Gamze eve geç olsada varmış tı. Kapıda onu bakıcısı karşıladı . Bakıcısı ona günün nasıl geçtiğini sordu. Gamze bakıcısını tersleyerek anne ve babasını sordu. Bakıcı anne ve babasının 5 günlüğüne yurt dışına çıktığını söyledi. Gamze şok olmuştu çünkü anne ve babası ona söz vermişti haftasonunu beraber geçirceklerine ...
Gamze yemek yedikten sonra yatağına yattı ve kerem i düşünmeye başladı . Ve hiç yapmadığı şeyleri yapmaya başladı. Konusu aşk olan filimler , kitaplar okumaya başladı . Ve o da anlamıştı aşık olduğunu . Birden bire ağlamaya başladı . Nedeni kerem di . Ağlayarak uyumuş tu . Sabah olduğunda tekrar aynı bara gitti ki kerem i görebilsin . Bara gittiğinde kimseler yoktu . Kendi kendine oturdu bir süre . Sonra içeri biri girdi . Gamze nin 2 yıldan beri hoşlandığı Murattı . Gamze şok olmuştu . Bir iki saat sonra içeri biri daha girdi . İşte o kerem di . Gamze onu kapıda görür görmez koştu ve boynuna sarıldı . Kerem şok olmuştu çünkü ilk konuştuklarında hiç samimi değildi . Kerem de ona sarıldı . Muratta sadece onları izlemekle kaldı . Gamze ve kerem konuşarak yerlerine oturdular. Murat birden yanlarına geldi ve Gamze ye ' Naber canım ' diyerek laf attı. Gamze cevap vermeden kerem birden ' hop canımlı felan konuşma görmüyomusun ben varım burda.' diyerek sert bir şekilde cevap verdi. Gamze Kerem'in bu korumacı tavrı çok hoşuna gitmişti. Muratta aynı sertlik te cevap verdi ' sen kimsin ki benim kime ne dediğimi sorguluyosun' dedi. Kerem bu söze daha çok sinirlenerek murata bir yumruk attı. Murat'ın burnu kanamaya başladı . Gamze araya girerek ' siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz bu yaptığınız ne yani açıklarmısınız' dedi. Kerem ve Murat çok sinirlilerdi. Murat tekrar laf attı 'bu korumacı tavrın nedir ya gamze senin neyin oluyo ? ' diye sordu kerem e . Kerem derin bir nefes aldıktan sonra cevap verdi ' sevgilim oluyo anladın mı sevgilim ' diye bağırdı. Gamze kerem e dönerek ' sevgili mi ?' diye sordu . Kerem gülmeye başladı ' evet biz sevgiliyiz' diyerek Gamze nin kolundan tutarak dışarı kahvaltı yapmaya çıktılar. Aslında gamze muratı seviyordu. Fakat kerem hayatina girdiği için muratı unutmuştu bile . Bu sefer de murat Gamze yi istiyordu. Onun için herşeyi yapabilirdi.