0.2

308 42 85
                                    

12.07.2019

(Jungkook)

İsmimi kaydettikten sonra sırada beklemem gerektiğini ve sıram geldiğinde hakemin anons edeceğini söylemişti.

Sadece gergindim..Birbirlerine acımasızca vuruyorlardı..Paranın gücü olsa gerekti..insana her şeyi yaptırabiliyordu.

Ortamın kokusu, bağırış sesleri ve kanlar içinde yatan insanlar..Fikrimden dönmemek için her şeyi görmemezlikten gelmeye çalışıyordum.En azından şimdi değildi.Sonuç olarak kazanırsam 3 gün çalışmama gerek kalmayacak şekilde para kazanacaktım.

Aradan geçen uzunca bir zaman diliminden sonra ismim anons edildiğinde üstümdeki ceketimi çıkarıp ring'in hemen yanına bırakmıştım.

Ring'in içerisine girdikten sonra dövüşecek olduğum kişinin de ring'e çağrılmasıyla herkes pür dikkat bir şekilde gelen kişinin kim olduğuna odaklanmışlardı.

"Ve karşınızda Juwon.."

İri yapılı, uzun boylu bir adamın sahneye çıkmasıyla ring'de birkaç adım geriye gittim.

Hakem ikimizide ortaya çağırdıktan sonra, yumruklarımızı tokuşturmamızı ve sorunsuz bir maç olmasını isteyerek ikimizide köşelerimize gönderdikten sonra aradan geçen saniyeler sonucunda maçın başladığının göstergesi olarak zil çaldığında ikimizde yavaşça birbirimize yaklaştık.

Belki de ilk maçımızdan ötürü ikimizde gereksiz bir biçimde gereğinden fazla temkinliydik..Rakibimin boş bir anını yakaladığım sırada kırmızı rengi görmüş bir boğa gibi üstüne doğru koşup tüm gücümü uygulayarak onu köşesine sıkıştırdığımda karnına sertçe yumruklar atıp, onun yorulmasını sağlamaya çalıştım..Hızlıca kendi üstünden beni ittiğinde birkaç adım sendeleyip, kendimi toparladıktan sonra tekrardan üstüne doğru gittiğim sırada ayağıyla boşluğuma doğru sertçe tekme attığında yere düşüp, nefes almaya çalışırken saçımdan tutup kendisine doğru döndürdüğünde yüzüme sertçe yumruk indirdiğinde ellerimle yüzümü kapatıp yerde acıyla kıvranırken hakem aramıza girip ayırdığında, bana doğru seslenmişti.

"Pes ediyor musun?"

Elimi hayır anlamında salladıktan sonra yattığım yerden güçlükle ayağa kalktım.

Gözlerim kararır gibi olduğunda kendimi silkeleyip gardımı aldım..Kulağıma doğru yumruk atacağını farkettiğimde hemen kendimi çekip, bana attığı yumruğun boşa gitmesini sağladıktan sonra yüzüne doğru iki tane sertçe yumruklar geçirdikten sonra, ayağına doğru tekme atacağım sırada ayağımı tutup kendisine doğru çekmesiyle dengemi kaybedip yere düştüm.Hızlıca üstüme çıkıp, karnımın üstüne oturduktan sonra yüzüme doğru yumruklar atmaya başladığı sırada ağzıma kan tadının gelmesini hissetmemle kafamı yana doğru çevirip öksürmeye başladım.Maçın bittiğini gösteren zilin çalmasıyla ayağa kalkmak için uğraşmak yerine yorgunluktan yattım.

Yan tarafta herhangi bir yaralanma olursa diye bekleyen ilk yardım görevlileri ring'e girip, bedenimi köşeye doğru çektikten sonra anlamışlardı gözlerimi yarım yamalak açtığımı ve gelen yumrukların görme düzeyimi bulanıklaştırdığını..

SILLAGE / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin