~14~

1.5K 16 0
                                    

Mikor megláttuk a szánkat tátottuk el egyszerre. Rodriguez egyáltalán nem úgy nézett ki mint ahogy elképzeltük. Mert ahogy legalábbis úgy képzeltem el hogy egy közép koros férfi apró szarka lábakkal és ősszűlő hajjal de a látvány kellemes csalódás volt. A férfi aki az ágyon egy köntösben ült egy huszon éves fiatal férfi volt. A szánkat még mindig a padlón tartottuk mikor megszólal az a bizonyos férfi.

-Na gyertek csak nem harapok csak ha akarjátok - próbált egy perverz viccet mondani.

Sammel nem kérettük magunkat sitty-sutty már Rodriguez óriási faszát szoptuk. Egy pár perccel később már megunta ezt és egy határozott mozdulattal megfordított a hasamra. Kutya pózban vagyok előtte miközben  a bejáratomat nedvesítette. Mikor belém hatolt egy nagy nyögés kíséretében rá markoltam a barátnőm mellére. Ő ezt ahogy láttam nem volt ellenére a dolog ezért elkezdtem a mellbimbójával játszadozni.

-Úhh ez az csajok...ahhh - lihegte.

Mivel Rodrigueznek tetszett az esemény amit Sammel csináltam, gondoltam fokozom még kicsit a kedélyeket. A szőke hajú (amúgy szexi) csajt magam elé húztam és az ujját ami a puncijában barangolt beszoptam.

-ehhazhh...istennők... - gyönyörködött.

Mikor az orgazmus szélén álltam a pasi kihúzta belőlem tagját és a levegőbe megrázogatta egy pár másodpercre. Aztán pedig Samet markolta meg és a hátára fektette. Kicsit bele nyaldosott hamvas puncijába aztán már tette is be neki a szerszámot (ami elég nagy volt, szokatlan nagy).
Én addig magamat kényeztettem mivel a bunkó fasz paraszt Rodriguez itt hagyott kiel~gülés nélkül. Ha! Csak azt hittem. Látta hogy bajglódok ezért rám parancsolt hogy menjek oda hozzá. Szóval hát miközben a barátnőmet baszta addig ő engem nyalt. És ezt így míg mind a hárman elnem élveztünk.

Mikor már ruhában voltunk, beszédbe elegyedtünk Rodriguezzel.

-Köszöntünk hát titeket hivatalosan is - gyújtott rá a cigijére.

-mi is nagyon örülünk hogy itt lehetünk- vigyorogtam.

-Igen megtisztelő hogy a maga családjába tartozhatunk. - kezdett bele Sam is.

-Figyeljetek lányok most nyomtunk le egy menetet úgyhogy tegeződjünk nyugodtan.

-Hát oké.

-Na csajok most hogy közénk tartoztok ugye itt nem csak velem fogtok lefeküdni hanem mással is. A menetrend ott van a szobátokban. A többit Jasmin gondolom elmondta.

-igen.

-Nagyszerű! hát akkor útjára is bocsájtalak titeket. Nagyon jó volt találkozni. A viszont látásra. - ment ki az ajtón.

-Sam bent vagyunk! Sikerült be jött az élet.

kurvának áll az élet Where stories live. Discover now