אנחנו מעלים מופע סוף שנה, וזה ממש עצוב להיפרד ככה מכולם ושכל אחד מתחיל דרך חדשה. נושא המופע הוא על אהבה ואני השחקנית הראשית "נועה" שמתאהבת ב"לירן" שזה בעצם עידן.
קוראים לי שירה, אני בת 17 כיתה יב.
לחברה הכי טובה שלי קוראים רותם ויש לי חבר ילדות ממש טוב שקוראים לו עידן.
את האמת יש לי פחד מבמות.. כל פעם שאני על במה אני מתחילה ממש להילחץ ובסופו של דבר יש מצבים שאני מתעלפת. זה הכי מפחיד אותי שאני אתעלף באמצע..
זה לא תמיד היה לי הדבר הזה, זה התחיל משנה שעברה שחטפו אותי.. אבל אני מעדיפה לא לדבר על זה בינתיים..
הגיע יום המופע והתאמנו והכל הלך כמו שצריך והאורחים התחילו להגיע וראיתי שכולם נלחצים ככה שזה הלחיץ אותי עוד יותר. פתאום הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה ולוחש לי באוזן שהכל בסדר והבנתי לפי הקול שזה עידן ופלטתי צחקוק.
..
התחלנו להופיע וחיפשתי את ההורים של עידן בין כל הקהל הגדול שהיה שם (הערה: ההורים שלי נטשו אותי מגיל קטן וההורים של עידן גידלו אותי ואת האחים שלי. בעצם הם היו חברים נורא טובים של המשפחה שלי.) הגיע סוף המופע וכולם קמו לכבודנו ומחאו כפיים ונורא התרגשתי שגם לא קרה לי כלום והכל הלך כמו שצריך.
אבל פתאום כל האורות באולם כבו והיה חושך מוחלט ושמעתי רק צרחות ולא הבנתי מה קורה, שמעתי את רותם ועידן צועקים את השם שלי אבל לא הצלחתי להגיע אליהם מרוב שכולם דחפו אותי. התחלתי ללכת אחורה ופתאום מישהו סתם את הפה שלי ולאט לאט התחלתי לראות מטושטש והתעלפתי..
הערה:
בתמונה: שירה ועידן.
YOU ARE READING
Help me
Actionהמופע התחיל.. הכל הלך כמו שצריך.. פתאום האורות נכבו וכל הקהל צרח.. הרגשתי שמישהו תופס אותי ונאבקתי עד שלא ראיתי כלום והתעלפתי לגמרי..