YAZARDAN:
Yine kabuslar içinde çırpınıyordu Ecem. Çünkü dün her şeye rağmen izlemişti o videoyu . Alp ne kadar ısrar etsede dinlememişti . Aynı anları birdaha yaşamıştı . Videoyu çeken kişiyi yakaladıkları zaman . Videoyu almışlardı . Ama adam ellerinde öldürülmüştü ve öldüreni bulamamışlardı .
Sonunda yine çığlıklarla uyanabilmişti Ecem . Etrafına bakıp derin bir nefes aldı Ardından kalkıp rutin işlerini halletti daha fazla kaybı olmasın diye okula gidecekti bu gün hem dinlenmişti ve iyiydi .
Hazırlanıp çıktı Evden . Yine her zaman çağırdığı taksiciyi çağırmıştı arabaya binerken saate baktı erken dersi olmadığı için erken kalkmamıştı saat 9 du . Taksinin fakülte önünde durduğunu görünce parasını uzatıp arabadan indi .
Indiği gibi kapıdaki Denizi gördü . Denizde hemen ona doğru ileleyip tokatlaştılar . Kafeteryaya doğru ilerlemeye başladılar bu sırada arkalarından Ceren seslendi onlara . Arkalarına dönüp Cerene baktılar hemen Emirin yanındaydı . sonra tokatlaştılar Cerenle bu sırada gurubun geri kalanıda gelmiş Emirle selamlamıştı . Kızlar ilerlediler
Ceren arkasına dönüp "siz gelmiyormusunuz?" diye sordu.
Emir : Geçin geliyoruz bizde dedi .
Kızlar içeri girmişlerdi . Emir yüzünü Toprağa çevirdi. Toprak elindeki dosyayı Emire uzatarak anlatmaya başladı
" 01.01.2002 Istanbul doğumlu .
Annesi: Esin karahan
Babası: Demir solmaz .Turkiyenin bir çok ilçesinde demir ve metal fabrikası var . Bir çok yerde sirketide var . Ve uyuşturucu baronları var .
2012 de yani Ecem 10 yaşındayken ölmüş . Araba kazası olark görünüyor ama suikast . Araba çarpıp uçurumdan yuvarlamış . Çarpan arabanın markası ve modeli 1967 Ferrari 275 GTB/4 NART Spider.
Yani senin arabanla aynı marka ." Dedi.Hepsi Ecemin ondanda şüphelendiğini düşündüler.
Emir: Uyuşmayan bir şeyler var . Dedi .
Onlarda merakla ona baktı . Ve Emir devam etti.
" Annesi dün aradan 5 yıl geçti dedi . Ama bu ölüm tarihine bakilirsa adam öleli 7 yıl olmuş. "
Hepsi düşünmeye başladı o an .
Toprak : bize gelen bilgi bu . Doğrusunu Esinden öğrenemezmisin .
Emir biraz düşündü ." Öğreniminde uğraşmak istemiyorum." Dedi .
Sonra içeri kafeteryaya dogru yürümeye başladılar .Mert: ha abi bide bize eğlence çıktı haberin olsun .
Emirde boş yapmada söyle dermiş gibi baktıMert: Korkmaz gelmiş okulumuza hatta şuan ona doğru gidiyoruz. dedi alayla .
Toprak : Nerden bliyorsun?
Emre : seninkide soru dedikodu bundan sorulur. Dedi.
Onlarda kafalarını sallamakla yetindiler çünkü öyelydi.
Içeri girdiklerinde ilk Korkmazın oturduğu masa karşıladı onları O ve yanında bir kaç kızla oturuyordu . Sonra kızların aynı masada oturduklarını gördüler ve oraya adımladılar yanlarına sandalye çekip oturdular . Emirde Ecemin yanına sandalye yi çekip oturdu. Bu sırada korkmazla gözgöze geldi başıyla hafif bir selam verdi . Sonra Eceme dönüp
" Telefonun arabada kalmıştı ." Deyip onu uzattı Ecemde teşekkür edip aldı .
Ardından kızlar kahvelerini içerken onlarında kahvesi gelmişti.Yağmur dışındaki herkez masadaydı bu sırada Yağmurda koşarak kafeteryaya girdi.
Deniz: Yavaş Yağmur ne oldu savaşımı çıktı. Dedi alayla.
Mert: yok bence kıtlık çıkmıştır . Bu obur doymam diye korkmuş . Dedi dalga gecerken.
