ʚ𝘊𝘏𝘈𝘗𝘛𝘌𝘙 𝘍𝘐̇𝘍𝘛𝘌𝘌𝘕ɞ

1.5K 157 78
                                    

***

1 Yıl Sonra

Genç kız uçaktan inip heyecanla etrafına baktı. "Çok uzun zaman olmuş gibi hissediyorum."

Etrafında dönüp güldü. Mor saçları uçuşurken mavi gözleri etrafta gezindi. Onu bekleyen Ken'i fark ettiğinde koşarak boynuna atladı. "Ken-nii!"

Draken kollarını kıza sarıp gülümsedi. Çok özlemişlerdi birbirlerini. "Merhaba Kasumi."

Genç kız sırtındaki çantasını düzeltip gülümsedi. "Çok heyecanlıyım! Manjiro nerede?" Etrafına heyecanla baktığında görmeyi beklediği yüz burda değildi.

"Kasumi. Çok uzun bir konuşma yapmamız lazım." Draken acıyla baktı kıza. Nasıl söyleyecekti Manjiro'nun kızı ölü sandığını ve karanlık dürtülerine yenildiğini?

Kasumi hala ne olduğunu anlamamıştı. Abisine bakıp başını salladı. Olayları öğrenmek istiyordu...

***

"NE?!" Genç kız şaşkınlıkla ayağa kalktı. Ne oluyordu? Alt tarafı Amerika'ya hastalığına tedavi için gitmişti.

"Biz söylemeye çalıştık! Senin gittiğini söyledikten sonra bizi dinlemedi!" Takemichi'nin açıklamasıyla genç kız başını elleri arasına aldı.

"Manjiro'yla görüşmem lazım." Genç kızın kararlı sesiyle Draken iç çekti. İkisi de laftan anlamazdı...

***

Manjiro altındaki çocuğu yumruklamaya devam ediyordu. "Size defolmanızı söylemiştim. Bir daha benimle konuşmayın demiştim."

Manjiro son yumruğu indiremeden birisinin tekmesine maruz kalarak düştü. Bu tekme kendisininki kadar güçlüydü. "Manjiro Sano! Sen her kötü olay yaşadığında milleti mi yumruklayacaksın?!"

Manjiro donmuş şekilde ölü bildiği kız arkadaşına bakarken hızlıca doğruldu. Gerçek olamazdı değil mi? "Kasumi..."

Genç kız genişçe gülümsedi. "Merhaba aşkım!" Çocuğa koşup boynuna atladı. "Abimler sana gittiğimi söylerken Amerika'ya gittiğimi söylememişler. Özür dilerim sevgilim."

Manjiro dizleri üstüne düştü. Bedenini kontrol edemiyordu. Gözlerinden düşen yaşlarla kollarını kaldırdı. Kıza doladı kollarını.

Genç kız gülümseyip saçlarını okşadı. "Yarım kalmış bir aşkımız vardı. Tamamlayalım mı?"

Manjiro'nun başı çocuk gibi düştü kızın başına. Uzun zaman sonra ilk kez mutlu oluyordu. Kalan hayatı boyunca mutlu olacağından habersizdi...

***






🎉 ʚ𝘒𝘈𝘚𝘜𝘔𝘖𝘊𝘏𝘐ɞ || 𝘚. 𝘔𝘈𝘕𝘑𝘐̇𝘙𝘖εїз hikayesini okumayı bitirdin 🎉
ʚ𝘒𝘈𝘚𝘜𝘔𝘖𝘊𝘏𝘐ɞ || 𝘚. 𝘔𝘈𝘕𝘑𝘐̇𝘙𝘖εїзHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin