Szóval kezdjük is az elején. Én nem vallom magam kurvának csak szeretem a szexet, a faszt meg összeségében mindent ami ide kapcsolódik. De nem úgy születtem már hogy nem szűzen, ennek van egy háttér sztorija, és ezt fogom most elmesélni.
Sziasztok Betty vagyok 15 evés az anyukámmal meg a mostoha bátyámmal élek. A mostoha apukám meghalt ezért elköltöztünk New Orleansba hogy végleg elfelejtsük a tragédiát. Már masnap gimi lesz nekem, Lucasnak pedig egyetem. Egyébként nem is mondtam az én mostoha bátyókám nem ronda egy fiú, mikor még régebben otthon laktunk és az akkori barátnőim nálam aludtak, vagy egy éjjelen át Lucasról beszéltünk. De aztán rájöttem Lucas nekem tiltott gyümölcs, mivel még is rokonok vagyunk jó azért nem vér szerinti de akkor is.
°°másnap°°
Reggel az ébresztő órám idegesítő pittyegésére keltem.
Fáradtan kinyujtottam a kezem a takaró alól és kinyomtam a vekkert. Ki vánszorogtam a fürdőbe és rátámaszkodtam a mosdó kagylóra és magamat fürkésztem a tükörben. -
-Jézusom hogy nézek ki!, muszáj valamit kezdenem magammal.
Gyorsan megfésülködtem,, aztán hirtelen kiállítást hallok lentről a konyhából anya az: - Bettyyyy ma lesz a szalag avató úgyhogy kelj ki az ágyból és készülödjél MOST!
-uhhg basszus a szalag avató
Gyorsan kivasaltam a hajam
Feltettem egy kis sminket és a szalag avatós ruhámat. Hipp-hopp készen létben álltam a konyhában és a reggeli avókádos szendvicsemet ettem aztán Lucas jelent meg.
-jó reggelt - szólt reggeli rekedtes hangján
-Jó reggelt Luke- vinnyogtam
-kicsim ma te viszed Bettyt a suliba nekem bekell ugranom Mandy néniékhez.
-jó persze de ma pár haveromat fuvarozom ha úgy jó.
- hát persze hogy jó csak érjünk oda.
-gyere induljunk most állt fel az asztaltól és a kocsikulcsáért nyúlt.
Felkaptam a táskám és már bent is voltunk a kocsiban, megálltunk egy ház előtt Lucas dudált és rá pár perc és jött is ki a plusz egy fő.
-csá pajti - fogtak kezet
Azzal beült mögénk. Mikor észre vett bele harapott a szájába. - huuu Lucas nem mondtad hogy van egy gyönyörű, csínos, szexi, gusztu....
-oké Cole elég lesz még a végén elcsábítod a stephugicámat- szakította félbe.
-jolvan nem mondtad hogy van egy mostoha hugod.
-Most már tudod
Egész úton Cole bámult de inkább nem szóltam neki legalább van egy ember aki szépnek tart.
-megérkeztünk Bet
-köszi Luke - adtam neki egy apró puszit az arcára. De ekkor éreztem hogy közelebb húz magához, és nem akar elengedni.
-Lu.. Luke-mondtam mert már kicsit kellemetlenül éreztem magam.
-oh szia délután találkozunk - engedett el hirtelen és zavarában nem tudta mit csináljon.
Szerencsére az idegesítő barátja csak annyit vett észre hogy puszit adtam neki.
-és velem mi lesz? - kérdezte
Én meg már idegesen kinyitottam az ajtót és megszólaltam:-ha megpuszillak békén hagysz?
-ühüm
-hát jó - pusziltam meg az arcát.
De mintha Luke vörös lett volna.
-na gyere Cole megyünk
-sziasztok.Beléptem a suliba és még mindig Lucas és az a fura incidens járt a fejembe lehet hogy érez valamit irántam? Ahh de hogy is vagy de?- nem tudtam tovább a gondolkozásomban elmerülni mert egy alacsony fiú beszélt hozzám :
-szia! Segíthetek? - kérdezte
-öhhm szia igen kéne egy kis segítség a 10.a az merre van?
-arra! Gyere - mondta azzal követem.
-itt.
-köszönöm a segítségedet-mondtam neki.
Egyszer csak valaki megszolal a hátam mögött.
-uhhh a stréberke becsajozott. - mondta egy sipító hang
-hagyjatok már - huzta be a nyakát a fiú.
-hát te meg kivagy - mondta undorodó hangon.
-Betty, Betty Blue az új diák.
Mosolyogtam.
-ohh vagy úgy.. Intett hátra a csaj. kb egy kiló smink volt rajta giccses ruha és drága ékszerek, tuti hogy a suli ribije.
-pont az ilyeneknek mint te tartogattam ezt.
És egy nagy pohár kávét tartogatott a kezében.
-ezt neked te kurva- ezzel rám boritotta az egész kávét ami tönkre tette a hajam és a ruhám.
-miért csináltad ezt? - kérdezte a fiú aki mellettem állt.
-mert az új libák nem lehetnek jobbak nálam! - mutogatott nagyképűen.
Azzal elmentek és csak én meg az a fiú maradtunk ott.
-gyere van pót ruha a szertarban.
Oda adta a ruhát és már fel is vettem. A szalag avató kezdődött jó volt lde inkább voltam volna otthon. Mikor vége volt már a másik ruhámban voltam.
Azt a fiút kerestem aki segített nekem. Épp az ebédlő előtt állt és a menüt vizslatta.
-szia - érintettem meg a ruháját.
-oh szia nagyon jó voltál.
