15. Bölüm

56 9 4
                                    

  (Medyada bölümün şarkısı . )

YAZARDAN

Gece Ecemin mesajını alan kızlar sabah erkenden evinde bitmişti . Ecemin yorgun olabileceğini düşünerek uyandırmamışlar dı . Kahvaltıyı hazırlamışlardı . Kapı çalınca Emir dışındaki tüm erkeklerinde geldiğini gördüler . Hepsi salona geçip oturdu.

Emre : Emir nerde abi ? Diye sordu Toprağa hitaben .

Toprak : Aradım ama ulaşılamıyor . Dedi .

  Mertte kısık sesle " Ecemin geldiğinden haberi yok heralde. Hala depresyonda." Dedi gülerek .

 

   Yağmur yukarı çıkıp Ecemin kapısını tıklattı. Ecemden hemen ses gelince oda kahvaltının hazır olduğunu söyleyip aşağı indi.

  Kısa bir müdet sonra hazırlanana Ecem Violetta'nın başının yanına bir çikolata ve telefonunu bıraktı telefonuna aşağıda olduğana dair ses kaydetmişti. Ve bunu tekrara alarak çaldırmıştı . Bu şekilde kız uyandığında Ecemin sesini duyacak ve korkmayıp aşşağı inecekti.

  Ecemde gece uyumadan korumalardan Emirin sabah giyimesi için gerekli şeyleri aldırmış ve korumalar getirdiğinde kendi odasında bırakmıştı.

   Ecem poşetide alıp odasından çıktı .  Emirin kaldığı odanın kapısını tıklattı. 

"Gel" diyen Emirin sesiyle önceden uyanmış olduğunu anladı ve içeri girdi .
  Ama karşılaştığı manzarayla başını yere eğdi utandığı için eli hafifçe ensesine gitmişti ama muhtemelen yüzünden utandığı pekte anlaşılmıyordu .

" Yani insanlar neden başkalarının kapısını tıklattır. Müsait olup olmadığını ögrenmek için . Ama sen galiba herkeze müsaitsin . "
  Onun söylediklerini dinleyen Emir gülmemek için dudaklarını bir birine bastırmıştı yüzünden okunmasa da esisine giden eli ve bildiği odayı tavaf eden gözleri uyandığını ele vermişti ve bu hali Emirin çok hoşuna gitmişti  .

  Ecem: Neyse . Dün gece giyinmen için bir şeyler aldırmış tım . Umarım olur sana.
Deyip elindeki poşeti uzattı beklemeden .

  Emirde aynısekilde uzanıp aldı poşeti . İçindekilere baktı. " Bunların bedenini sen mi söyledin ?" Deyip Eceme baktı . Ama Ecem hala yere bakıyordu anlaşılan o yarı çıplak belinde havluyla dururken bakmayacaktı .

Ecem başını kaldırmadan " Ben nereden bilebilirim senin bedenini Aliye söyledim o tahminene böyledir deyip almış.   Sana olmazlarsa  Aliye söyleyelim bedenini, o alır."

  Emirde başını sallayıp " Hayır tam bedenim ondan sordum , senmi tahmin ettin diye. Üstelik ben bilirim sen kaç beden giyiyeceğini. Sen niye bilemiyesin? " dedi.

  Ecem başını kaldırıp yüzüne baktı
" Kadın dosyan çok kabarık ondan inanırım . Ama beni kendinle karıştırma bir zahmet . Kimsenin vucuduylada bedeniylede ilgilenmiyorum. Ve o gözlerinide çek üstümden " dedi.

    Emirde gülümseyip başını salladı. Haklıydı sonuçta .

   Ecemde her kesin aşağıda olduğunu ve kahvaltının hazırlanmış olduğunu söyleyip aşağı indi .

  Aşağıya indiğinde salonda oturan beylere selam verip mutfaktaki kızların yanına gitti .

  Sofra için son rutuşlarda yapılınca Ceren salondaki beyleri çağırmaya gitmişti ki asansör açıldı ve Emirde çıktı onu gördükleri için hepsi şaşırdı . Ama kimse ses etmedi .

ULAŞILMAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin