Efter han kyssede mig kørte vi tilbage til hans lejlighed. Han har pyntet lidt op og har dækket bord, og han har lavet mad. "Nej hvor det dufter godt her inde" Jeg kigger hen på ham og smiler, han stiller sig bag ved mig og holder om mig, han trækker mit hår til siden og kysser min hals. Jeg vender mig rundt og kysser ham, selvom jeg har høje hæle på skal han stadig bukke sig en del ned. Jeg trækker mig væk og siger "Det går ikke at vi står her og kysser mens maden bliver kold" Han griner og svare "Det har du ret i, sæt dig så kommer jeg med det" "Hvorfor har jeg først nu lagt mærke til hvor mega lækker du ser ud i dag" Jeg kigger ned og griner genert "Haha tak" Vi sætter os og begynder at spise, mens vi spiser tager jeg ham tit i at fokusere mere på mit V-Cut end på maden. Vi er endelig færdige med at spise, "hvad siger du til at vi efterlader oprydning til Emil, og at vi to finder på noget andet at lave" Han bider mig i læben, og sætter mig i sofaen, han sætter sig på knæ og tager forsigtigt mine sko af mig. Jeg rejser mig op, men Magnus vælter mig ind over sofaens kant. Magnus trækker sine bukser ned og hiver min kjole op over min røv. Du har været slem Ida, du skal straffes" "Hvordan, hvordan vil du straffe mig. Ahh" "Sådan her" Magnus trækker et sæt håndjern frem, han sætter mine hænder fast til sofaen. Han finder en lille dildo frem, og tager den hen til mit hoved, han stikker den ind i min mund. Da jeg har haft den i munden i lidt tid trækker han den ud og stikker den ind i mit røvhul "Ahhh fuck". Han slår mig i røven, og jeg mærker et hårdt sus gennem min krop. Magnus løsner mit håndjern "Tag den af" jeg ved at han mener min kjole, så jeg trækker den af. Jeg rejser mig op og tager mit undertøj af, jeg sæt mig i sofaen og spreder min ben "Kom og tag mig, kom og knep mig så hårdt, at jeg ikke kan gå i morgen." Jeg stikker to fingre ind i min mund og begynder at slikke på dem. "Tør du ikke?" Jeg stikker mine fingre i min fisse, mens jeg holder en intens øjenkontakt med Magnus. "Kom og smag min slemme fisse" Magnus går hen til mig og jeg tager mine fingre ud, jeg tager hans underbukser af ham og han stikker sin pik ind i mund. Han holder fast i mit hoved mens han knepper min mund, da han trækker sig ud gisper jeg for vejret. "Hvis jeg vil have dig tager jeg dig, og gør hvad end jeg vil mod dig" Han tager fat om min kæbe, "Så har du tænkt dig at opfører dig som en god pige?" Jeg nikker mens jeg holder øjenkontakt. "Stil dig op!" Jeg rejser mig mens Magnus finder et kondom. "Sæt dit hår op i en hestehale!" Magnus går ind på sit værelse og vinker mig med, han har en ret høj seng den er lige sådan at man kan stå indover den, "Læn dig ind over sengen!" Jeg gør som han beder mig om, jeg læner mig over sengen og han starter med at give mig et blidt slag i røven, efter det spreder han mine ben med sine hænder. Den lille dildo er stadig i min røv. Han stikker sin pik ind i min fisse og han gør det langsomt, da den er inde støder han hårdt sin pik ind og ud. Han tager fat i min hestehale og hiver tilbage i den så hele min overkrop næsten er oppe at stå. "Skrig mit navn, skrig det så højt du kan. "FUCK, MAGNUS!!! AHH, UHH, MHH" jeg skriger som jeg ikke troede at jeg kunne. "Fuck, knep mig, knep mig, knep miiiig" mens han er inden i mig begynder han at gå op i sengen, han trækker sig ud og lægger mig med brystet op ad, han spreder mine ben og lægger sig oven på mig, han lægger sine knæer på hver side af mig og fører sig hårde og hårde ind i mig. Han løfter mig op under brysterne han lægger sig ned "Sæt dig på min pik, og rid den!" Jeg sætter mig og bevæger mig først langsomt indtil Magnus sætter sig op og begynder at hjælpe til ved at tage fat i min hofter. Han kigger mig dybt i øjnene "Jeg kommer om lidt" Jeg vil have hans sæd på mig, jeg vil have det på mine bryster "Kom på mine bryster, kom udover mig" jeg trækker vejret dybt, han trækker sig ud og tager kondomet af "Læg dig ned!" Han begynder at trække sin pik frem og tilbage ud over mine bryster. "Slik den af" Han stikker den ind i min mund og jeg renser den for det sidste sæd.
Vi er færdige og vi ligger begge to i sengen. Jeg tager hans hånd og ligger den oven på mit ene bryst.
"Øhm Ida jeg vil gerne undskylde" "Hvad for?" "Jeg kan godt blive lidt dominerende når det kommer til sex" "Shh det må du ikke undskylde for, jeg har aldrig haft en bedre følelse i kroppen end når jeg har ladet dig røre den"
YOU ARE READING
Fuck du er fræk
Teen FictionHistorien er om Ida på 16, som tager til en fest hvor hun møder nogle drenge som er et par år ældre og en af dem er fyldt med overraskelser. ⚠️MUST READ ⚠️Info inden du læser teksten skal du være forberedt på at der skippes mange ikke sexuelle scene...