Yağmur: Sen bi sussana oynuyan ayı. Dedi kızgınlıla.
Ceren: Ay sizimi dinliyecez Ne oldu söylesen . Diye atladı merakla.
Yağmur başını Eceme çevirerek "Savaş gelmiş duydunuzmu ?" Dedi .
Denizde hemen ileriyi işaret edip
" Hayır gördük." dediYağmurla beraber tüm erkeklerde oraya bakmışlardı . Birtek Ecem başını kaldırmamıştı.
Emre : sizin dün bahsettiğiniz Savaş bumu? Diye sordu kücümcersesine.
Yağmur : Evet . Sizdemi tanıyorsunuz? Diye sordu .
Hepsi göz devirdi resmen . Mert se Yağmura dönüp " Seninki gelmemiş . Galiaba " dedi .
Yağmur sandalyesine oturup . Ona sert bakışlar atarak " Ne saçmalıyorsun?" Dedi.
Mert alayla " Ozan diyorum gelmemiş ama merak etme oda bu hafta gelecekmiş."Dedi.
Yağmur: Benimki falan değil o salak . Umarım yolda geberir de yetişemez buraya . Dedi ardından sinirle soluyup "Hem sanane ." Dedi.
Herkez ortamın gerildiğinin farkındaydı . Bu ortamı bölen Ecem olmuştu.
Ecem : Ben kalkıyorum dersim var. Yarım saat sonra burda olurum Deniz. Eğer çıkmazsan haber ver.
Deyip kalktı yerinden .
Bu sırada Emir Savaşı izledi . Savaş hiç gözlerini ayırmadan Eceme bakıyordu . Ecem ise bırak bakmayı onu gördüğünü bile sanmıyordu Emir . Ama ralarınde bir şey olduğu belliydi.
Ecem çıktıktan biraz sonra Emirde ayaklamamıştı . Emre, Cerenle .
Mertte , Yagmurla uğraşıyordu . Bu ortamdan sıkılan Deniz ve Topraksa kalkmış derse gitmişlerdi.işleri çıkan erkekler okuldan gitmişti. Aslında güpe gündüz barlarının birine saldırı düzenlenmişti . Onlarda oraya gitmişlerdi.
Kızlar ise beraber takınmışlardı . Ardındanda evlerine dağılmışlardı.
Ecem her zaman yaptığı gibi yapıp Evinde rutin işlerini halledip biraz atıştırdı sonra kitap yazmaya devam etti . Bu dönemin sonunda bir kitap bitmiş olacaktı. Onun için heycan verici değil alışılmış bir şeydi . Düşüncelerini bölen telefonun sesiydi . Leptopunu kapatıp masaya bıraktı. Telefonu alıp baktığında arayanın Alp olduğunu götürmüştü dünde aramış Emirde bakmamıştı . Açıp kualğına götürdü.
"Alo Ecem ."
Ecem: selamun aleykum Alp.
"Aleykum selam dün aradım neden açmadın?"
Ecem: tlefon sesizde kalmıştı . Bir şeymi oldu .
"Ha evet . Yani önemli değil ama . "
Ecem: Ne oldu?
"Dün akşam birileri seni araştırmış . Adı Berk Kılıç . Istediği bilgileri almış, yani bizim verdiklerimizi ."
Ecem: Tanımıyorum öyel birini neden araştırmış beni .
" Bende bilmediğim için takip ettirdim sabah Toprak Acar diye birine getirdi."
Ecem: Tama galiba tanıyorum , Neyse siz bir şey yapmayın Cip yakabilirseniz takın . Ben size haber veririm.
"Tamam dikatli ol sen . "
Ecem: Tamam başka bir şey yoksa uykum var benim.
"Tama iyi uykular byy"
Ecem: sanda
Deyip kapattı Ecem telefonu. Toprağın soy adını öğrenmeliydi yarın .Neden araştırıyorlar beni bakalım onlarmı? Diye geçirdi aklından.
Gözleri ağrımaya başlayınca . Odasına uyumaya gitti.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZIMSIN
Teen Fiction# Bir Mafya ve Umursamaz bir kız. # Tek ortak yanları Aşka olan inançsızlıkları. Gözlerini kapatıp başını geriye eğerek sakinleşmeye çalıştı . Yumruk yaptığı ellerini gevşetti . Karşısında ki kıza bakmadan ""GÖKYÜZÜ GİBİSİN , ULAŞILMAZ ... " ...