Dün bütün gün boyunca dinlendim. Bugün herkes bana garip davranıyordu. Ne olduğunu anlayamadım. Annem bana alışverişe çıkalım mı dedi ve bu teklife hayır diyemedim tabiki :D
Dolaştık ve birçok mağazaya girdik. Anneciğime beğendiğimherşeyi aldırmayı başardım. Bugün gercekten garipti ve her istediğimi yapiyorlardi. Acaba neden diye düşündüm ama bulamadim.
Neyse aldiğim kiyafetlerden en guzelini mağazada kabinde giyindim. Çok güzel oldu o yüzden cikarmak istemedim. Parasini odedik ve ciktik. Sonra annem beni kuaföre götürdü. Ben kendisi için bişey yapcak sandım ama meğerse uzun zamandan beri saçımı sarıya boyatmak istediğim için beni getirmiş. Cok sevindim. Saçlarimda cok guzel oldu ve hafif dalgali yaptirdim. Kuaförden sonra geze geze eve geldik.
Annem kapiyi açtı ve açmasıyla bütün sülalemiin İYİKİ DOĞDUN YASEEEMİN diyerek doğum günümü kutladılar. Çok şaşırdım. Cunku bugun doğum günüm oldugunu hatirlamiyordum *-* Annem hiç anlamadin mi diye sordu ben ise aklimdan ucundan bile gecmedi dedim :D Demek siz bu yüzden bugün garip davraniyordunuz dedim . Herkes güldü. Doğum günüm çok güzel geçti. Misafirler yavaş yavaş gitmeye başladı. Ama kuzenim Alara bizde kalcakmiş. Mutlu oldum. Hemen bennim odama gittik. Ben camı açtım ve o sırada içeriye bişey girdi. İkimizde çığlık attık ama annemler misafirleri yolculadiğindan dişarda bekliyordu. Evde tek başımızaydik. Ve eve giren bu şey herneyse içerki odalarin birine kaçmışti. Ben tam camı kapatırken arkamdan bir el bana dokundu. Bismillahirrahmanirrahim diyerek o tarafa doğru döndüm. Ama hiçkimse yoktu yatakta oturan tırsak kuzenimden başka. Kuzenime bana sen mi dokundun dedim cami kapatarak. O ise hayir dedi. İkimizde cok fena korkmaya başladık.
İçeriye kaçan şeyi çok merak ediyorduk ama içeri gidecek cesaret yoktu :D Korkudan titriyorduk. Kapiyi aralayip yandaki karanlik giyinme odasina doğru baktim. Ve birde ne göriyim ? Elbisem içinde biri olmadiği halde odada yürüyordu. Gördüklerim karşısında ağzım açık kaldı. Elbisenin gölgesinde ise kafa vardı. Ama gerçekte niye gözükmüyordu. Elbisemin içindeki varlikta neyin nesiydi. Gercekten garip şeyler oluyordu bu aralar. Ve bu hep benim başıma geliyordu.