Mielőtt elkezdenénk a sztorit. Elszeretném mondani hogy kiadtam egy új könyvemet amiben rövid szex sztorik vannak benne. Igaz még csak néhány sztori van de az is tovább lesz írva. Szóval ha szeretitek az ilyen jellegű eket olvasni akkor a profilomban megtalálhatjátok. <3
-Ripaccs!-morogta Sam.
-Hát ne is mond... - de nyugi van már egy-egy 10-esünk.
-Ja egy jó kis jó dolog a rosszban.
Bementünk a szobánkba és leültünk az ágyra.
-Ki lesz a következő?... - kérdeztem.
-Philip. 123-as szoba.- mondta monoton.
-hánykor?
-11:50.-mondta.
-11:31 van. - mondtam.
-Akkor menjünk.
Levágtuk a menetet aztán mentünk is ki. Mikor mentem végig a folyosón. Mintha anyámat láttam volna. Utána futottam de a tömegben eltűnt.
-Hjajj de hiányzik az anyám. - mondtam.
Mára nekünk ennyi is volt. Úgyhogy mentünk is a wellnes részlegre. Az új barátnőinkkel Biancával és Alishával. Amúgy tökre jó fejek. Elmondtam nekik a történetem, hogy hogy kerültem ide meg a mostoha bátyjám tettét és még az anyámat is megemlítettem nekik.
Szánakozva néztek rám és köpni nyelni nem tudtak.-Huhh csajszi elég rázos életed lehetett. - mondta Alisha.
-Hát igen...de az már a múlt. Most már itt vagyok és élek a mának. Oly annyira hogy...
Levetettem a bikinimet és teljesen csupaszon neki ugrottam a medencének és közben kiabáltam.-NUDEEEE PARTIIII- csobbantam a vízbe.
Nem tudtam hogy mit reagáltak erre a tettemre a barátnőim de mire realizáltam a dolgokat már minden pasi és csaj (igen. Ez a Rodriguez pasikat is iktattott be ide hogy a melegeknek is jó legyen) mesztelenül a medencében voltak vagy akörül.
Kiszálltam a medencéből és vissza húztam a bikinim es csavartam magam köré egy törcsit mert kezdtem fázni. Közben Samék is utol értek.
-Király volt ez a nude parti Bett. - mondta Bi.
-Ja hát elborult az agyam. Erre mondják 1 bolond 100-at csinál. - nevettem.
-Kértek valami innit? - kérdezte Lisa.
-Aha, én egy Sex on the beach-et. - kérte Sam.
-Nekem hozgatsz egy Martinit. - most meg Bianca kért.
-Betty gyere már segíts nekem. - kért meg Lisa.
-Okés.
Elindultunk a bárhoz ami tőlűnk kicsit messzebb volt, így beszédbe elegyedtünk Lisával.
-És amúgy ti nem is mondtátok hogy kerültetek ide? Biancával együtt kerültetek ide? - kérdezgettem.
-Igen. Ő volt akkor csak nekem akivel átvészeltem a dolgokat.
Az apám eladott engem és mivel Bianca velem volt és az ő szüleit már nem nagyon foglalkoztatta Bianca holléte ezért felsem tűnt nekik hogy Bianca nincsen. Szóval igen. Apám valami arab fószeroknak adott el. 13 voltam. 16 éves koromig raboskodtam nekik és kínálgattam magam nekik. Miután egy nap nyitva hagyták mindent, így el tudtunk szökni és így kerültünk ide. - mondta miközben egy Sex ön the beaches kevert ki.-Nektek se lehetett könnyű. - kortyoltam bele a vodka plusz narancs kombóba.
-hát igen ez van. - indultunk is vissza a csajokhoz.
-Te Bett! Mintha anyádat láttam volna elsuhanni az előbb... - mondta Sam.
-Nem fogod elhinni egyszer a folyosón is mintha ot láttam volna.
-Nem lehet hogy csak nagyon hasonlít rá egy másik nő? - vetette fel a kérdést Bi.
-De az is lehet - mondtam.
-Igen szerintem is mivel ha ő lenne már itt lenne velünk. - helyeselt Sam.
Én ezzel el is hesegettem a gondolatot hogy ő lehet az anyám.