Surf Curse - Freaks
≪•◦ ❈ ◦•≫
,,Já mu to řekla!" Plácnu se do čela. Susan se mi začne smát.
,,Řekla jsem mu, že je to tvrdohlavý nechutný mezek. Určitě to nebylo k tématu." Přikryju se peřinou.
,,Neber si to tak, určitě to pochopí. Oba jste byli opilí." To je na tom to nejhorší.
Úplně jsem se nechala unést a nepřemýšlela. Nepoděkovala jsem mu ani za tu pomoc u bazénu.
,,Jsem kráva." Zavrtám hlavu do polštáře.
,,Nejsi, určitě to není tak hrozné. Mohla jsi mu říct horší věci než tohle." Zakňučím do polštáře.
,,Mohla jsem mu rovnou říct, že je to arogantní zmetek. Cokoliv jsem mohla říct a já mu řekla mezek." Susan mě poplácá po stehně.
,,Dobře, je vidět, že žiješ a jsi v pořádku. Musím už jít, takže půjdu. Nelam si s ním hlavu." Zamávala a zmizela za dveřmi.
,,Já jsem takový hovado." Zamumlám si pro sebe.
≪•◦ ❈ ◦•≫
,,Co tady ještě blbneš?" Přiletěla moje máma do pokoje. Zvedla jsem hlavu z polštáře.
,,Co?" Koukám na ni zmateně.
,,Přijdou k nám noví sousedi." Vykulila jsem oči nad představou. Po včerejším setkání to prostě ne.
,,Mami, musím tam být?" Zním zoufale.
,,Ne, ale bylo by fajn, kdyby jsi se aspoň ukázala." Hlava mi spadne znovu do polštáře.
,,Budou tu za chvíli. Vyvětrej si." Pohladí mě po hlavě.
,,Dobře." Zamumlám do polštáře.
Svůj pokoj jsem dala do přijatelného stavu. Upravila jsem sebe, jak nejlépe jsem mohla, což znamenalo tepláky a velké tričko.
Doufám v netragický konec. Proč musela pozvat jeho rodinu zrovna teď?
Zaslechnu dole hlasy. Rychle se ještě podívám do zrcadla, jak vypadám. Vyhodnotila jsem to za docela dobré.
Otevřu dveře a vyjdu na chodbu. Opřu se o zábradlí. Koukám přímo do kuchyně.
Stojí tam dost lidí. Je tam žena, muž, tři kluci a on. Po zádech mi přejede nervozita z předešlých událostí. Mám chuť z toho vycouvat. To by byl dobrý nápad.
,,Alex!" Z nápadu na únik mě zastaví moje máma. Když mamka zbystří moji postavu na schodech, začne. ,,To je Alex, moje dcera." Pomalu sejdu ze schodů.
,,Dobrý den." Pozdravím sousední rodinu. Žena ke mně natáhne ruku. ,,Už jsme o tobě slyšeli." Podala jsem ji ruku a přátelsky si potřásly.
Snad neřekl nic o včerejšku. Možná jen dělám z komára velblouda.
Postupně se všichni seznamujeme. Dozvídám se jména a postavení. Jeho máma se jmenuje Nikki a označila bych ji za velmi přátelskou ženu.
Dominic je jeho táta, který se zdá milý. Sam a Harry jsou dvojčata. Paddy je z nás všech nejmladší a nejroztomilejší.
,,Moc rádi jsme vás poznali." Řekne moje máma když je vyprovází. Oddychnu si. Už je po všem a já si v klidu můžu jít lehnout. Jak se zaklapnou dveře běžím nahoru.
ČTEŠ
𝙉𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 |𝙏𝙤𝙢 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙁𝙁| ✔
Teen FictionČestná, energická, sarkastická, protivná, nešikovná a někdy lehce agresivní. Tak by blízcí lidé popsali Alexandru Brown. Do života ji přichází největší zkouška a to je maturita. Když už končí vánoční prázdniny, do jejich třídy nastupuje nový žák. O...