~11~

1.3K 18 0
                                    

Hirtelen felriadtam. Sam éppen a a telefonját nézte.

-mi a baj Betty? - kérdezte aggódóan.

-ja hát semmi csak egy rémálom volt. Azt hiszem kikel pihennem magam. - dörzsöltem álmosan a szemem.

-Hát most lesz időd... - nézett rám kajánul.

-Kedves utasaink! Megkezdjük a leszállást, köszönjük hogy velünk utaztak!

-Úristen már csak percek kérdése és már a luxusba ellátva pasikkal leszünk - álmodoztam.

-igen! Ez lesz életem fénypontja!-Mondta Sam.

30 perccel később

-megvannak a bőrőndők

-igen, itt vannak.

-okés akkor hívok taxit.

2 órával később

Megérkeztünk a luxus villához. Kívül óriási méretű kapuk veszik körbe a villát. A kapun pedig volt egy tábla amin ez állt: Rodriguez family. A kapuhoz érve egy helyes kis csajszi egyberészes szoknyával és egy övvel a derekán előttünk jelent meg.

-sziasztok! Én Jasmin vagyok! Már vártunk benneteket gyertek hadd vezesselek körbe titeket az épületben.

Azzal kitárta az óriási kapu ajtaját és besétáltunk a luxus háznak a kertjébe. A kertet látva majd elájultam (jó értelemben). Hatalmas medence, jégkása, popcorn, fagyi gép volt az udvarban, különböző helyeken. A sok lány ellepte az udvar szinte minden egyes részét.

-Azok ott a fagyi, popcorn, jégkása készítő gépek, nyugodtan használhatjátok ti is. Az ott a medence azt is használhatjátok. Ott vannak az öltözők, wc-ék és a grill részleg. Arra van a bar ott koktélokat és minden féle ital kapható. Ott arra vannak kisállatok, ha szeretitek a cicákat, kutyákat vagy valamilyen állatot azt megtalálhatjátok ott. Azon a részen vattacukrot adnak, és nem utolsó sorban az az orvosi rendelő. - mondta monoton Jasmin.

-minek ide orvosi rendelő? - kérdezte Sam.

-A számból vetted ki a szót! Azért kell ide, mert ugye akkor tartózkodhattok itt ha közösültök akikkel mondják. És ugye előtte kikel vizsgáltatni hogy nincs-e valami nemi úton terjedő betegségetek. - mondta a vörös nő.

-ouh jaa így már értem - mondta Sam.

-először körbe vezetlek az épületben aztán majd jövünk az orvosira. - utasított a nő.

Na szerintetek mi lesz a folytatásban?? (bocsi hogy ilyen hosszúak a sztorik)




kurvának áll az élet Where stories live. Discover now