Drunk and horny

1K 0 0
                                    

Vi lægger os til at sove inde i gæsteværelset, jeg lægger mig ind til Magnus, vi ligger i ske nu. Han flytter min hår og kysser min hals. Jeg vil fanme gerne have ham ind i mig NU! Jeg vender mig rundt og kigger ham direkte i øjnene. Jeg kysser ham og lægger mig oven på ham, jeg har ikke andet end en blond bh og et par g-strenge på. Jeg gnider mig mod hans pik igennem vores undertøj. Jeg sætter min mund ned til hans øre "Knep mig" han sætter sig op og vender mig så jeg ligger nederst, han tager sine underbukser af og jeg tager mine trusser af. Han putter en hånd om min hals, jeg stønner svagt. Han fjerner sin hånd og stikker sit hoved ind mellem mine ben "Fuck" "Ahh" "Uhh" hans tunge laver en bevægelse der gør noget helt specielt. Jeg sætter mig på knæ og begynder at kærtegne hans pik, jeg slikker først hans kugler og derefter han pik, jeg tager hans pik ind i min mund og begynder at bevæge mit hovede frem og tilbage indtil den bliver hård. Han skubber mig tilbage, og stikker sin pik ind i mig. Inden jeg når at stønne sætter han sin hånd over min mund, "nu må du ikke larme for meget, vi skal ikke have at de andre vågner" jeg ryster på hovedet. Magnus rejser sig op og hiver mine hofter til sig, han sikker to fingre hen til min mund "slik på dem" jeg nikker og rør dem som var de hans pik, han stikker sine fingre i min fisse og holder min fisse åben med begge sine hænder, og stikker sin pik ind i min fisse fra en doggy stilling. Han stikker den hårdere og hårdere ind, jeg kan hører klaskene når hans krop rammer min. Jeg stønner stille og i takt med Magnus's bevægelser. "Fuck Magnus" Jeg vender mig og lægger mig for enden af sengen. Magnus fører sin pik ind og tager den ud og så ind igen, han presser sin krop så hårdt ind i mig "Ahh, jeg kommer nu" siger jeg mellem mine støn. "Fuck det gør jeg også" hans skynder sig at hive sig ud og skylder sig hen til min hoved, han kommer i min mund. "Du må ikke sluge det" han kigger mig lige i øjnene, og jeg ryster på hovedet. Han kigger på mig i et halvt minut "slug det. Langsomt!" Jeg sluger det stille og roligt, da der ikke er mere, går jeg ned af sengen og bøjer mig ind over sengen, jeg bider mig i læben og kigger på ham, han gå hen til mig og slår mig så hårdt på røven at jeg ikke kan stoppe mig selv i at udstøde et højt støn. "Shh Ida" Han smiler frækt til mig, "Undskyld Magnus" jeg bider mig i læben og vi lægger os til at sove som vi er. Hele natten kan jeg mærke hans nøgne krop mod min.

Fuck du er frækWhere stories live. Discover now