Trecuseră câteva luni bune de când copiii îi fuseseră luați,Ares se luptase să îi aducă înapoi.Unchiul lui,regele, nu dorise să audă despre acest lucru.
Ei doi făcuseră un târg,iar bărbatului nu îi păsa că soția nepotului său sufera din această cauză.
Ares era îngrijorat din cauza stării de sănătate a micuței lui soți,patul se lăsase sub greutatea sa.Copila suspinase și se întorsese cu fața spre el.
– Nu ai mâncat, șoptise el peste buzele ei.Jacqueline am încercat, șoptise din nou bărbatul peste buzele ei.
Copila suspinase din nou și lăsase câteva lacrimi să îi păteze obraji.
– Vreau să mor Ares, șoptise cu ochii în lacrimi.
Comandantul doar își privise soția cu durere pură,cuvintele ei îl duruseră atât de tare.
– Nu, șoptise ea când bărbatul îi sărutase gâtul.
Suspinase din nou și își așezase mâinile pe pieptul lui,punând un paravan între ei.
– Nu vreau alt copil, șoptise din nou și își ridicase privirea spre el.Eu îmi vreau copiii, continuase.
Buzele bărbatului se lipiseră de fruntea ei.
Ares continuase să îi sărutase gâtul,mâinile lui îi despărțiseră coapsele.
– A trecut atât de mult timp, gemuse bărbatul când micuța copilă își așezase mâinile pe spatele său.Te iubesc atât de mult Jacqueline, șoptise din nou.
O dezbrăcase cu grijă și aruncase rochia pe jos,copila gemuse când buzele lui se lipiseră de sânul ei.
O pătrunsese ușor,copila își lăsase capul pe spate.Suspinase,iar comandantul o sărutase,alungându-i teama.
– Nu vreau să rămân însărcinată, șoptise peste buzele lui.
Bărbatul doar îi așezase piciorul pe umărul lui,buzele lui se lipiseră de talpa piciorului ei.
– Ares, gemuse numele lui atât de dulce.
Dinți lui îi mușcaseră sfârcul în timp ce se mișca adânc și blând în interiorul micuței lui soții.
– Ares, îi gemuse din nou numele.
Copila îi strânsese umeri când bărbatul pătrunsese mai mult.
– A-ares, se bâlbâise.
Buzele bărbatului se lipiseră de ale ei într-un sărut lent și pasional,mâinile ei micuțe urcase pe gâtul bărbatului.
– Spune-mi iubito, gemuse și el.
Micuța Jacqueline se temea,nu dorea să rămână din nou însărcinată.Își ridicase privirea spre el,îi sărutase fruntea.
– Nu vreau să rămân însărcinată, șoptise și îl strânsese în brațe.
Își lăsase capul pe spate și îl lăsase pe comandant să îi sărute gâtul.Mișcările bărbatului erau blânde și calculate,însă știuse că micuței lui Jacqueline îi era teamă.
– Știu iubito, șoptise și el peste buzele ei.
Le mușcase și le supsese,făcând-o pe micuța lui Jacqueline să își închidă ochii.Copila îl strânsese în brațe și își afundase capul în pieptul său gemând.
Comandantul îi ridicase bărbia și îi mușcase buza de jos,făcând-o să geamă din nou.
– Te ador micuță zeiță, îi mărturisise bărbatul.
Tânăra femeie își așezase picioarele pe spatele său și le strânsese în jurul taliei lui.
Trupul ei plăpând fusese devorat de bărbat,copila gemuse din nou și strânsese cearceaful.
– Te simt, gemuse soțul ei.
Îl stransese cu putere umeri,corpul ei începuse să tremure și gemuse adânc când se eliberase.
Își afundase capul în pieptul său răsuflând greu.
– Te rog nu, șoptise ridicându-și privirea spre el.
Buzele bărbatului se lipiseră de fruntea ei și ieșise ușor din ea,eliberându-se pe coapsa ei.
– Jacqueline, șoptise bărbatul peste buzele ei.Știu că îi vrei înapoi, șoptise din nou peste buzele ei.
Copila suspinase și își lipise fruntea de pieptul dur al comandantului.
– Înțelege-mă, șoptise din nou și îi ridicase bărbia.
Micuța Jacqueline își ridicase privirea spre el și îl privise.
– Eu înțeleg Ares, șoptise lăsând câteva lacrimi să îi păteze obraji.Dar înțelege-mă și tu, șoptise din nou.
Comandantul se lăsase pe spate și o trăsese la pieptul lui,își lipise fruntea de a ei și o privise.
– Am făcut tot ce am putut, șoptise peste buzele ei.
Copila își închisese ochii și își afundase capul în pieptul său suspinând.
– Știu, șoptise și ea.
Suspinase din nou și își așezase o mână pe obrazul bărbatului,îl mângâiase.
– O să mă urască, șoptise suspinând.Așa cum tu o urăști pe mama ta, continuase privindu-l.
Comandantul doar o strânsese cu grijă la pieptul lui și îi sărutase fruntea, avea tot dreptul să își urască mama,însă micuța Jacqueline se luptase cu el și cu toată conducerea pentru fii lor.
– Nu o să te urască, șoptise peste buzele ei.
Copila suspinase din nou și își ascunsese fața în pieptul lui.
– Nu ai de unde să știi, șoptise și ea printre suspine.O să mă urască, continuase.
Izbucnise în plâns și își strânsese soțul în brațe,bărbatul îi mângâiase cu grijă spatele.Încercase să îi aline durerea,însă nu reușise.
Durerea din sufletul ei era nemărginită...
Trebuia să își ia fii înapoi,pentru că numai așa îi putea revedea zâmbetul...Zâmbetul ei dulce de care se îndrăgostise,zâmbetul ei pe care îl adora.
– Nu plânge, o rugase ștergându-i lacrimile.
Tânăra femeie suspinase și oftase adânc.
– Rasia îți va aduce mâncarea, șoptise peste buzele ei.Vei mânca, șoptise din nou.
Copila dorise să protesteze însă bărbatul își lipise buzele de ale ei,aducând-o la tăcere pe micuța ființă încăpățânată.
– Vei mânca! Mârâie peste buzele ei.
O spusese exact ca pe o poruncă,iar el știa destul de bine că micuței lui Jacqueline nu îi plăceau poruncile sau regulile.
– Nu,șoptise și ea.
Comandantul se ridicase din pat și se îmbrăca,se aplecase și îi sărutase fruntea.
– Unde mergi? întrebase suspinând.
Își ridicase privirea spre el,mâinile ei micuțe se așezaseră pe pieptul lui.
– Vei merge la celelalte femei ale tale? întrebase din nou.
Comandantul zâmbise în colțul guri,însă zâmbetul lui fusese mascat de o încruntare.
Adora să o vadă geloasă.
– Nu ai voie să mergi, șoptise ridicându-se.Nu vreau să mergi, continuase privindu-l.
Bărbatul își așezase o mână pe spate ei micuț și îl mângâiase.
– Cine spune că nu am voie? întrebase.
Copila se încruntase și îl privise urât,obraji ei se înroșiseră.
– Nu îți dau voie, spusese privindu-l.
Ares își lipise fruntea de a ei și îi sărutase vârful nasului.
Gelozia ei îl încânta pe bărbat...
CITEȘTI
Iubire blestemată
Fiksi SejarahMicuța Jacqueline este o simpla fata adusa ca pe o sclava de soldați spartani.Când aceasta este adusa in Sparta,atrage privirea comandatului din prima clipa. Ares este comandatul armatei spartane.Cel mai bun comandat ,pe care l-a avut Sparta...