~4~

2.4K 24 0
                                    

         ♡︎ 1 𝒉𝒐́𝒏𝒂𝒑𝒑𝒂𝒍 𝒌𝒆́𝒔𝒐̈𝒃𝒃♡︎

Hát eltelt 1 hónap is azóta amikor a mostoha bátyám elvette a szüzességemet. Stefan leszedte a videót dehogy annak semmi értelme nem volt. Sajnos az egész suli látta már a videót és  néha a tanárok is cukkolnak. Már mindegy mert megbocsájtottam neki, pedig megcsinálta a bajt nekem, ő meg kishíján meggazdagszik. Lucasról annyit tudok hogy jól van. Megmondom őszintén, nem nagyon izgat hogy jól van-e vagy sem. Éljen amíg megnem hal. Jó elvagyunk ketten anyuval. Apropó anya mostanában sokat veszekedünk,mert rajta kaptam hogy honnan származik a sok pénz kiderült hogy fő állású prostituált. Igazából nem nagy szám mert tudtam eddig is hogy basszatja magát de azt hogy pénzért...na az sok volt, és vissza emlékeztem hogy finom kjaákat, új ruhákat vettem abból a pénzből amit anyám baszott milyen undormány már ez... De aztán egy hét töprengés után megbékéltem azzal hogy az anyám kurva. Csak annyit mondtam neki "csak ne akkor mikor otthon vagyok jó?"
Szóval igen. Minden jól ment addig a napig amit most elfogok mondani..

Nagyon korán van de én fent vagyok. A teraszon állok és nézem ahogy a napnak egy-egy sugara megvílágítja az eget,közben reggeli teámat kortyolgatom. Lépteket hallok mögülem. Anyám az. Felveszi reggeli kávéjat és mellém áll.
-milyen szép ilyenkor törte meg a csendet.
-igen.
-figyelj kicsim gondolkoztam. Keresek egy másik munkát.
-komolyan anyu? - örvendeztem.
-igen és ma már is megyek egy interjúra.
-és milyen munka?
-titkárnői.
-az szuper.
-igen az.
Csöndben álltunk és kortyolgatunk. Mikor anyu megszólal.
-ma lesz a farsangi sulibuli. El szeretnél menni?
-mi az hogy! Szükségem van egy kis kikapcsra pia szagtól bűzőlgő szórakozó hely helyett egy sulibulira vágytam már.
-akkor jó meeert...
És bement a szobájába és mikor kijött egy ruhát tartott a kezében.
-ezt nézd ezt még múltkor rendeltem nekem kicsi próbáld fel.
Kivvettem a ruhát a kezéből és magamra tettem hogy hogy állna rajtam. Gyönyörű volt sőt még az is megfordult a fejemben hogy nem túlzás lesz-e azt felvennem de aztán mikor felhúztam a ruhát megváltozott a véleményem. Piros ruha a háta nagy része kivágott de nagyon tetszet. - naaa? - kérdezte mosolyogva.
-nagyon tetsziiik!!
-jaj de jó akkor tudod ezt húzni a bulira.
-igen fel is megyek a szobámba dicsekedni Samanthanak.
Apropó Samantha ő a barátnőm
Ethan elköltözött és magamra maradtam míg nem álltam szóba Sam-mel ő róla tudni kell hogy nem egy minta csaj. Megjárta János meg a város. A tanároktol a diákokig. Szóval igen egy anyámhoz hasonlóan kurva csak ő még ingyen is csinálja.

Chat szoba

Samy: naggyon szexxy a rucid
Te: köszi anyutól kaptam
Samy: még a végén megkuratod magadat.
Te:Sam hagyjál már 😂😂
Samy: jól van nyugi csak vicceltem de én ma tuti megkuratom magam.
Te: te tudod
Samy: na megyek készülődni fél 6-ra legyél a kiskanyarnál.
Te:oksa de ne kés egy percet se
Samy: okk <3

Fél hat van pontban. Itt állok a kocsma melletti kiskanyarban. És fagyoskodom és magamban káromkodok mert a hülye barátnőm nem jön. Aztán egy alak rajzolódott ki a kisbolt felőli oldalon.
-Bettyyyy sziiaaa iitt vagyok.
-sziaaa naa mehetünk?
-ahsa.

