Emils ven

549 0 0
                                    

Jeg sidder i mit klasse lokale sammen med næste alle de andre, vi sidder bare og snakker indtil vi skal enten cykle eller med tog. Pludselig åbner døren det er Magnus, jeg rejser mig op og går over til Magnus "Hey hvad laver du her?" "Jeg fik fri lidt før så tænkte at jeg kunne hente dig" "Den ide kan jeg godt lig" Vi står bare og snakker i dørkarmen "Jeg pakker lige mine ting sammen, så kan vi bare mødes ude ved bilen" Han kysser mine læber "Ses dernede smukke" Fuck jeg har lige kysset med Magnus næsten foran hele min klasse. Jeg vender mig rundt og ALLE stirre på mig. "Nårh Ida hvem er den hottie" Det er Amalie fra min klasse "Øh ikke nogen" jeg smiler lidt akavet. Kasper siger "Jeg tror at han er lidt mere end *ikke nogen*" Kasper er den hotteste dreng fra min klasse, han er 17 år og jeg må nok indrømme, at jeg tidligere og crushet lidt på ham. "Han er bare en jeg kysser lidt på engang i mellem" "Ja og knalder lidt med en gang i mellem" "Camilla, hold kæft" Kasper bliver stille og kigger ned i jorden. Jeg pakker mine ting og går ud af døren "Later guys".
Jeg går ud til Magnus's bil og der sidder han, der sidder MIN Magnus. Han sidder bare der og smiler, smiler som om livet bare er amazing, det er det jo også. Vi kører hjem til Magnus, men vi når næsten ikke at komme ind ad døren før vi ser Emils nøgne krop hamre ind i en blond petit pige, Magnus og jeg vender os hurtigt og siger næsten i kor "EJ SORRY!" Vi løber ud af døren og begynder at grine. Vi venter bare uden for døren, da Emil åbner op "I må gerne komme ind nu" han smiler lidt akavet til os "Tak for det" Magnus og jeg griner til hinanden og går indenfor, jeg starter med at hænge mit overtøj i gangen. Da jeg kommer ind går jeg direkte mod Magnus's soveværelse, da jeg støder ind i den blonde pige jeg stikker hånden ud "Hej jeg er Ida, en af Magnus's venner" Hun tager min hånd "Jeg er Anna, en ven af Emil". Vi smiler til hinanden, vi ved godt begge at vi er mere end ven af de to. Jeg går videre ind på Magnus's værelse, Magnus kommer her ind ca to minutter efter. Han sætter sig på sengen "Skal vi se en film?" Jeg låser døren og går stille hen mod ham, jeg siger med en rolig stemme "Vi kunne også knalde" Jeg smider min trøje, og sætter mig oven på ham. Jeg låser mine ben omkring hans hofter og han løfter mig op, han vender sig og smider mig ned i sengen, jeg åbner mine bukser og han trækker dem af mig. Magnus tager sit tøj af og hiver mig til sig, jeg trækker hans bukser ned og stikker hans pik i munden, da jeg mærker at den er stiv tager jeg et kondom frem og stikker den på hans pik. Magnus skubber mig op ad væggen og jeg slynger mine ben om hans krop, han stikker sin pik ind i mig. Jeg stønner ind i hans øre. Han står bare og hamre ind i mig op ad væggen, "fuck, fuck, jaaaaaaa" han stryger mit hår om bag mit øre og kysser mig på halsen. Han tager sine fingre op til min mund og holder min mund åben med dem, så jeg næsten ikke kan åbne den mere. Jeg kan se at han anstrenger sig meget, da jeg lægger mærke til hans sved, der bare triller ned fra hans pande, jeg trækker mit hoved frem og slikker hans sved væk fra hans hoved. Han fanger min tunge med sin mund, og snaver mig ind i væggen og stikker sin tunge så langt ned i min hals at jeg næsten ikke kan få vejret. Magnus placerer hånd på min hals og det føles godt, han føles godt på min krop. I min krop. Han føles bare så godt, hver gang jeg ser ham og hver gang han rør ved mig.

Fuck du er frækWhere stories live. Discover now