Hvad der sker efter klokken 02:00

782 0 0
                                    

Klokken er nu blevet halv to og jeg må indrømme, det har sku været lidt akavet med Magnus og Benjamin, efter vi kom tilbage. Jeg vil bare gerne have Magnus på en-mands-hånd for at finde ud af hvad der lige skete. Jeg har fået Magnus med uden for, "Hvorfor skete det der?" Spørg jeg ham. "Da du kom ind var vi begge interesseret i at knalde med dig, så vi tænkte på en trekant, men nu har vi gjort det og jeg vil gerne bare have dig for mig selv" "Nå tak fordi at i ser mig som et objekt, en som i kan knalde og så smide væk bagefter" "Det er jo det jeg ikke vil" "Men det zqvar den originale plan ik?" Jeg må sku indrømme at selvom jeg er sur så kan jeg fanme ikke modstå de øjne. Han tager fat i mig og jeg sætter mig på ham, vi begynder at rå snave. "Ida?" "Hvad er der Magnus" jeg smiler til ham. "Hvis du er interesseret i at måske lave et eller andet sammen en gang, altså måske spise eller se en film, kan jeg så få dit nummer?" Han virker lidt nervøs så jeg begynder at grine lidt, "Er du lidt nervøs Magnus?" Han kigger ned "Nej øhm" "Ja selvfølgeligt må du få min nummer" jeg tager hans telefon skriver mit nummer og ringer til mig selv, så jeg får hans nummer. "Så Magnus, nu kan du ikke bare lade hver med at ringe" Vi sidder bare derude i, jeg ved ikke hvor lang tid, vi snakker og vi kysser. Klokken fire kommer de ud til os, "når der sku nogle der har hygget sig her til aften" siger Mathilde. Magnus svare hurtigt "Vi har bare siddet her og snakket" jeg smiler til hende, "hvordan kommer du hjem Ida" "Det ved jeg faktisk ikke Mathilde, min far sagde at hvis det var senere end klokken tre måtte jeg selv komme hjem" "jeg kan godt kører jer hjem" siger Magnus. Jeg griner "ja hvordan i din bil" "ja, jeg er ligsom 19 år" "undskyld hvad!?!? Jeg troede kun du var 17" "Nope 19 og har bil, så vil du have er lift?" Ja sure, men har du ikke drukket for meget?" "Vi kan jo sove her og så kan jeg kører dig i morgen" vi bliver hurtigt enige om at det er det vi gør, men Mathilde ville få et lift af en af de andre der tog hjem der.
Vi skulle låne er værelse men der var kun gæsteværelset hvor vi tidligere havde været, så vi endte med at sove der sammen.

Fuck du er frækWhere stories live. Discover now