Yeni Dostluklar

39 4 3
                                    

Cebelleşiyordum. Üstümde ki o koca varlığı fırlatmaya çalışıyordum,ama yapamıyordum hem çok ağırdı hem de bana kenetlenmişti. Üstümden fırlattım derken o koca kurt insana dönüştü. Beni tek eliyle kaldırıp omzuna aldı. Tuhaf bir yere götürdü mağara gibi bir yer ya da in diyelim buna. Oturttu beni bir köşeye. Benden en fazla üç,dört yaş büyüktü. Adını sordum cevap vermedi olduğumuz yerin girişini kapatıp gaz lambası yaktı.( Gerçekten ya o şeyler hala var mı?) Karşıma oturdu bana biraz baktıktan sonra; 

'' Seni yanımdan ayırmamam gerek. Ne güzel oldu ki ününü her yere yaydın tebrik ediyorum! ''

'' Neyden bahsediyorsun sen be?! Daha seni tanımıyorum nesin,kimsin? Bilmiyorum.''

'' Ben Logan, Safkan bir Alfaydım hala öyleyim ama sürüm bazı sürüler tarafından katledildi. Seni duydum görünüşe bakılırsa sen bir Melez'sin ilginç. Hala kafam almıyor. Bazı kişiler seni korumak,bazıları ise seni öldürmek isteyecek. Ben seni eğitmek istiyorum ve korumak istiyorum amacım bu. Yani kısacası kuracağım sürünün bir parçası hatta Alfası olmanı istiyorum. 

Neredeyse bir on dakika adamın suratına baktım dediklerini kafamda toparladım. Nutkum tutulmuştu adeta.

'' Beni neden öldürmek istesinler Logan ? Bunlar kafası güzel mi dolaşıyorlar ? '' 

'' Bak, sen şu Kurt ve Vampir tarihinde tek olabilirsin. Bunu elinden almak isteyenler olacak. Korunman gerek ama sonsuza kadar korunamazsın. Eğitilmen gerek ve bazı şeyleri öğrenmen gerek. Elinde ki güç kimsede yok bunu kontrol etmen gerekli. Anlıyorsun umarım ? '' 

'' Yani şuan senden bile güçlüyüm öyle mi ? Peki sana yapacaklarımdan korkmuyor musun ? '' 

'' İstediğin kadar gücün olsun nasıl savaşacağını nasıl dövüşeceğini bilmezsen hiç bir şey yapamazsın. ''

'' Peki o zaman eğit beni. Hatta nasıl öldüreceğimi öğret madem tehlikedeyim Logan, herşeyi öğret bana. '' 

'' O da olacak Michael. Her şeyin bir zamanı var. Şimdi seni bırakıyorum. Benden kimseye bahsetme yoksa boğazını parçalarım. Ve ciddiyim.'' ( Adımı ne zaman öğrendi be söylemedim ki ne tuhaf biri bu)

Bu hız da işime yaradı bir kaç dakika da ormanın içinden çıktım eve gitmedim bunu kullanmak istiyordum Dolunay geçip gitmişti sakinleşmek güzeldi aslında. Koşturdum ortada aptallar gibi koştum. Yorulmuyordum da ne güzel bişeymiş bu be. Keyfim güzeldi hem de çok güzeldi. Ama bu bana haram. Koşuyordum yavaşlamaya başladım ve karşımda bir şey gördüm kara mı kara bir Kurt üstüme koştu atladı. ( Bugün daha kaç kurt ile sarılacağım yetmez mi ?) Benden bile güçlüydü ya da ben öyle sanıyordum. Beni ısırmaya çalıştı kollarımla engelledim ama işe yaramıyordu. Sonra bir düşündüm, madem çok eşsizim gücüm kimsede yok bunu kullanmam gerektir. Kurt' u üstümden fırlattım uzağa düştü yanına gidip boğazından tuttum ve sıkmaya başladım yumrukladım ama çok şiddetliydi biraz daha hızlanınca insana dönüşmesini gördüm. Kendini kaybetmiştiydi ki gücünü kaybedip insana dönüştü. Ayıkken sorular sordum ama sadece yüzüme bakmakla yetindi. Dediği tek şey '' Bir gün öleceksin.'' oldu. Boynunu kırıp onu orada bıraktım. Ölmedi sanırım ya da umurumda değil. Başıma daha fazla bela almadan eve doğru koşup gittim...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin