~18~

1.3K 12 0
                                    

Új nap új kezdet valakinek jó valakinek rossz.
Hát mivel én egy peches csajszi vagyok a rosszat hozta nekem a holnap. Reggel felkelltem és anyám igen anyám ült az ágyam mellett.
-Anya! Te mi a ló pikulát keresel itt?
-Pénzt.-mondta egy kedvűen.
-De...de...egy év is eltelt és nem adtál magadról semmi élet jelet.
-Tudom és sajnálom. De most a legfontosabb az hogy te legyél biztonságban.
-Mi?...miről beszélsz?
-Rodriguez...
-Mi van vele?
-Betty rosszat tettem de nagyon rosszat. Ezt még Isten se bocsátja meg.
-Na mondd! Minden harapó fogóval kell kiráncigálni belőled?
Aztán rápillantottam Sam ágyára. És a vér megfagyott bennem. Sam kihűlt szét kaszabolt teste feküdt az ágyon a végtagjai mind hiányoztak. Bianca és Alisha lefejezve feküdtek. Vissza néztem anyámra és egy machetével volt előttem.
-Sajnálom Betty.
Megfogtam egy vázát és a fejéhez vágtam és néztem ahogy a fejbőrét felhasítja a szilánk. Egyszer csak nagy kiabálás és fény terül elém.
-Betty mit műveltél???-Kiáltotta Bianca.
Lenéztem a földre és az elvérző barátnőmet láttam.
-Sam?
Már nem emlékszem hogy mitörtént azután.
Egy gumiszobába kelltem fel. És köpenyes palik jelentek meg előttem.
-Üdvözlőm !
-Hol vagyok?
-A psychiatrián!
-Mi én nem vagyok bolond!
-Önnek súlyós mentális zavara van.
-Dehogy! Hagyjanak békén.
Felakartam kelni. Aztán csak egy szúrást éreztem és összeestem.
Az altató hatása véget ért. Zavartan néztem körbe.
-Figyeljen bekell zárnunk önt megfigyelésre.-kezdte a doktor.
-De-Én-Nem-Vagyok-BETEG!-mondtam szóról szóra.
-Kérem hallgasson rám. Magának volt egy óriási traumája, ez viszont egy súlyos mentális betegséget vont magával.
-Mi a teendő?-enyhültem meg mert vissza emlékeztem az utobbi dolgokra és tényleg valami nincs rendben velem.
-felveszünk pár adatot aztán kiderül hogy kellenek-e gyógyszerek.
Bele egyeztem.
Pár óra elteltével meg is jött az eredmény.
-Jó hírem van Miss Betty- jött oda hozzám a doki.
-Kivele!-válaszoltam lazán.
-Önnek nem kell bent maradnia és gyógyszert sem kell szednie.
-Tényleg?
-Igen! De az életmódján muszáj lesz változtatnia!
-Mármint...!?-kérdeztem zavartan.
-Igen! Arra gondoltunk!-mondta
Akkor utánam néztek. De jó.
Pár héttel később kiengedtek.
Elhatároztam felmondok és új életet kezdek.
Arra már nem jutott sor...bizony...bizony a rendőrők bezáratták mert találtak valami illegálisat. Szóval hát ez kipipálva!

1 év múlva
Végre új életet kezdtem. Lett egy férjem ráadásul lett 2 csodàlatos gyermekem is. Az előző éveimet hátra hagytam és csak előre nézek. Azóta Sammel tartjuk a kapcsolatot, neki is rendeződőt az élete. Most egy cégnél dolgozom ahol konyhai gépeket árulnak. Elég jól fizet. A férjemmel beszéltünk a régi időkről és azt mondta hogy őt nem érdekli mi volt csak az hogy most mivan. Ezért szeretem mert mindig megért. Szóval igen . Ez lett belőlem.

Sziasztok! Ez lenne a vége eme csodálatos történetnek. Megszeretném köszönni hogy végig kísértétek Betty perverz életét <3. És a sok megtekintésről ne is beszéljünk. Nagyon boldog vagyok hogy "sikert" aratott. Nekem ez siker.
Ahogy terveztem egy kicsivel később bele kezdek egy újabb sztoriba, már van is elképzelésem hogy miről fog szólni. Annyit elmondhatok hogy az is ilyen tartamú lesz.
(Mivel sajnos csak ehhez értek😅🥲😂) de ha más kategóriában szeretnétek tőlem olvasni azt nyugodtan írjátok meg <3

kurvának áll az élet Where stories live. Discover now