Mikey'i ısırmak istiyorum off.
Hadi size bir kıyak yaptım. Bizim Kasumochi kahraman oluyor aşk adam için. :))
Ama o aşk adam Mikey değil. ;)
***
Shinichiro küçük kızın elini tutarak çıktı evden. Manjiro ise üzgün ifadeyle, giden kızın arkasından baktı. Daha çok onunla kalmak istiyordu. Shinichiro yerine onu seçmesini istiyordu. Koşup sarılsa o da sarılır mıydı?
"Kasumi-chan..." Elini uzatıp mırıldandığında Kasumi dönmedi. Sanki duymamış gibi yaparak çıktı bahçeden.
Shinichiro kızla beraber polis merkezine gittiğinde küçük kız durgundu. Manjiro'yu kırmaktan korkuyordu.
Bacaklarını oturduğu yerden sallandırıp üzgünce yeri izliyordu. Evet Shinichiro onun kahramanıydı ve çok yakışıklıydı fakat Manjiro çok tatlıydı.
Ona çiçek bile vermişti. Çiçek hala kızın saçındaydı. Gözlerini kısıp çiçeği çıkardı. Kokusunu içine çekip gülümsedi. Manjiro onu çok özel hissettiriyordu.
"Hadi bakalım ufaklık. Kaldığın yurda götürecekler seni." Shinichiro yer eğilip bir dizini yere koydu. "Bir daha kaçmak yok. Herkesi endişelendirmişsin."
Küçük kız utanarak başını eğdi. Elindeki çiçeğe bakıp durdu sadece. "Abinde çok endişelenmiş. Seni görmeye geliyor."
Shinichiro'nun yumuşak sesiyle küçük kızın gözleri doldu. Abisi de gelecekti. Hemde kızı görmeye! Shinichiro'ya sarılıp başını omzuna gömdü.
Genç çocuk kızın sırtını okşayıp bir kağıt parçası çıkardı. İçinde ev adresi yazıyordu. "Bir daha kaçma ama kaçarsan buraya gel." Ardından göz kırpıp kalktı.
Bundan sonra küçük kızla polisler ilgilendi. Küçük kız Shinichiro'nun arkasından bakıp mırıldandı. "Man-manjiro..." Bu ikinciydi.
İkinci defa zorlanmadan isim söylemişti. Polisler onu ters tarafa yönlendirirken küçük kızın aklında hala Manjiro vardı. Onu görmek istiyordu.
Özür dilemek ve ona sarılmak istiyordu. Aynı zamanda abisini de görmek istiyordu. Uslu uslu ona söyleneni yapıp polisleri takip etti.
Yetimhaneye geldiklerinde kız arabadan inip etrafa baktı. Abisi kapının önünde şişmiş gözlerle bekliyordu. Kızı fark edince koşarak sarıldı. Yere çöküp sıkı sıkı tuttu kardeşini.
"Özür dilerim! Seni görmek istedim ama görmeme izin vermediler!" Kızın saçlarını okşayıp öylece kaldı.
"Man-man" sonrasına devam edemedi kız. Manjiro'nun ismini söylemedi. Abisine kollarını dolayıp gülümsedi. Abisi bir daha uzunca onu görmeye gelmezse tekrar kaçması mı gerekiyordu yani?