Îi sărutase fruntea micului ei Colton.Ceilalți dormeau atât de adorabil în schimb el era treaz și râdea.
Ares era rezmat de perete și o privea cum se juca cu fiul lor.Femeia căreia îi fuseseră încredințați copiii era indignată și revoltată.
– Comandante nu aș ar trebui să s...Nu apucase să mai spună nimic pentru că bărbatul mârâise aducând-o la tăcere.
Copila își ridicase privirea spre el,iar comandantul o privise blând.
– Seamănă cu tine ,șoptise întinzând mână spre el.
Ares îi luase mânuța mică în a lui și o sărutase. Se așezase lângă ea pe marginea patului și privise micul omuleț din brațele ei.
– Haide ține-l, spusese copila așezându-și fiul în brațele tatălui lui.Vezi el te iubește, șoptise ea și îi sărutase obrazul.
Ares privise micuța ființă băloasă din brațele lui.Nu își prea ținuse niciodată copiii în brațe decât pe prima lui fiică,atât.
În schimb băieți nu îi ținuse în brațe.
Micul Colton își așezase mânuțele micuțe pe fața lui și parcă băiețelul fusese fascinat de barba tatălui său.
– Îți place? își întrebase copilașul și îi mangăiase obrazul lui Ares care acum era soțul ei.
Băiețelul începuse să râdă.Chicotul lui era adorabil de dulce.
Pe lângă încruntarea de pe fața lui apăruse și un mic zâmbet în colțul guri.Ares se încruntase când îl trăsese de barba care nu era prea mare.
– Vino la mine, șoptise lundu-l în brațe pe micul Colton.Mă ajuți puțin?întrebase iar bărbatul îi desfăcuse șnurul rochiei și o dăduse jos.
Copila îl alăpta.Sâni ei o dureau destul de tare însă când își privise fiul cum sugea atât de adorabil din sânul ei uitase de toată durerea.
– Jacqueline mi-ai promis că vei mânca, șoptise bărbatul peste buzele ei.Vreau să mănânci acum! Îi spusese serios.
Mai degrabă îi ordonase.Copila aprobase din cap și își așezase capul pe pieptul soțului ei.
Da,era soțul ei dar tot trebuia să îl împartă cu alte femei,iar aceste gânduri nu îi ieșeau din cap.
– Ares, suspinase ușor și se ridicase pentru al pune pe micuțul ei Colton în pătuț.
Se îmbrăcase,iar comandantul își așezase o mână pe talia ei,lipindu-i trupul micuț de al lui.
– Privește-mă! Șoptise bărbatul peste buzele ei.Acum Jacqueline!Mârâise comandantul iar copila își ridicase privirea spre el.
Îi sărutase fruntea și își așezase o mână pe spatele ei firav,mângâindu-l.Copila suspinase din nou și îl privise mușcându-și buza de jos.
– Acum de ce plângi? întrebase ștergându-i cu grijă lacrimile care se prelinseseră pe obraji ei îmbujorați în jos.Jacqueline ce s-a întâmplat? întrebase blând comandantul.
Copila își afundase capul în pieptul său suspinând,brațele puternice ale comandantului o strânsese ușor la pieptul lui.
– Spune-mi Jacqueline! Spusese bărbatul apucându-i bărbia blând și o ridicase ușor.
Copila nu dorise să îi răspundă însă izbucnise în plâns și își afundase din nou capul în pieptul bărbatului.
– E-eu doar vreau să fii doar al meu, se bâlbâise și își ridicase privirea spre el.Nu vreau să te mai împart, șoptise printre suspine.
Lacrimile ei îl omorau încet pe bărbat,își așezase brațele puternice în jurul ei și o strânsese ușor la pieptul lui.
– Am încălcat atâtea legii pentru tine Jacqueline, șoptise bărbatul peste buzele ei micuțe și rozali.Inima mea îți aparține, șoptise din nou și îi ștersese lacrimile.
Micuța Jacqueline suspinase și își afundase capul în pieptul său,mâinile ei mici îl strânseseră în brațe.
Comandantul îi mângâiase cu grijă spatele micuț,palma lui mare era rece,iar pielea ei era caldă.
– Dar eu vreau să fii al meu, șoptise și ea.Nu vreau să te mai culci cu alte femei, continuase și își ridicase privirea spre el.
Îi apucase blând bărbia și se aplecase doar pentru a fi la același nivel cu el,copila suspinase din nou.Buzele lui se lipiseră de fruntea ei.
O iubea atât de mult,dar cum putea el să îi îndeplinească toate dorințele?
Încălcase atâtea legii pentru această micuță femeie...Această micuță femeie care îi sucise mințile.
– Pentru nicio femeie nu am făcut ce am făcut pentru tine, șoptise peste buzele ei.Jacqueline am încălcat atâtea legii, șoptise din nou peste buzele ei.
Jacqueline suspinase adânc și se îndepărtase de comandant.Știa că nu era o idee bună să îi spună ce are pe suflet,însă ea tot îi spusese.
Regreta...
– Nu îmi face asta Jacqueline! Țipase bărbatul.
Țipătul bărbatului treziseră copiii,micuța Jacqueline îi liniștiseră imediat.
– Nu mai țipa, șoptise privindu-și copilași.
Bărbatul își așezase o mână pe talia ei și o adusese mai aproape de el,lipindu-i sâni de pieptul său bine făcut.
Își lipise buzele de ale ei într-un mod brutal,îi mușcase buza de jos.Copila își așezase mâinile pe pieptul lui și încercase să îl împingă.
– Ares,îi șoptise numele.
Comandantul o așezase pe pat și îi sărutase sâni micuți,micuța Jacqueline suspinase și îl privise.
– Tu ești totul pentru mine, șoptise bărbatul peste buzele ei.Sunt comandant,dar asta nu înseamnă că eu nu trebuie să repect legiile, continuase să îi șoptească.
Copila își așezase mâinile pe fața lui și o mângâiase,buzele ei micuțe îi sărutaseră bărbia.
– Te iubesc Ares, își făcuse curaj și îi spusese.Te iubesc foarte mult, continuase și își lipise obrazul de maxilarul lui.
Își ridicase privirea spre el și îl privise cu lacrimi în ochii,așteptând să îi spună și el că o iubește.
Dorea să audă aceste două cuvinte...
– Te iubesc,șoptise bărbatul.
Lacrimile apăruseră din nou în ochii ei frumoși,așa cum îi plăcea să îi spună Ares.
Îi plăcea să îi spună că are ochii frumoși...
– Vom fi despărțiți un timp, șoptise peste buzele ei.Dar voi veni să te văd, șoptise din nou peste buzele ei.
Jacqueline își așezase mâinile micuțe pe pieptul lui și îl mângâiase,buzele lui se lipiseră de ale ei.
– Îmi va fi dor de tine, șoptise privindu-și soțul.
Comandantul își așezase două degete pe obrazul ei și îl mângâiase.
– Când fii noștri vor împlini șaisprezece ani se vor întoarce,bine? întrebase comandantul.
Cu toate acestea și lui îi va fi dor de ea...
CITEȘTI
Iubire blestemată
Historical FictionMicuța Jacqueline este o simpla fata adusa ca pe o sclava de soldați spartani.Când aceasta este adusa in Sparta,atrage privirea comandatului din prima clipa. Ares este comandatul armatei spartane.Cel mai bun comandat ,pe care l-a avut Sparta...