Adsız Bölüm 7

137 15 3
                                    

Biyoloji dersi geldiğinde önce o yeşil gözlü adam göründü. İçeri girer girmez kitaplarını masaya bıraktı ve kalçasını masaya yasladı. "En son nerde kalmıştık?" Diye sorduğunda Stiles'ın parmağı hevesle havaya kalktı. Dersi, Derek'e bakmaktan dinleyememesi çalışmadığı anlamına gelmezdi. 

Stiles doğru cevabı verdiğinde Derek kafasını sallayarak her zamanki gibi sıraların arasında dolanarak dersini anlatmaya başladı. Yaklaşık on dakika sonra içeriye okulun en sevilen ingilizce öğretmenlerinden biri olan Mia Will girdi. Kadın mükemmel bir fiziğe ve aksanı mükemmel bir İngilizceye sahipti. Yüz hatları da keza aynıydı. 

"Affedersiniz Bay Hale" diyerek elindeki kağıtları gösterdi. "Dersiniz bölüyorum ama bir dakikanızı ayırır mısınız?"

Derek göğsünde birleştirdiği kolları çözerek kapıya yönelirken okunması ve çözülmesi gerekilen yerleri söyledi. O çıkar çıkmaz Stiles kızarmaya Isaac, Scott ve diğerleri ise Mia ile Derek'in arasında bir şeyler olduğunu düşünmeye başladılar. Sınıfın mavi gözlü bir çocuğu ayağa kalkarak bay Hale edasıyla sıraları dolaşmaya başladı o sırada esmer bir kızda tıpatıp benzeyen bir Mia sesiyle az önceki diyaloğu tekrarladı. Sınıf, büyük bir kahkaha tufanıyla dalgalanırken Stiles ellerini masaya vurarak ayağa kalktı. 

"Daha önce hiç arkadaş görmediniz mi?"

"Hadi ama dostum" dedi mavi gözlü çocuk. "Bayan Mia'nın ne zaman bu kadar güzel giyindiğini gördün?"

"O- o her zaman güzel giyinir. Bay Hale'le alakası yoktur"

"Aman be Stiles adamdan hoşlanıyor gibi davranma"

Stiles göz devirerek yerine oturdu ve sessizce testlerini çözdü. Kıskançlık tüm vücudunu ele geçiriyor, yanaklarına bile sıçrayan kanı hiasedebiliyordu. Sakin olmaya çalıştı... Olabildiğince sakin. Çünkü bir öğretmenden hoşlanmak kendini canını yeterince yakıyordu ve onun başkalarından hoşlandığını düşünemezdi. 

"Saçmalama Stiles" dedi Stuart. "Dün gay olduğunu söyledi ya bize"

"Ya yalan söylediyse? Ya aslında kadınlardan hoşlanıyorsa ve bayan Mia ile bir ilişkileri varsa"

Stuart yavaşça gözlerini devirdi ve elini kardeşinin omzuna koydu. "Neden böyle bir konuda yalan söylesin ki? Bay Hale gibi birinin yalan söyleyeceğine ihtimal vermiyorum. Açıkçası birinin karşısına geçip 'senden hoşlanmıyorum' diyebilecek biri gibi. Ve iyi tarafından bak sana öyle bir şey demedi"

Stiles usulca gülümsedi ve cevaplarını kardeşiyle paylaştıktan sonra Derek içeri girdi. "Bir duyurum var" dedi yüzü gülmese bile gözünün içini güldüğünü anlamıştı Stiles. Derek gözlerini Stiles'ınkilere dikti ve gülümsedi. "Bu yıl bayan Mia ile kütüphanede ki projeye ortak olmaya karar verdim ve zamanımın çoğu orda geçecek. Yıl sonuna kadar en çok kitabı okuyan kişiye bir ödül var. Eğer katılmak isterseniz bana gelip isminizi yazdırırsınız"

Bu duyurudan sonra Derek her zamanki dersine başladı ve Stiles için nefes kesici bir dersi sonlandırdı. Çoğu kişi onun dersinde uyuduğu için Derek'in gözü genelde ikizlerdeydi. 

Dersler bittiğinde Stuart, Stiles'a kütüphaneye gidip gitmeyeceğini sordu. Stiles ise ayağının altındaki bir taşa tepti ve tam cevap vercekken tok bir 'tak' sesiyle ikisi de birbirine bakıp koşmaya başladı. Derek'in siyah Camaro'suna gelen taş cama gelmiş, cam paramparça olmuştu. İkizler bir arabanın arkasına geçip nefes nefese kalmış bir şekilde birbirlerine baktılar ve aynı anda küçük bir çığlık attılar fakat birbirlerinin ağzını hemen kapattılar. 

"Sıçtık Stu"

"Biliyorum, biliyorum. Derek geliyor!

Sessizce Derek'i izlemeye başladılar. Yeşil gözlü adam yavaş yavaş arabasına yaklaştı ve kapıyı açtı. Stuart onun görmediğini düşünsede Derek çabucak yere eğildi ve kızaran suratıyla tekrar kalktı. Sonra da o ses duyuldu.

"Kim yaptı bunu!"



~|TWİNS|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin