Et møde med Magnus's roomie

625 0 0
                                    

Vi ankommer til Magnus's lejlighed og her er meget mere hyggeligt end jeg regnede med. "Badeværelset er der ovre" Magnus peger over på en grå dør "Tak, skal jeg bare tage et håndklæde?" "Ja der ligger nogle inde i skabet til højre" Jeg går ind og begynder at lede efter et håndklæde, da jeg finder en går jeg i bad. Jeg når næsten kun at tænde bruseren og gå ind, før en dreng kommer ind ad døren "Hey Magnus, jeg tager lige en af dine kondomer" Jeg åbner lige forhænget lidt og siger "Øhm det er ikke Magnus, han er inde på sit værelse" jeg smiler lidt akavet til ham. "Ej det må du undskylde" Han dækker øjnene til. Jeg gør mit bad færdigt og tager håndklædet om mig og går ud i køkkenet. "Ida er det dig?" Jeg ser at drengen er en af min mors veninders søn, han hedder Emil og jeg havde en gang et lille crush på ham. "Ja det er det, jeg troede stadig du boede hjemme Emil" "Nej jeg flyttede for et par måneder siden, da Magnus sagde at han mangle en roomie" Magnus kommer ud af værelset "Er du allerede færdig med badet?" "Ja, jeg ville bare lige vaske mig" "Øhm Ida hvis du vil kan du godt låne en t-shirt af mig, da din trøje ligsom er lidt beskidt" Jeg smiler til ham og siger "Ej tak, jeg går lige ind og skifter så" jeg går ind på hans værelse og skifter, da jeg er færdig går jeg ud til drengene igen.
"Nå Magnus jeg vidste ikke at du havde en kæreste" Emil smiler lidt drilsk til ham. Jeg afbryder "Det har han heller ikke" De vender sig rundt og kigger lidt pinligt berørt på mig. "Det må i undskylde jeg tænkte bare at eftersom du går i bad her, kan det være i var kærester, Magnus svarer "Vi er ikke kærester, vi knalder bare" Han griner, men det gør hverken Emil eller jeg. Fuck det er pinligt, tænk hvis han siger det til sin mor eller endnu værre min mor. "Sagde jeg noget forkert" "Nej Magnus, det er bare fordi at Emil og jeg kender hinanden. Vores mødre er ret gode venner, så jeg tror bare at vi ikke rigtigt snakker om sådan noget" Vi snakker om det og griner lidt over det, indtil Magnus siger "Hva skal jeg kører dig hjem nu?" "Ja lad os, vi ses Emil" "Vi ses senere Magnus og Ida vi ses nok også en gang snart" Jeg smiler til Emil og går ud af lejligheden med Magnus.
I bilen
"Jeg må indrømme noget Ida" "Ja hvad er der Magnus" "Jeg vil gerne tage dig med ud og spise eller noget i den stil, hvis du hil selfølgelig" han smiler nervøst til mig, fuck jeg kan ikke sige ja, jeg er i forvejen blevet lidt for glad for ham. "Jeg ved ikke om det er en god ide, for jeg er blevet lidt lun på dig Magnus, og jeg hader at indrømme det" Så nu er det sagt og jeg bryder mig ikke om det, eller gør jeg? jeg er nok lidt lettet. "Det forstår jeg ikke, hvorfor vil du så ikke ud med mig, hvis du godt kan lide mig?" "Jeg har ikke brug for en forstyrrelse, og helt ærligt så er du det" Han sætter sin hånd på mit indre lår, "Er det her en forstyrrelse?" Jeg trækker vejret dybt "Ja" "Men kan du lide det her, Ida?" Jeg kan mærke mit underliv begynder at dunke "Ja" "Så gå ud med mig, næste weekend, på Lørdag, dress nice" Han smiler selvglad til mig, jeg kigger ned og siger "Okay, jeg vil gerne med dig ud, lets Call it a date, du har jo mit nummer så du skriver vel bare når du henter mig" Han kører op i min indkørelse og jeg stiger ud, da jeg skal til at sige farvel siger han "Kom lige her over til mig" han åbner døren, "Ja hvad er der Magnus" Han tager fat i mit hoved og kysser mig. "Vi ses på lørdag Ida, eller måske før" Han bider sig i læben og smiler. FUCK den fyr er fanme fræk.

Fuck du er frækWhere stories live. Discover now