Evet artık Caitlin hakkındaki herşeyi biliyordum ama o benimle ilgili pek bir şey bilmiyordu şimdilik ona bişeyler anlatmamıştım,henüz.
Okulda neredeyse herkes Caitlin ile benim aramdaki duyguları biliyorlardı.Benim için önemli değildi ama Caitlin sanki bu durumdan rahatsızdı. Neden bilmiyordum anlayamamıştım. Yanına gidip bu konuyu konuşmak istedim;
- Caitlin hayatım, son bir kaç gündür farkedebiliyorum çok mutlusun ama sende bir şeyler eksik bunu da biliyorum.
- Ne gibi Michael?
- Bak,yani artık sevgiliyiz tamam ama sen bundan rahatsız gibisin sonuçta herkes biliyo aramızdakileri.
- Michael hayatım rahastzı oluyorum bir şeylerden ama bundan değil anladınmı?
- Neyden oluyorsun o zaman?
- Ailemin bu ilişkiyi öğrenmesinden.
Dedi,ve yanımdan uzaklaştı. Ahh yinemi bir sorun zaten benim hayatım normal olarak işlemezki! Ama anlamadığım, buluşmaya çıkmıştık ve aile konusu hiç açılmamıştı.
Bir kaç gün bu konuyu hiç açmadım çünkü yine sinirlenecekti ve aramız yine açılacaktı bunu istemezdim,asla. Bunun yerine ona güzel bir sürpriz yapmak istiyordum. Çok mutlu olacağından emindim.
Okul çıkışı Caitlin ile ormanda dolaşıyorduk ona gözünü kapatmasını söyledim ama çok salakçaydı hangi aptal olağanüstü bir varlığıa belli etmeden bunu gösterebilirdi ki?
Ormanda bir kulübe vardı terk edilmişti ve benden biraz düzenleyip kendimce bişeyler yapmıştım. Caitlin kulübeyi görünce çok sevinmişti yüzünden anlayabiliyordum ve o mutluysa bende mutluydum.
Ona bu kulübeyi ne için kullanacağımızı anlatıyordum. Bu kulübeyi ailesinden habersiz buluşmak için kullanmayı düşünüyordum. Ama daha doğrusu bana sorarsanız herşey için kullanılabilirdi.
Artık her okul çıkışı buraya geliyorduk yiyecek, içecek bütün ihtiyaçlarımızı alıyorduk bu durumdan çok memnundum sevdiğim kızla böyle güzel vakit geçirmek beni çok mutlu ediyordu. Düşünsenize hayatınızın anlamı olan biriyle her gününüz eğlenceli geçiyor muhteşem bir şey.
Biraz zaman geçtikten sonra neredeyse biriktirdiğim bütün harçlığımla terk edilmiş,harap olmuş kulübeye bir şömine yaptırmaya karar verdim burda soğuktan ölmektense bunu yapabilirdim. Ben böyle şeyler yaptıkça Caitlin sanki bana daha çok aşık oluyordu. Bir kızı mutlu etmek güzel bir duygu bir de bu kızın sizin sevgiliniz olması ayrı bir şey.
Caitlin'e şömineyi göstermiştim bana sarılıp kulağıma ''Seni Seviyorum'' diye fısıldadı bende, ''Bende seni seviyorum Caitlin senin için herşeyi yaparım'' dedim ve ardından onu öptüm. Yani o gün hayatımın en güzel günlerinden biriydi bu şey ilk buluşmamızdan da öte bir şeydi. Günün sonunda Caitlin'i eve bıraktım iyi ki çok geç gelmemiştik evlerimize.O kadar geç gelsek Caitlin'in annesinin ona ve bana yapacaklarını düşünemiyorum bile.