Eve gitmiştim bu olanları anlamaya çalışıyordum ama hala anlayamamıştım. Hastadır diye düşünmüştüm. Halbuki Dolunay gerçekten süper gözüküyordu.
Ertesi gün okulda Caitlin yanıma gelmişti olanları sorduğumda biraz düşünüp sonradan "Hastaydım" dedi. "Tamam" deyip geçiştirdim. Sınıfa gittim ve Troy gelip yanıma oturdu ve "Onun peşini bırak" dedi kulağıma fısıldayarak. Anlaşılan Troy dünkü yemeği öğrenmişti. Umrumda değildi hiç takmamıştım bile.
Zil çaldığında David dönüp
- Dostum dün neler oldu anlatsana ?
- Tuhaf şeyler oldu David.
- Ne gibi?
- Bak dün herşey mükemmeldi ama Caitlin'e bişeyler oldu hastaydı sanırım.
Caitlin'in yanına gittim tam konuşmaya başlarken Troy gelmişti itekledi beni. Çok sinirlenmiştim. Haliyle kavga çıktı tabiiki. Caitlin bir hamlede Troy'u iterek bir,iki metre uzağa savurdu anlamamıştım o kadar zayıf görünen bir kız bunu nasıl yapmıştı. Sordu;
- İyi misin?
- Evet ama asıl sen iyi misin?
- Ne oldu ki iyiyim zaten. Dedi.
- İyi olduğunu biliyorum halinden belli zaten benim asıl sorun onu nasıl yaptığın?
- O kadar göründüğüm gibi değilmişim değilmi?
- Aynen muhteşemsin. Dedim. Ve gülümsedi.
Gerçekten çok hoşuma gitmişti o gülüşü.
Hala olanları anlamaya çalışıyordum ama hala anlamadım. Bana sürekli hasta olduğunu söylüyordu ama inanmıyordum hasta olsa halsiz görünürdü,yüzü sararırdı ama alakası bile yoktu araştırsam bile çok saçma sonuçlar çıkıyordu yani araştırmalarım sonuç vermedi. Çıkan tek şey kurtlarla ilgili şeylerdi. Çok saçma kurt mu ? Öyle bir hayvan vardı evet ama araştırmada sadece bunlar yoktu kurtadam bile vardı ne saçma bu hayatta öyle bir canlı şey varmıydı? Olanları David ile konuştum onunla dalga geçtiğimi sanmıştı ama ciddiydim. Onada çok saçma geldi. Tabii saçmaydı kurtadam,vampir doğa üstü şeylerdi olsa olsa hikayelerde,efsanelerde olurdu. Sonradan hastadır diye geçiştirdim ama bu işin peşini bırakmayacaktım. Ona ne olduğunu öğrenmeliydim.Bunu planlıyordum sürekli Caitlin'e sorular sorup ağzından laf almaya çalışıyordum ama yapamıyordum. Sonunda onu sıktığımı farketmiştim çünkü bu tavırları onu rahatsız ediyordu bu olaya biraz ara vermeyi düşündüm ama bu işin peşini asla bırakmayacaktım bunu biliyodum ne yapıp ne edip Caitlin'in sırrını çözmeliydim.