Bugün dolunay vardı her zaman olduğu gibi heyecanlanmıştım. Çünkü Ay'ı severdim daha doğrusu bu evreni severdim ben. Bu tür gök olayları çok hoşuma giderdi küçüklüğümden beri teleskopumla dolunayı incelerdim,yıldızlara bakardım. Güneş tutulması,ay tutulması hiçbirini kaçırmamıştım. Ama asıl sorun Caitlin!
Dolunay var tamam hoş güzel ama eğer bir kurt sevgiliniz varsa pek hoş olmayabilir.
Okulda Caitlin'in yanına gittim biraz durgundu bir köşeye çektim sorular sordum;
'' Caitlin neden böylesin yoksa Dolunay var diye mi? ''
'' Evet. '' dedi kısık bir sesle.
'' Tamam ama senin bu duruma alışkın olman gerekmezmi sonuçta sen böyle doğdun.''
'' Evet işte bu yüzden ailemde dışlanıyorum bu Dolunay yüzünden güçlerim baskı yapıyor, kaldıramıyorum. ''
'' Eee yani şimdi seni bir bodruma kilitleyip ellerini ayaklarını zincerleremi vurayım.''
''Hayır tabikide bu öyle bir şey değil sadece kendimi ölü gibi hissediyorum herşey hassaslaşıyor,başım ağrıyor sanki beynime çok büyük bir darbe yemiş gibi oluyorum. Ailemizdeki çok bilgiye sahip olan kurtlar bunun ilerde geçeceğini söylemişti ama hala aynı ve bundan nefret ediyorum!! Bazen çok güçlü oluyorum, senin dediğin gibi ellerim ayaklarım zincerlere vurulacak cinsten oluyordu ama bu yıllar önceydi, artık kontrol edebiliyorum. Kontrol edemesem bile ailem yardım ediyor. Ama artık eskisi gibi değil, ağrılar azaldı seviniyorum buna. Bu Dolunayı rahat geçireceğim emin ol Michael, durgun olduğuma bakma sen.''
'' Tamam sen bilirsin bebeğim. '' dedim ve konuyu kapattım.
Gece oldu evde kimse yok ve sıkıntıdan patlıyorum!! Evde abur cubur da yoktu napim ya ben asayım kendimi en iyisi. Biraz düşündüm kendime bir film açıp abur cubur yesem süper olurdu!
Arabaya atladım ve markete doğru yola çıktım. Markete vardığımda içerde 2 kasiyer vardı sadece ama şaşırmamıştım saat bana göre çok geç olmasada anlaşılan onlara göre öyle değildi. İçeri girip cips,kola,şekerleme gibi şeyler alıp çıktım. Tam arabaya giderken arkamdan gelen bir ses duydum on beş, yirmi metre uzağımda çok büyük bişe gördüm gözleri parlıyordu ilk başta geyik gibi bir hayvan zannettim. Sonra hayvan bana doğru koşmaya başlayınca bir kurt olduğunu fark ettim ve içimden '' Hass...!! '' diye bir geçiriverdim. Elimdekileri bir kenara fırlatıp arabaya doğru koşmaya başladım. Arabaya vardığımda kendime öyle bir sövdüm ki '' Ulan gerizekalı Michael gecenin köründe bir başına niye markete gidiyorsun üstelik DOLUNAY varken!! Kafama tükireyim ulan o zaman fark etmesem hayvan beni parçalıyacak!! Anahtarı takarken kafamı kaldırdığımda arabanın karşısında öküz gibi bir KURT!! napcam lan ben!! Gazı kökledim ezdim hayvancağızı. Arabayla biraz gittikten sonra dikiz aynasından bakayım dedim. İçimden yine bir '' Hass...!! çektim. Hayvan ayağa kalktı ki anladım buda Caitlin gibi bir kurtadam. Eve doğru son sürat gittim bir taraflarım üç buçuk attı. Gece yatarken de bütün kapıları pencereleri kilitledim, perdeleri çektim. Sabaha kadar uyuyamadım. Hafta sonu olduğu için Caitlin'i arayıp eve gelmesini söyledim.
Caitlin geldiğinde olayları anlattım. Güldü,şaşırdı tuhaf oldu be kız. Ona tanıyıp tanımadığını sordum. Benimle dalga geçercesine '' Nasıl bir kürkü olduğunu ve boyutunu söylemezsen bilemem değil mi? '' dedi. '' Grili siyahlı bir kürkü vardı koyuydu yani. Boyu ise normal bir kurtun biraz daha büyüğü işte. '' dedim. Anlamıştı ki kafa salladı sordum yine '' Sizin sürüden birisimi peki? '' '' Hayır böyle kürkü olup safkan olan bir tek kuzenim var ama oda dün gece bizimleydi bunlar başka bir sürü olabilir.''
Ne yani yeni bir sürümü?! Ama artık yeter bence!!