°°2 órával később°°
Neki nyomott a falnak és úgy csókolt, apró csókokat adott a nyakamra. Vissza tért a számra és úgy csókolt közelebb húzott magához a derekamnál fogva. Kíbújtam az anyától kapott ruhából és egy melltartóba álltam. Elkezdte a kulcs csontomat puszilgatni, bementünk a szobájába és ott folytattuk. Rátett az ágyra a bugyimat is letépte és most már meztelen vagyok teljesen. Végig símít meleg puha kezével az állkapcsomtól a puncimig. A testem bele remegett. Éreztem hogy nyelve engedélyt kér a vaginámba. De már bent is volt. Egy sóhajjal jutalmaztam tettét. Aztán ujjával kezdett el dolgozni. Már nem bírtam tovább és ő sem. -Cav......a farkad...akarom.
Nem is kellet kétszer mondanom Cav farka az izgalomtól majd szét robban már az erek is kiduzzantak az izgalomtól.
Belém hatolt tövig. Hagyta hogy szokjam méretét mikor már egy jó ideje bennem volt mozdulatlanul, lassan mozogni kezdett bennem ki-be. Felnyögtem. - mmhhhmm gyhhorsittshh!! - nyögtem.
Ezt se kellet 100× mondanom.
Pózt váltottunk. Most már nem volt olyan gyengéd.
-Basszd szét a nedves puncim!
A szoba a nyögésem és a puncim csattogásától zengett.
Egyszer csak megfordultam és szükségbe vettem a szájtechnikámat és elkezdtem szopni a faszát. Ezt ő sem tudta halkan viselni nyögni kezdett.
-oohh Bett te kis szuka
Addig-addig amíg belenem élvezett a számba.
-Oooh Bett...
És letelepedett mellém és elnyomott az álom. 𓀐

                     ❀másnap❀
Reggel egy másik ágyban keltem fel és egy helyes pasi szuszogott mellettem. Cav volt az, a tegnap este óta kifáradt szegényem.
𝓐  𝓽𝓮𝓰𝓷𝓪𝓹 𝓮𝓼𝓽𝓮:
Sam-mel oda értünk a bulira táncoltunk kicsit aztán Sam eltűnt és egyedül maradtam. Valaki becsempészet piát meg drogot a suliba és a tanárok mind bevoltak állva (már mint akik ott voltak) kimentem a wc-be és az eggyik wc fülkéből hallottam nyögéseket Sam és az eggyik srác 12.-ből. Én elmentem és bezártam a bejáratot ahhoz hogy nyugodtan tudjanak akciózni. Kifelé tartottam mikor Cav a foci csapat kapitánya lekapott. Neki lökött a falnak ahol a tablók lógtak, és a fülembe súgta- gyere fel hozzám
Én nekem itt eldurrant az agyam
és jó kislány módból rosszra váltottam. Megfogta a kezemet és futottunk ki a kocsija felé. Beültünk és a combomat kezdte fogdosni. Akaratom ellenére bele haraptam az alsó ajkamba. Ő ezt látván bele markolt a combom tövébe. Én úgyszintén akaratom ellenére ráfogtam félig kemény farkára nadrágon keresztül
Elkezdtem rajta körözni de aztán abba hagytam mert szegényem nem tudott figyelni az útra. Mikor észbe kaptam már a z ágyában feküdtem. És megtörtént a dolog.

Gyorsan felkaptam a ruháim és kifutottam az ajtón. Otthon anyám várt és az a tipikus titkárnős ruhába állt előttem.
-épp időben!
-milyen időben?
-amikor eltudunk búcsúzni.
-mi?, miért hová mész?
-üzleti útra - mosolyogta.
-komolyan?
-aha. Első napom lesz.
-felvettek na de jó - örvendeztem.
-igen és már is megbeszélésem lesz egy másik országban.
-még is hol?
-Floridában.
-És meddig tart!?
-hát nem tudom ameddig6.. Ha sokáig tartana küldök pénzt a számládra. Na megyek lekésem a gépem.
-hát oké szia majd hívjál.
-oké szia.

kurvának áll az élet Where stories live. Discover now