-köszönöm. És megszeretném köszönni amit értem tettél.
-oh semmiség szeretek másoknak segíteni.
-és egyébként mi a neved?
-Ethan, Ethan Roberts. A tiédet tudom mivel elmondtad annak a hárpiának.
-örvendek Ethan
-részemről a szerencse.
Ethan-nel sokat beszéltünk kiderült hogy meleg és hogy nincsen sok barátja SŐT.
Most már "besztík" vagyunk és megoztjuk egymással gondunk - bajunk. Meséltem a stepbro-s cuccról a mai reggeli incidensről hogy mitcsinált Luke.
És ő is mesélt nekem van egy kiszemeltje néha beszélnek és nen tudja hogy milyen nemhez vonzódik.
Sokat beszélgettünk aztán vége lett a sulinak és Lucas a Cabriojával állt a suli előtt.
-szia manó
-szia Luke hogy telt a napod?
-hát a szokásos zsúfolt termek idegesítő tanárok. Neked? Össze tudtál barátkozni valakivel?
-jó volt nagyon, igen lett már egy beszélgető társam.
-az fasza - nézte az utat.
Vártam hogy meg említse a reggelt de nem tette. Mikor haza értem bementem a szobámba és holnap már órarend szerint kell pakolni. Ezért megcsináltam azt, rendeltetem egy kis kaját és sorozatokat néztem. Mikor észbe kaptam este 9 volt gyorsan le zuhanyoztam és befeküdtem az ágyba.Lucas szemszöge
-Ahhj ez a Betty bele ette magát az agyamba már az egyszer biztos. Reggel óta arra gondolok hogy majdnem megvolt az esélyem hogy lekapjam de hatráltam, féltem végül is a mostoha húgom meg Cole is ott volt nem lett volna jó úgy. De én elődöntőttem megfektetem még mi előtt elmennék Californiába.Nem tudtam aludni, ezért kiakartam menni egy esti sétára mikor a fürdőszoba felől hangok hallatszottak. Betty volt az épp zuhanyzott. Végig néztem csupasz nedves testén a résen, és egyből láttam harmadik tagom izgalomba jött, körül néztem és láttam hogy a száríton ott a bugyija, felkaptam és bele szagoltam, öblítő és parfüm illata volt. Elővettem tagom és dörzsölni kezdtem hozzá a bugyit közben azt néztem hogy samponoza be magát egyre gyorsabban dörzsöltem míg már a csúcson voltam halk nyögéseimet lehetett hallani meg a víz csorgását. A kis darab textilt beborította a nedvem. Zsebre tettem és vissza mentem a szobámba.
°°péntek °°
Egész héten nem szólt hozzám Lukas de a mai kivétel volt.
Suli után a kanapén néztem a sorozatom mikor oda jött hozzám anyu :-hol van a báttyád?
-hát szerintem a szobájában.
-LUUUUCAAASS- anya erőssége az ordítás.
-igen? Jelent meg a nappaliban.
-beszélni akarok veletek.
-okés hallgatunk
-szóval megismertem valakit
-tényleg? - mondtuk döbbenten
-igen és ma nálam fog lenni ezért azt akarom mondani hogy nem-e tudnátok valahova elmenni,tudjátok...hogy kettesben...tudjunk lenni.
-persze ma lesz egy buli elmegyunk oda- hadarta le Lucas,mi előtt válaszoltam volna.
Nekem úgy is mindegy.Elkészültem és már a kocsiban ültünk.
-nagyon örülök hogy anya talált magának párt - törte meg a csendet
-Igen én is.
-jó buli lesz, ez nem is olyan buli hanem ilyen ottalvásos dolgok.
Nem leszünk sokan.
-na az jó.
Még érkeztünk egy háznál leálltunk.
-gyere menjünk be.
Mikor beértünk cigi és alkohol szag volt.
Páran a piás pultnál táncoltak vagy éppen a kanapén csókolóztak. Azt hittem kevesen leszünk de hát nem úgy lett. ztán Megjelent egy fiú
-szoszi van bátyja, gyertek be, ki ez a hölgy aki elkísért?
-a mostoha húgom
-szia Betty vagyok.
-hello Stefan vagyok.
-na és mond el nekem szűz vagy még?
-igen.-mondtam zavartan.
-hát akkor már nem sokáig. - csúszott ki a száján.
-tessék?
-semmi gyere igyál- azzal egy löttyel teli poharat adott. Hát én kihúztam és már abban a percben éreztem hogy a drog és az alkohol keveréke volt. Beindultam felálltam a pulltra és elkezdtem táncolni, aztán leugrottam és letámadtam Stefant csókoltam aztán valahogy Lucas szájára kerültem és már két fiút csókoltam. Felmentünk az emeletre és megtörtént a dolog...Lucas szemszöge
Betty be van állva én is Stefan is, mindenki most egy privát szoba felé tartunk a mostoha húgommal meg a közeli ismerösőmmel. Betty bele lökött az ágyba engem meg Stefant ő pedig vetkőzni kezdet mikor teljesen csupasz volt Stefán elkezdte izgatni és betenni neki ő eközben élvezte hogy meggyalázzák. Aztán egyszer csak egy kezet éreztem a faszomon Betty a szájába irányította a faszom és elkezdte szívni,miközben nyögött. Cseréltünk Stefannal őt szopja én meg baszom a pináját
-Ahh ahh ahhh méhhhg Luhchass. - nyögte.
Mikor már kielégültünk mind a hárman feloltoztunk és haza vittem Bettyt.Innentől megváltozott az életem.