En køre tur, der er lidt akavet

765 0 0
                                    

Jeg vågner og det første jeg lægger mærke til er at jeg har Magnus's arm rundt om mig. Fuck! Hvad lavede jeg dog i går?! "Godmorgen Ida" det er Magnus han er også lige vågnet. "Øhm godmorgen" svarer jeg, men det er IKKE en god morgen, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg havde sex med Magnus to gange i går, en af gangene var med en af hans andre venner. "Så i forhold til i går, hvad siger du til at vi glemmer det?" Spørger jeg Magnus. "Jeg tror ikke det er så nemt at glemme" for han ret hurtigt svaret. "Hvad gør vi så?" "Jeg ved det ikke" siger han. Vi går neden under, og der sidder Benjamin. "Hej med jer to" siger han med selvglade smil. "Godmorgen Bens" jeg kan bare hører Magnus og Benjamin have en samtale, der er kun os tre i huset og jeg havde ingen ide om at det var hans hus. Jeg synes at det er mega akavet at være alene med dem. "Nå men Ida jeg har jo lovet at kører dig hjem" "Ja tak for det" svare jeg "Så skal vi bare kører nu?" Spørger han mig "Det synes jeg lyder som en plan" jeg vil bare væk der fra. Inden vi kører hører jeg Benjamin min sige noget "Nå men det var da hyggeligt i går, vi må gøre det igen snart" Han slutter det af med at grine lidt.
I bilen på vej hjem
"Du skal ikke tage dig af Benjamin" "Det gør jeg heller ikke, jeg har bare ikke prøvet sådan noget før" "Altså at have en trekant" jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare op det, eftersom at jeg ligsom ikke har haft nogen for for sex før "Altså bare hele sex tingen" Magnus bremser bilen og siger "Havde du aldrig haft sex, før trekanten?" "Øhm nej, det var ligsom min første gang" "Din første gang var i en trekant?" "Pretty much" "Hvorfor sagde du ikke noget, jeg ville aldrig have gjordt det hvis jeg havde vidst det" "Måske var det derfor jeg ikke sagde noget" "Så du er okay med det?" "Altså både dig og Benjamin er nogle flotte fyre og det var jo en spændene oplevelse, hvis man kan sige det" Magnus griner og starter bilen "Hvad er der?" Spørg jeg med et grin. "Du er sku et specielt menneske Ida" "Er det positivt Magnus?"

Fuck du er frækDonde viven las historias. Descúbrelo ahora