En fælles ven

539 0 0
                                    

Det er mandag og jeg savner ham allerede, det er kun en dag siden jeg så ham sidst. Jeg har lyst til at skrive til ham, jeg har lyst til at mærke ham, mærke ham helt tæt på mig. Nej, stop Ida, lad hver med at tænkte på det. Jeg ligger i min seng og får alle de her flashens fra lørdag og søndag. "Ida du skal op nu" det er min mor, "Okay jeg kommer nu" jeg rejser mig og gør mig klar. Jeg skal mødes med en veninde, vi følges i skole hver morgen, vi har nemlig et længere stykke i skole. Da vi mødes fortæller jeg hende næsten det hele, især den del med mig der er ved at forelske mig i Magnus. "Forhelved Ida, du kan ikke forelske dig i en fyr du bare knaldede for sjov" "Jeg ved det godt Camilla, det var heller ikke med vilje vel"
Da vi er færdige i skole, skal jeg hente min lillesøster, hun går i 3 klasse på min gamle skole, så jeg hopper på min cykel og hen til hendes skole. Jeg når lige at gå ind på skolen da jeg ser ham, "Hva stalker du mig Ida" fuck hvad laver han her? "Øhm desværre ikke, jeg er her for at hente min lille søster" "Hvilken klasse måske har jeg hende" "Hvad mener du Magnus?" "Jeg er vikar her" "Det havde jeg ikke troet, men hun går i 3a" "Sjovt jeg har lige haft dem, øhm jeg har også fri nu, skal jeg følge jer hjem?" "Det behøver du ikke Magnus" "Det ved jeg godt, men jeg vil gerne" "Ej det går nok ikke i dag, Karoline kender dig hvis hun tror at vi er kærester eller noget, så kommer vi nok ike til at se så meget til hinanden" Vi bliver enige om at Karoline og jeg nok bare skal have lov til at gå selv. "Hej IDA!" Hej Caroline, hvordan har det gået i dag" "Det var mega sjovt vi så film i Dansk, hvor vi havde Magnus, han er min ynglings vikar" "hvad kan jeg sige, jeg er elskværdig" Jeg smiler til Magnus og tager Karolines hånd, "Sig hej hej til Magnus"
Karoline og jeg er kommet hjem, og skynder mig ind på mit værelse, da jeg ser at Magnus har sendt en besked til mig. Der står
*Hej Ida, jeg ved at vi først skal på "date" på lørdag, men da jeg så dig i dag ville jeg så gerne mødes snart igen. Vil du måske spise sammen med mig i aften? Emil er ikke hjemme og jeg kan hente dig senere.*
Jeg går helt i panik, hvad skal jeg svarer? Jeg vil så gerne, men jeg ved ikke om det er en god ide. Jeg skriver tilbage til ham.
*Hej Magnus, det lyder mega hyggeligt, du kan bare skrive når du vil hente mig*
*Jeg kan hente dig klokken 18:00, hvad tænker du om det?*
*Det passer helt fint for mig, du kommer bare og henter mig der*
Hvad skal jeg gøre?, hvad skal jeg tage på?, skal jeg tage pænt tøj på?, skal jeg tage frækt tøj på? jeg har ingen ide om hvad jeg skal have på. Jeg ejer en lille sort satin kjole, som har et dybt V-Cut, den sidder ret stramt så den fremhæver mine former. Inden under min kjole har jeg et hvidt blonde undertøj sæt, det er et par g-strenge og gennemsigtig hvid blond bh, jeg har skubbet mine bryster frem så de ser lidt større ud. Udover det tager jeg et par høje blå stiletter på. Da jeg går ud af døren tager jeg en lang jakke på, så mine forældre ikke lægger mærke til min kjole. Jeg når kun lige at komme ud af døren, da jeg lægger mærke til Magnus's bil, han sidder bare der og venter på mig, jeg løber over til bilen og sætter mig ved siden af ham, han læner sit hoved mod mig, og kysser mine læber blødt.

Fuck du er frækWhere stories live. Discover now