~15~

1.3K 13 0
                                    

Friss öblítő illat, kellemes puha ágy. Huh? Ez nem az én ágyam...ja igen hát elis felejtettem nem is realizáltam hogy 360 fokban megváltozott az életem. A mostoha bátyjám elvette a szüzességem aztán anyámból kurva lett ( az alma nem esik messze a fájától...) és mintha egy pillantásra elhagyott és nem is mondott semmit. De most viszont itt vagyok egy luxus villába és élem a kurvák életét. Nem is hangzik rosszul.

Egy nagy csengő hang ejtett ki a gondolkozásomból.

-Kajaaa! - jött be egy fura asszony.

-Hmm ez nem néz ki túl jól - fintorgott Sam.
Nem arról volt szó hogy azt eszünk amit akarunk?

-kislány inkább a kezed járjon ne a szád a szádat arra használd hogy egyél na igyekezz! - parancsolt a piros pozsgás asszony.

Szóval ettük a furi trutyit. Azt hittem ez csal "bevezető" kaja és később már jobb lesz. A szobánkban még 2 csaj volt rajtunk kívül. Csak a nevüket tudtuk meg eddig, de azt sem személyesen. Mivel még nem találkoztunk velük.

Néztem ki az ablakomon Sam pedig a táblázatot ami az ajtókon volt felakasztva. Hirtelen ajtó csapódás és két csaj jön be kirívó ruhában.

-helló ti vagytok az új csajszik itt? - kerdezte a vörös.

-igen mi lennénk azok! - mondtam.

-Örülök hogy szoba társak lehetünk. - nyafogott a másik.

-Én Betty vagyok ő meg itt a barinőm Sam! - mutatkoztam be.

-Én Bianca vagyok és úgyszintén a barátnőmmel vagyok akit úgy hívnak hogy Alisha. - mondta a vörös.

Szóval a platina szőke az Alisha, a vörös pedig Bianca.

-Képzeljétek 2 helyes pasikkal voltunk és ahhh. Elképesztő. - áradozott Bianca.

-Ti kikkel voltatok eddig? - kérdezte Alisha.

-Hát.. Még senkivel most fogunk 9:30-kor egy Eric nevű faszival anális édes hármast végezni. - nézte Sam a táblázatot.

-uhhh hármas anál egyből?! Nem vagytok semmik- vetkőzött át egy kényelmesebb ruhába Alish.

-Na Lisa te akkor mivel kezdted? - húzta az agyát Bi.

-huu mivel is?..mivel is??.. Ja már megvan punci szakítóval! - mosolygott.

Féltem feltenni azt a kérdést hogy mi az a punciszakító. Nem tudtam mi az, de a nevéből utalva nem valami jó.

-Mi...mi az a punci..khm na.. hát a..punciszakító?- kérdeztem.

-ja hogy az? Az az amikor egyszerre több pali beteszi neked egy helyre és úgy töcskölnek. Ez egy igazi kurvás fétis. - szívott az áfonyás elfjébe Bi.

-és ez nem szokott fájni?

-de kurvára! - szívta be a levegőt Lisa.

-Na de mindjárt 9:30 készűlődjetek! - szólt Bi.

-uh bameg tényleg.

Sammel elkezdtünk készűlődni. Ő egy fekete bársony egyberuhát vett fel egy úgy szint fekete magassarkúval. Én egy barack. színű spagetti pántos egyberészes szoknyát egy fehér tutyival. Egy kis szolíd smink, parfüm. És már indultunk is a szex szobák felé. Kicsit izgultam mert ez volt az első igazi merényletem itt (Rodriguezt leszámítva).

A portára mentünk és a táblázatban lévő szobák kulcsát kértük el. Megkaptuk a 132 szoba kulcsát és vágtattunk is tovább. Még mielőtt benyitottam volna vettem egy mély lélegzetet és egy határozott mozdulattal lenyomtam a kilincset.

kurvának áll az élet Where stories live. Discover now