Czwórka wampir stała przed dużym nowoczesnym budynkiem firmy Laks. Po opowiedzeniu planu przez Jungkooka i wytłumaczeniu kto co ma robić udali się oni do wytwórni, ustali oni przed budynkiem i patrzyli na niego.
- Znalezienie ich w tak wielkim budynku będzie trudne - powiedział Felix
- Jeśli będziesz chciał to znajdziesz Felix - powiedział Jungkook i zaczął iść w stronę wejścia do firmy
Reszta poszła za nim, budynek w wewnątrz był tak samo nowoczesny jak i zewnątrz.
- Dobra akcja znajdź wampirka i pięknisia ogłaszam za rozpoczętą - powiedział niebieskooki wampir
- Pięknisia? - zapytał Yoongi - ciekawie - zaśmiał się cicho i poszedł w głąb budynku
Czwórka wampirów się rozdzieliła zaczęli szukać Jimina i Taehyunga.
~~~
- Dobrze na tym zakończymy spotkanie - powiedział blond włosy chłopak, reszta osób oprócz jego przyjaciela wstała i wyszła z pomieszczenia.
Taehyung przeciągnął się i spojrzał na okno za którym panował kompletny mrok
- Matko jedyna ile my tutaj już siedzimy?
Szarooki chłopak ubrany w garnitur wstał z krzesła i usiadł na blacie stołu przy swoim przyjacielu
- Nie wiem Tae, ale coś czuje, że to spotkanie się sporo przeciągneło - powiedział chłopak i rozpiął guziki swojej marynarki po czym rozwiązał muchę ze swojej szyi - Jezus Maria nie na widzę much krawatów i innych gówien
Taehyung zaśmiał się cicho pod nosem.
- Mamy jeszcze robotę papierkową - powiedział Jimin i wziął głęboki oddech.
- A z racji tego że jestem szefem dla ciebie i samego siebie oznajmiam, że na dzisiaj koniec, przyda się nam odpoczynek.
Szarooki chciał coś powiedzieć jednak nie dane mu było dokończyć.
Do pomieszczenia weszło czterech chłopaków, jeden z nich ustał przy drzwiach a trójka z nich spojrzała na Jimina i Taehyunga. Taehyung spojrzał na nich, byli oni ubrani w normalne ciuchy, nie w garnitury, a dwójka z nich wyglądała jak nastolatkowie co trochę go zaskoczyło.
- Emmm...dzień dobry coś się stało? - zapytał trochę zmieszany Taehyung i wyprostował się siedząc na fotelu
Jimin spojrzał na nowo przybyłych pierwsza myśl jaka przeleciała mu przez głowę, wywołała u niego ból brzucha.
- Ja pierdole...- pomyślał, od razu rozpoznał że to nie są ludzie, tylko teraz pytanie czy będą chcieli skrzywdzić Taehyunga?
- Nie nic się nie stało, szukamy Park Jimina - powiedział Jungkook i spojrzał się na Jimina
- Idź my do innego pomieszczenia, Taehyung poczekaj tu na mnie - powiedział Jimin
- Nie trzeba my aby na chwilę - Jungkook podszedł bliżej Jimina i szepnął mu do ucha - ministerstwo nas wysłało jesteśmy ich śledczymi, została nam narzucona opieka nad twoim przyjacielem ze względu na wzmożoną aktywność Omeg - wyszeptał po czym odsunął się od Jimina który patrzył na niego z małym zdziwieniem na twarzy.
CZYTASZ
W Blasku Nocy | TAEKOOK VAMPIRE PL
VampireJungkook wampir o szafirowo niebieskich oczach dostaje nie typowe zlecenie od Ministerstwa Wampirów. Ma on znaleźć człowieka o krystalicznej i niezwykłej krwi. I razem ze swoim przyjacielem oraz kuzynem chronić go przed wampirami które chciałyby pos...