"Mener du det?" Jeg rødmer "Ja selfølgelig mener jeg det, du er noget helt specielt Magnus" "Og det er du sku også Ida" Magnus kører mig hjem. "Vi ses smukke" Han kysser mig, og jeg rødmer "Vi ses prettyboy" Jeg går ind af døren i mit hus, og begynder bare at hoppe og danse, jeg er fanme vild med den dreng.
Dagen efter da jeg er kommet hjem fra skole, spørg min far "Spiser du hjemme i aften Ida?" "Øhm nej jeg spiser sammen med nogle venner" "Jeg synes ikke at du er så meget hjemme for tiden" "Jeg fik nogle nye venner til den der fest, og de er bare mega nice så det er bare det" Jeg hopper i mine jogging bukser og en beskidt hoodie og sætter mit hår op i en grim knold. Jeg sætter mig på min cykel og suser ellers over til Magnus, det regner udenfor så jeg er helt våd. Jeg banker på døren, og der står han, i sine beskidte grå shorts, en sort tanktop og uldet hår. Selvom han ser så fucking sjusket ud, er han stadig mega lækker. "Så Ida lad os se om vi kan komme igennem den her aften uden, ja you know What" "Så må du jo hellere vente med at få dit kys" jeg smiler til ham og går ind i stuen. Magnus stiller maden frem og det dufter så dejligt. Jeg glæder mig til at have en ordentlig snak med Magnus. Vi sidder bare der og snakker og vi snakker og snakker, det er fantastisk at lære ham at kende. Han er endnu mere fantastisk, nu hvor jeg kender ham meget bedre. Det værste er bare, at jeg stadig har lyst til at kaste mig over ham. Jeg rejser mig op for at hjælpe med at tage af bordet, da jeg er lige ved at falde, tager Magnus hurtigt fat i mine hofter og hjælper mig op igen. "Tak for hjælpen" "Så lidt smukke" Jeg bøjer mig ned og kommer ved et uheld til at gnide mig op ad ham. "Ej undskyld" jeg vender mig rundt og får øjenkontakt med ham "Det kan godt være at du ikke har den smukkeste kjole, eller de flotteste sko på, men du er alligevel den smukkeste pige jeg nogensinde har set" han stryger mit pandehår om bag mit øre, jeg kigger ned og smiler. "Og Magnus du er mindst ligeså lækker med snavset tøj" Han kysser min hals "Vent Ida, jeg kan ikke gøre det her" jeg kigger lidt mærkligt på ham "Hvorfor?" "Jeg valgte ikke at gå i bad, så jeg vil ikke komme for tæt på dig sådan her" "Jamen det kan jeg da godt løse, vi kan da bare tage et bad sammen" Han kysser mig og vi bevæger os mod badeværelset, på vejen derhen smider vi tøjet i stuen. Vi går ind i badet og står bare og kysser, jeg tager noget shampoo og massere det i hans hår. Ham vender sig rundt så han står overfor mig, han tager selv lidt shampoo i sin hånd og masserer det langsomt i mit hår, jeg for noget i munden hvilket vi begge griner lidt over. Jeg skylder min mund ren, Magnus kysser mig og vi kysser under bruseren. Det er lykkes for os begge at få alt shampooen ud. Magnus kysser min hals, og fører sig længere og længere ned, han kysser mit ene bryst, han kysser min navle. Han stiller sig på knæ og begynder at kysse mine indre lår, han stikker sin tunge ind i min fisse "aaaaahh" efter kort tid rejser han sig op til mig igen, han skubber mig op mod væggen mens han kysser mig. Han løfter mig op og jeg tager mine ben rundt om hans flotte krop, han stikker sin pik ind i mig og begynder at fører sig ind og ud af mig langsomt. Først kysser han min hals, men jeg kan mærke at han begynder at tage midt mere fat, men det tænker jeg ikke så meget over. Jeg fører mine hænder igennem hans våde hår. Magnus begynder at kneppe mig hårde, han kommer længere ind og hurtigere ind og ud. Jeg bider mig i læben for at, stoppe mig selv i at stønne, Magnus ser det og kysser mine læber, han stikker sin tunge ind i min mund og vi begynder at snave, han trækker sig tilbage og bider mig blidt i læben. Jeg stønner ind i hans mund, "Fuck du er fræk Ida" Han trækker mig ud for at skifte stilling, han tager fat i mig og stiller mig med min røv ud fra væggen, og fører sig ind i min fisse bagfra. Han støder hårdt ind i mig, han står ret over mig, jeg begynder at rejse mig mere op og spreder mine ben lidt mere. Jeg stønner højt "Fuck, fuck, ja! ja! ja! jaaaaaaaaaaaaaa! knep mig!" Jeg kan mærke at jeg snart kommer, og jeg tror også ag Magnus snart gør, han har nemlig det samme ansigts udtryk som han plejer at få når han kommer. Han kommer inden i mig og efter lidt tid trækker han sig ud og vi vasker os, eller rettere sagt så vasker Magnus mig.
YOU ARE READING
Fuck du er fræk
Teen FictionHistorien er om Ida på 16, som tager til en fest hvor hun møder nogle drenge som er et par år ældre og en af dem er fyldt med overraskelser. ⚠️MUST READ ⚠️Info inden du læser teksten skal du være forberedt på at der skippes mange ikke sexuelle scene...