נקודת מבט של עידן:
עבר לפחות חודש מששירה רצחה את אח שלה.. היא השתנה.. היא כבר לא מה שהייתה.. אפשר אפילו לקרוא לה רוצחת, כל פעם אמרתי לה שתברח, שהמקום הזה לא מתאים לה, ניסיתי לעזור לה אבל לא יודע למה היא לא הסכימה. היא פשוט עשתה מה שהאיש האפל אמר לה לעשות ועכשיו היא נאמנה לו מתמיד והוא כל כך אוהב אותה אפילו שהוא קידם אותה לזאת שמפקדת על כולנו.
"שירה..? אפשר לדבר?" נכנסתי לדלת של המשרד שלה וכן יש לה אפילו משרד משלה.
"כן כנס" שירה ענתה לי
כל כך רציתי להגיד לה מה שאני חושב.. שהיא השתנתה.. אבל פחדתי. בסוף אמרתי את זה
"שירה אני לא בא בקטע של לריב איתך שוב.. אני יודע שבתקופה הזאת לא הסתדרנו בכלל והתרחקנו.. אבל באמת שאת יכולה עוד להתחרט.. אני אעזור לך לברוח מפה ואעזור לך עם אחותך מצידי שיפגעו בי רק לא בכן.."
"קודם כל בשבילך אני המפקדת שירה. ואני לא מקבלת את ההצעה שלך אתה מוזמן לצאת" שירה אמרה לי והיא הייתה כל כך רעה ומגעילה
"את כבר לר מה שהיית" אמרתי ויצאתי משם בכעס
נקודת מבט של שירה:
חודש עבר מאז שהרגתי את אחי.. פחדתי שהאיש האפל יפגע בעוד אנשים שקרובים אליי אז הייתי נאמנה לו כל כך ואת האמת שהוא נתן לי חיים יותר טובים אבל זה רק בגלל שהוא אהב אותי. חוץ מזה שאני צריכה לרצוח אנשים ולחטוף בנות..
הוא אפילו קידם אותי להחליט על כל אלה שעובדים בשבילו וקיבלתי משרד משלי.
שמעתי דפיקה בדלת ועידן נכנס.. הרבה זמן לא ראיתי אותו.. ממש התרחקנו ואני די מתגעגעת אליו.. גם את ליאם לא ראיתי בכלל מהיום שחזרתי אחרי שרצחתי את אחי.
עידן התחיל לדבר וראיתי פחד בעיניים שלו
שירה אני לא בא בקטע של לריב איתך שוב.. אני יודע שבתקופה הזאת לא הסתדרנו בכלל והתרחקנו.. אבל באמת שאת יכולה עוד להתחרט.. אני אעזור לך לברוח מפה ואעזור לך עם אחותך מצידי שיפגעו בי רק לא בכן.." הוא סיים לדבר
"קודם כל בשבילך אני המפקדת שירה. ואני לא מקבלת את ההצעה שלך אתה מוזמן לצאת" אמרתי לו והוא יצא בכעס וטרק את הדלת.. הרגשתי מגעילה ורעה אבל לא הייתה לי ברירה לעשות את זה..
יצאתי מהמשרד לכיוןן האיש האפל והוא נתן לי הוראה להגיד פקודה לכולם להתכנס באולם.
-עבור כמה דקות-
כולם התכנסו באולם והאיש האפל אמר לי לעמוד לידו. עמדנו במרכז ומסביבנו ישבו כל החיילים. ניסיתי למצוא את עידן ולא ראיתי אותו בין כולם. גם את ליאם לא מצאתי.
האיש האפל התחיל לדבר אבל הוא קצת גימגם והיה נראה לחוץ.. "אה.. אני.. אני כינסתי אתכם כאן היום.. אממ כדי להגיד לכם.." פתאום נשמעה יריה והאיש האפל נפל לריצפה.
"הוא כינס אתכם כאן היום כדי להגיד לכם שהוא כבר לא הבוס שלכם ושתכירו את הבוסית החדשה שלכם שירה" אמר מישהו שהיה נראה יותר מפחיד מהאיש האפל ומאחוריו עמדו עוד המון אנשים כמוהו. "מ..מה לא רגע מה?! אתם רצחתם אותו ואתם אומרים שאני הבוסית החדשה כאן?! מי אתם בכלל?!" צעקתי וכולי בלחת ורועדת
"אנחנו הבוסים של כל המקום הזה ילדונת. ורק שתדעי שאם תתנגדי לנו אז את תגמרי כמו המסכן הזה" הוא אמר לי בלי רחמים והם יצאו משם.
"סוגדים לשירה" כולם אמרו ביחד.
'רגע.. זה לא יכול להיות.. לא מספיק שאני רוצחת אז עכשיו אני צריכה להגיד לאנשים את מי לרצוח?!' חשבתי לעצמי בבהלה ונשארתי קפואה במקום וכולם רק קוראים ומריעים בשם שלי.
YOU ARE READING
Help me
Acciónהמופע התחיל.. הכל הלך כמו שצריך.. פתאום האורות נכבו וכל הקהל צרח.. הרגשתי שמישהו תופס אותי ונאבקתי עד שלא ראיתי כלום והתעלפתי לגמרי..