0.1

440 62 213
                                    

25.05.2019

(Danbi)

Üniversitenin mezuniyet için ayarladığı mekânın içerisi gereğinden fazla gürültülüydü..

Elimdeki kokteyli yudumlarken Taehyung'a doğru dönüp yüksek sesle konuşmaya başladım.

"Buraya kesinlikle gelmemeliydik.."

"4 yıllık üniversite hayatın boyunca hiçbir şeyden memnun olmadın Danbi..Eğlenmene bak."

"Taehyung bu insanlar fazla gürültülü hem sadece havaya kep atıp gideceğimiz bir an için bu kadar sesi çekmeye gerek var ki?"

"Sen öyle san Danbi..İleride çocuklarına anlatacağın bir anın olsun diye yapılıyor bu tür etkinlikler.."

"Taehyung sen gerçekten aptalsın..Bizim gidişimizi kutluyorlar."

Normalde bu konuşmayı ciddi bir şekilde yaparken son cümlemle birlikte ikimizde kahkahaya boğulmuştuk.

Taehyung bir yandan gülüp, bir yandan da ağzından çıkan kelimeyi destekler neticesinde doğru anlamında el hareketi yapıyordu.

"Bu gerçekten de doğru!"

.....

Müziğin sesi biraz kısılıp, ortamın rahatlaması sağlandığında kürsüye elindeki mikrafonuyla birlikte çıkan üniversite rektörümüz Lee-Young olmuştu.

Herkes konuşmayı bırakıp Bay Lee-Young'a dikkat kesilmişti birden..

Mikrafonun ses çıkarıp çıkarmadığını kontrol etmek amaçlı mikrafonun üstüne bir-iki kez eliyle pat patladıktan sonra konuştu.

"Sayın öğretmenlerim ve Seoul Üniversitesinin nadide öğrencileri bu geceye katıldığınız için teşekkürler.."

Şu gereksiz başlangıç girişleri bir tek bana mı samimi gelmiyordu yoksa genel olarak herkes mi benim gibi hissediyordu..Birde o giriş cümlesinden sonra salondaki herkesin alkışlaması yok mu? üzgünüm Seoul Üniversitesinin "nadide öğrencileri" ama saçmalıktı!

Alkışın bittiğini farkettiği an tekrar konuşmasına geri dönmüştü.

"Uzun bir dönemi birlikte kapattık ve artık hepiniz bu saatten sonra kendi yolunuzu çizmeye başlayacaksınız..Öncelikle hangi alanda olursanız olun her şeyden önce iyi insanlar olarak mesleklerinizi yapmaya gayret göstermenizi dilerim.Umarım üniversitemizin nâmını koruyacak hareketlerde bulunursunuz..Birazdan kep atma törenimiz başlayacak ve siz günün sonunda artık öğrenci kimliğinizi burada bırakıp gitmek zorunda kalacaksınız.İyi eğlenceler!"

Kısa bir kahkaha attıktan sonra Taehyung'un kolumu dürtmesiyle ona dönerek konuşmaya başladım.

"Bu konuşmayı özetlemek gerekirse şunu söyledi..Mesleklerinizi iyi yapın, sizin yüzünüzden para akışımızın kesilmesini istemiyorum."

"Yani başka ne kastetmesini bekliyordun kii? Sonuç olarak artık tamamen özgürüz ve mesleklerimizin başına geçeceğiz."

"İşte burada katılıyorum sana."

.....

Kep'i atmamızın üzerinden yaklaşık 20 dakika geçmişti..Zaten o kalabalık arasında durmak imkansız olduğundan kep'i havaya attım ve öylece yere düşmesine izin verdikten sonra doğruca Taehyung'un da elinden çekiştirerek dışarıya çıkardım.

SILLAGE / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin