~12~

1.3K 16 1
                                    

Elindultunk a villa bejárati ajtajához,ami legalább 2 méter magas, arany mintázatú és modern fehér stílusú. Jas kitárta előttünk az ajtót és egy igazán káprázatos látványt nyújtott a hely.

Minden arany és vörös színben pompázott. Növények, óriás ablakok és klasszikus zene szólt éppen olyan halkan hogy azt hallani lehetett. Ha nem tudtam volna hogy egy futtató központ még azt mondtam volna hogy egy kifinomult palota.

-Szóval gyertek kövessetek! - utasított a csaj.

-Erre van a konyha...-vezetett be egy kisebb(de azért ennek is megvoltak a méretei) helyiségbe.

-Vannak itt szekrények amikben a tányérokat, poharakat meg az ezekhez hasonló dolgokat tárolják bennük. Ezek az evő eszközök, a gáz tűzhely, mosogató gép, és egyéb konyhai kisgépek. - mutatta.

-Ez az ebédlő itt minden időpontban megvan adva hogy mikor van hivatalosan is a kaja (reggeli, ebéd, vacsora) de ha megéheznétek napközben vannak büfék is ahol tudtok venni rágcsát. Itt van a menü sor. Azt esztek amit akartok.

-És az anyagiakkal mivan? - kérdezte Sam.

-Áh igen minden hónapban kaptok egy összeget, és ezt úgy fogjátok kapni hogy annyit amennyi emberrel közösültök. Egy emberre 10.000. Szóval ha többel egy hónapban akkor már meg is gazdagodtok. DE! Ugye azt tudjátok hogy a pénzetek fele az Mr. Rodriguezé.

-igen. -  bólogattunk.

-Szuper! De kell még pár dolgot tudnotok. Ahhoz hogy ténylegesen bekerüljetek, kikell állnotok a tesztet.

-Milyen tesztet? - kérdeztem.

-Egy szex Rodriguez-zel.

-Sima liba-porolta le vállát Sam.

-rendben akkor majd egyeztettünk Ridriguezzel. - mondta Jas. - gyertek körbe vezetlek titeket aztán egyeztettek a főnökkel. - indult el az egyik irányba.

Az alsó szinten végig körbe vezetett, jó hosszú volt de végre kész. Voltak ott modern nappali,
Fürdő konyha és egy óriás ebédlő kismillió kóstolóval. Sam szeme felcsillant a látványra.

-Gyertek fent vannak a szobák, a tieitek kulcsa itt van nálam - lengette meg a zörgő tárgyat.
-de még sajnos nem adhatom oda, míg Rodriguez elnem dönti. - váltott át szomorú hangra.

-Biztos jók leszünk neki nem? - kérdeztem.

-biztosan - mosolygott rám Jas.

-egyéb kérdés? - kérdezte úgyszint az a személy.

-nekem lenne egy. - mondtam félénken.

-hallgatlak. - fonta össze karjait a vörös hajú lány.

-Szóval....hát..te is..izé..dolgozol normálisan mint ez a sok-sok lány? - nyökögtem.

-Mármint hogy lefekszem férfiakkal pénzért? - kérdezte.

-I...igen.

-Neheem...én a lányokhoz vonzódok.. - vágta rá

-HOGY MIII? - kérdeztük egyszerre.

Sziasztok! Mit gondoltok mi fog történni Jasmin kijelentésével? Elfogdják - e a lányok vagy sem? És mi lesz Rodriguezzel? Felveszi a lányokat? Majd a kövi részből kiderül puszi <3

kurvának áll az élet Where stories live. Discover now