~Prolog~

170 9 0
                                    

Ludzie z czasem wpadli w rutynę, praca szkoła, zabawa, imprezy, nie którzy zakładali rodziny, a nie którzy bali się obowiązków jakie z tym przyjdą i trwali w życiu imprezowicza. Żyli sobie na ziemi nie wiedząc o tym, że oprócz nich na planecie są też inne istoty, które niczym od nich się nie różnili oczywiście z wyglądu. Blada skóra, normalny koloru oczu, kto by się spodziewał że takie cechy noszą istoty żywiące się ludzką krwią?

Kto by się spodziewał, że na świecie żyją istoty pijące krew z ludzkich tętnic? Istoty które są martwe w środku, ale żywe duszą?

Kto by się spodziewał że żyją istoty zamieniające się w włochate duże psy?

Kto by się spodziewał że wampiry, wilkołaki, czarodzieje, czarownice żyją pośród ludzi?

Jungkook od stu pięćdziesięciu lat żyje pośród ludzi martwy, ale jednak żywy, żywiąc się ludzką krwią aby jego martwe ciało się nie wysuszyło a czarna jak smoła i lodowata wampirza krew nie zatrzymała się w jego żyłach. Sto pięćdziesiąt lat temu został napadnięty we własnym domu i zamordowany przez dwadzieścia raz kutych w klatkę piersiową, do teraz pamięta jak otworzył oczy a jego oczom ukazał się czarnooki, blady jak ściana mężczyzna, jego usta były ubrudzone krwią, krwią dwudziesto cztero latka, którego przemienił. Jungkook pamiętał jak bolesna i nie przyjemna jest przemiana, pamięta jak bardzo wtedy był głodny i pamięta jak długo stwórca uczył go panowaniem nad głodem oraz wampirzymi umiejętnościami. Aż w końcu jego nauczyciel zniknął bez śladu, a młody wampir został całkowicie sam. Po stu latach swojego istnienia wzlotów i upadków. Dostał zlecenie od Ministerstwa wampirów aby sprawdzić człowieka podejrzanego o przetrzymywanie kilku wampirów w piwnicy oraz robieniu na nich brutalnych eksperymentów. Wampir się zgodził i tak właśnie poznał swojego najlepszego przyjaciela z blizną na twarzy przez sztylet ze srebra którym łowca wampirów przejechał po jego prawej części twarzy.

Od tamtego momentu minęło pięćdziesiąt lat a Yoongi jak i Jungkook przyjaźnią się do teraz i dalej współpracują z ministerstwem.

Jednak czy dalej będzie tak spokojnie w świecie wampirów jak przez ostatnie lata?

Czy jednak sprawy się pokomplikują i będzie trzeba wybrać między dobrem świata wampirów a miłością?

W Blasku Nocy | TAEKOOK VAMPIRE PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz