Gece bütün ahenkiyle gökyüzünü kendisiyle süslerken kulağımda çalan şarkı sil baştan ve sesini kalbime işleyen bir Şebnem Ferah vardı. Sızlayan gözlerimi karşımdaki evin penceresine diktim. Bu gecenin tam
ortasında, bu sokakta ve bu evin tam karşısında beni yaralayan; yaraladıkça kanatan ama asla kabuk bağlamayan bir geçmiş vardı.Geçmiş geçmiyordu, ne olursa olsun kalbimizin derinlerinde; aklımızın kuytu köşesine ya bir hediye ya da bir ceza olarak kazınıyordu.Ama sil baştan almıştım hayatı, ya da almaya çalışmıştım bilemiyorum. Ben bu aralar hiçbir şey bilmiyordum.
Tek bildiğim gerçek geçmişim kirli bir lekeydi.
Evin penceresine diktiğim gözlerim dolduğunda kendimi ağlamamak için kastım. Bu çabanın boşa olduğunu biliyordum. Çünkü gözyaşlarım beni çoktan yenip yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.
"Sil baştan başlamak gerek bazen..." Diye eşlik ettim şarkıya, hıçkırdım. Kendimi daha fazla tutamadım ve gözlerim dolu dolu ağlamaya ve buğulu bir şekilde karşımdaki geçmişime doğru bakmaya devam ettim."Hayatı sıfırlamak."
Çakır Erkin Fezaoğlu vatan uğruna en yakın dostunu kaybetmiştir.
Bu ani ölüm onu harabeye çevirirken tek tutunduğu şey can dostunun son nefesini verirken ona emanet ettiği kayıp kız kardeşi Dila Sönmez'i yani namıdiğer Kumru Erçil'i bulmaktır.
Arkadaşının son isteğini yerine getirmek için gece gündüz araştırmalar yapar fakat Kumru hakkında bir ipucu dahi bulamaz.
Kader tesadüfle iş birliği yapıp onları denk getirmek için hain planlar yapar. Çakır Erkin Fezaoğlu yanlış zamanda doğru kişiye doğru yaklaşır ve Kumru'nun içinde can çekişen o aşkı ölümün eşiğinden kurtarır.
yazılış tarihi: 22 Aralık 2021
dipnot; hikayemiz +18 sahneler içermektedir, yaşı küçük olan ve rahatsız olanların okumaması önemle tavsiye edilir.
Evet, bu güzel serüveni sizinle yaşamak için aşırı heyecanlıyım,💓
Kumru ve Çakır size
emanet...HER SEVDA BİR VEDA adlı ilk kitaptır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER SEVDA BİR VEDA +18
General FictionÇakır Erkin Fezaoğlu vatan uğruna en yakın dostunu kaybetmiştir. Bu ani ölüm onu harabeye çevirirken tek tutunduğu dal can dostunun son nefesini verirken ona emanet ettiği kayıp kız kardeşi Dila Sönmez'i bulmaktır. Arkadaşının son isteğini yerine...