My Way - Calvin Harris
≪•◦ ❈ ◦•≫
Sedím ve své lavici a čtu povinnou četbu, kterou potřebuji k maturitě. Přižene se tornádo jménem Susan. Sedne si na své místo a nakloní se ke mně.
,,Bolí tě noha?" Zeptá se mě.
,,Nebolí, jsem v pohodě. Jen tam mám modřinu jak kráva." Usměji se.
,,Ten Max je mimo." Protočí očima nad Maxem.
,,Říkala jsem ti, že je to egoistický spratek." Usměji se.
,,Trenér říkal, že budeme mít trénink i v pátek, protože nám chybí druhý poločas." Vykulím oči.
,,Děláš si srandu?" Vydechnu zdrceně.
,,Bohužel nedělám, musíme dohrát druhý poločas." Susan odejde, aby si mohla umýt ruce v umyvadle.
Přiřítí se druhá střela jménem Jimmy.
,,Tak co noha?" Zeptá se.
,,Dobrý." Usměji si. Když na Jimmyho tak koukám, něco mi nesedí. Podívám se na jeho ruku. Má na kloubech strupy.
,,Popral jsi se?" Mám o něj okamžitě starost.
,,Já ne, ale tvůj spolusedící ano. Já dorazil Maxe." Dělají si ze mě srandu?
,,Než začneš vyšilovat. Oba jsme v pořádku. Navíc, vrazil bych mu stejně. Říkal o tobě dost nechutné věci. Tom mu vrazil dříve než já. Hnedka ho neseřvi." Zamračím se.
,,Nechtěla jsem aby jste se poprali." Vydechnu. ,,Jimmy nejste v páté třídě, neměli byste se prát."
,,Co jsem měl dělat? Poslouchat, jak o tobě žvaní nechutnosti." Vyjede na mě Jimmy. ,
,Takhle jsem to nemyslela. Nechci abyste se prali, a poté z toho byl nějaký problém. O to mi jde." Snažím se vysvětlit. ,,Jinak ti děkuji, že jsi se mě zastal." Usměji se.
,,Doufám, že to byla dost silná rána." Dodám a Jimmy se usměje.
,,Tom ho položil na jednu ránu. Málem začal brečet a volat jeho mamince." Jimmy očima tikne jinam. Takže se otočím za sebe.
V obličeji nejsou žádné známky boje, ale jeho klouby jsou červené jako růže. Sedne si vedle mě. Okamžitě se k němu otočím.
,,Nemusel jsi ho praštit." Protne mě pohledem.
,,Měla jsi ho slyšet." Zamumlá naštvaně.
,,Nemusíš se za mě prát, vyřídila bych si to sama." Nadechnu se. ,,I když si to zasloužil, nestojí ti to za to aby ses dostal do problémů." Dám mu ruku na rameno.
ČTEŠ
𝙉𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 |𝙏𝙤𝙢 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙁𝙁| ✔
Teen FictionČestná, energická, sarkastická, protivná, nešikovná a někdy lehce agresivní. Tak by blízcí lidé popsali Alexandru Brown. Do života ji přichází největší zkouška a to je maturita. Když už končí vánoční prázdniny, do jejich třídy nastupuje nový žák. O...