-Akkor te a lányokkal csinálod? - kérdeztem.
-igen, ugyan úgy fizetnek ők is mint a férfiak. - magyarázta.
-és mit szól ehhez Rodriguez? - kérdezte Sam.
-Áhh őt nrm nagyon érdekli csak legyen meg a pénze és kész . - legyintett Jasmin.
-De hát vele is lekellet feküdnőd nem? - kérdeztem.
-természetesen! - mondta.
-de akkor ___-vágott félbe.
-Figyeljetek. Én már egy jó ideje itt vagyok, és láttam ezt azt. - hajolt közelebb.
-még is mit? - kérdezte Sam.
-A pasik akikkel basznunk kéne, nem mindig egézségesek...ha tudjátok mire értem. - mondta.
-nem, nem nagyon értjük - válaszoltam.
-Rodriguez bevándorlokat fogad fel hogy azokkal legyenek a lányok, de nincs mindig idő arra hogy kivizsgálják őket... - csuklott el a hangja.
-ezek szerint... - kezdtem bele.
-igen. Pontosan. Egyszer mikor még 4 napja lehettem itt, Rodriguez megparancsoltta hogy menjek az egyik szex szobába. Csináltam is amit mondott, mivel az elmúlt 3 napban elég jól éreztem férfival magam. De aztán az az esett után már nem annyira. Szóval bementem a szobába és egy ágról szakadt pasi várt egy boxerben, bűzlött mint az 1 hónapos penészes sajt, már az elején kiakartam menni de már bezárult az ajtó, ellenkeztem hogy ezt nem akarom és egyszer csak elő vett egy bicskát és végig húzta a hegyét a hátamon, legyengültem a fájdalom hatására és már nem kapáloztam. Mikor végzett, mint aki jól végezte a dolgát kopogtatott az ajtón és kisétált. Én meg ott feküdtem az ágyon sírtam a fájdalomtól meg az egész esett miatt. 1 hét elteltével furcsán éreztem magam oda lent elmentem az orvosira és bizony megállapította az orvos hogy ez méhnyak rák. Majdnem meghalltam de szerencsére már nincs bajom. Rodriguez kérlelt hogy ne pereljem be. Aztán tényleg nem pereskedtem mert úgysem volt erre időm meg energiám. Azon voltam kiköltözőm a villából de rájöttem hogy nincs hova mennem és persze a pénz amit ott szereztem az se volt nagyszám. Aztán a főnök felajánlja hogy élő léptett és hát így lettem idegenvezető vagy újoncvezető kinek hogy jó. - magyarázta.
-azta-tátottam el a szám.
-és hát ezt még egyszer nem akartam megkockáztatni, ezért kezdtem kicsit a lányokkal is foglalkozni, nem tagadom eléggé megszerettm és hát a palikat már rég elfelejtettem, szó mi szó undorodom tőlük. - fintorgott.
-uhh, hát ez tré- mondta Sam.
-Hát igen! De mindegy folytassuk a körbe vezetést - csapta össze tenyerét.
___________________________________
Véget ért a körbe vezetés elfáradtunk eléggé, Jasmin bevezetett a jégkásáshoz ettük a jégkásánkat ő addig elment az orvoshoz az eredményünkért.
Pár perccel később jött is vissza óriási mosollyal az arcán.
-Na csajok itt az idő! - somolygott.
-ho...hová kell mennünk? - kérdeztem megilletődve.
-Gyertek a szex szobákat még nem is mutattam meg, majd ezekben kell lennetek mikor a pasikkal vagytok - magyarázott miközben vezetett minket a helyhez.
-nem lehet a szobánkban?
-Ahol alszotok? Neheeem az nem lenne jó mert egy szobában 4-en vagytok és hát na...-magyarázott.
Észre sem vettük de már oda is értünk a "szex szobákhoz".
Rózsaszín falak és bársony anyag volt az ajtókon nagyon sok ajtó volt és mindegyiken számok és egy úgy szint óriási táblára ( olyan ami a kapun is volt) írva sex rooms.-Menjetek már vár titeket!g Mutatott az 514-es ajtóra Jas.
-Ez az egyik legjobb szoba itt. Menjetek ne várassátok meg. - fordult sarkon aztán kinyargalt az ajtón.-Na menjünk Betty, már úgy is rég basztunk. - tette kezét a kilincsre.
Lenyomta a kilincset és egy vörös szívecskés tapéta és egy óriási hófehér francia ágyra nyitottunk. Na és persze Rodriguezre....
Szerintettek a csajok örülnék Rodrigueznek? Úgy néz ki mint ahogy elképzelték vagy teljesen máshogy? Na majd a kövi részből kiderül🤷♀️