Vi ligger bare der, hans arme omkring mig og hans læber på min krop. Jeg er faldet så hårdt for ham og jeg har ikke engang snakket særlig meget med ham. "Magnus, er vi bollevenner eller dater vi, eller hvad laver vi?" "Jeg ved det faktisk ikke, for jeg vil gerne prøve at lærer dig at kende, men hver gang jeg prøver det, ender vi med at have sex" "Jeg tænker det samme, hver gang vi er i gang med en samtale så sker der noget" Vi griner lidt over det, og begynder at snakke om hele situationen. "Okay Magnus hvad siger du til, at næste gang vi skal på date, så skal vi have masser hvidløg, og vi tager grimt tøjet på?" "Det gør vi, kan du i morgen?" Jeg kommer til at bruge alt for meget tid med Magnus. "Ja selfølgelig, jeg kommer her over klokken 18:00" Oh my god hvad har jeg sagt ja til? jeg skal på date med Magnus IGEN!
Magnus spørger "Skal vi gå ud og gøre køkkenet rent?" Og jeg tænker det lyder som en god ide så jeg siger selfølgelig ja, jeg snupper en af hans t-shirts, men udover det har jeg kun mine underbukser på. Magnus tager sine underbukser på og et par nat shorts. Fuck han er fræk i det, jeg prøver at lade hver med at kigge, ligesom jeg kan se at han prøver at lade hver med at kigge på min røv. "Okay, så vi skal lære hinanden at kende, Ida fortæl mig lidt om dig selv" "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, min ynglings farve er Navy blå, øhm min fødselsdag er 20 August, jeg har gået på gym i næsten et år nu. Jeg har en mor, en far, en lille søster og en store bror som går i 3G på min skole. Jeg ved ikke hvad mere jeg skal sige, så nu er det dig" "Okay min ynglings farve er mintgrøn, min fødselsdag er den 30 september, jeg er vikar på den lokale folkeskole, min mor er død så der er kun min far og min lille bror, han går på den skole hvor jeg er vikar" Ej jeg havde ingen ide ol at hans mor var død "Magnus er du okay, i mean i forhold til din mor?" "Min mor døde for seks år siden så jeg har lært at leve med det" Jeg gå hen for at give ham et kram, og han tager i mod det. "Jeg ved at det må gøre ondt Magnus" Vi står og krammer lidt længere tid da Magnus siger "Ida, hvor gammel er din store bror?" Han ser lidt bekymret ud "Han er 18 år, snart 19, hvorfor?" "Øhm jeg er bare lidt bange for, at din store bror måske ikke ville være vild med det her" han peger på os to og på sengen og jeg griner bare. "Det skal du ikke bekymre dig om" Jeg giver ham et kys på kinden og fortsætter med oprydning. "Kom og hjælp mig dovenlars" Han kommer over og hjælper mig med at vaske op, ved at stille sig bag mig, og tage sine hænder oven på mine. "Uhh du dufter sku godt Ida-pigen" "Jeg dufter jo også af dig. Men Magnus nu skal du gå derhen, jeg kan ikke koncentrer mig når du står her ovre" Jeg peger på et bord med noget beskidt bestik. Han kysser mig på kinden og går der over. Hvad sker der vi opfører os som et kæreste par, men vi kender næsten ikke hinanden. Men vi er jo ikke et kærestepar vi har bare knaldet et par gange, tænk at jeg har knaldet med en friking vikar. "Ida, jeg har et spørgsmål" "Sure hvad er det?" "Kan du kun lide mig fordi at jeg var den første du havde sex med?" "Nej selfølgelig ikke. Jeg ved godt at vi ikke kender hinanden så godt, og jeg kan ikke beskrive hvorfor, men der er et eller andet over dig"
YOU ARE READING
Fuck du er fræk
Teen FictionHistorien er om Ida på 16, som tager til en fest hvor hun møder nogle drenge som er et par år ældre og en af dem er fyldt med overraskelser. ⚠️MUST READ ⚠️Info inden du læser teksten skal du være forberedt på at der skippes mange ikke sexuelle scene...