9. Bölüm

71 11 5
                                    


YAZARDAN:

  Çalan alarım sesiyle uyanan Ecem biraz yatağında oyalanıp kalktı. Ardından her zamanki rutin işlerini halletti . Saat 9 da dersi olduğu için hızlıca evden ayrıldı.

Yine çağırdığı taksiye binerek okula gitti . Bu sırada telefonda msj atarak kızların gelip gelmediğini öğrendi .

Okula geldiğinde kafeterya ya girip bir kahve aldı kahvesini içerek aynı hızla dersnin olduğu amfiye ilerledi . Birden karşısına çıkan Savaşla kahveyi üstüne döktü . Savaş hemen telaşlanıp " Özür dilerim ben korkutmak istememiştim." Deyip ona yardım etmek istedi. Ecemse eliyle durmasını işaret ederek onye doğru uzattı.
  Emiri fark eden Savaş bunu fırsat bilip elini tutup üstünü peçeteyle silmeye çalıştı.

 
    Emirin gördüğü manazaraysa yanlış anlamaya müsaitti Ecemin elini tutmuş , başını alnına yaslamış gibi görünüyordu.

Ecem ise arkası dönük ve bunun farkında değildi . Ama elini tutan Savaşın elinden hemen elini kurtarıp ondan uzaklaştı.
" Savaş bana yapacağın tek yardım benden uzak durmak olacak. Ve yapmada hadii."  dedi . Bu sözleri duyan Emir onlara doğru ilerleyip . Ecem fark edemeden Savaşı çekip yumruk atmıştı . Boşluğuna gelen Savaş'sa yere savrulmuştu.

Gelen sesle fark eden Ecem arkasına döndü. Emirse hiç zaman kaybetmeden SavaşIn üstüne çökmüş üst üste geçiriyordu yumruklarını.

Ecemin ne kadar yüzünden okunmasada kızgındı . Eğilip Savaşın üstündeki Emirin kollarından tutarak çekmeye çalıştı. Ama o kadar kolay olamazdı. Ecem bu kez Emirin kulağına eğilerek. Fısıltıyla " Kes şunu Emir. Öldüreceksin çocuğu yeter.Hem hocalar gelecek şimdi başın beleya girecek ." Dedi bunu söylerken de sesinde en ufak bir öfke kırıntısı yoktu sanki normal bir şey söylemiş gibi düzdü ses tonu  .

Emir duyduğu sakin bir o kadarda soğuk sesle Savaşın üstünden kalktı Ecemse onu kolundan çekip boş bir amfiyi soktu.

Emirse tüm öfkesini bu kez Eceme yönlendirmişti. " Onu seviyorsun hala demi . Ondan çektin beni merak etme ölmez sevdiğin adam. " dedi .

Ecem'se " Belli ki seni görmüş kışkırtmak için yapmış . Bunu anlamayacak kadar salak olamazsın demi ." dedi. Aynı umursamaz tavrıyla .

Emir ise hala öfkeyle bakıyordu Eceme.
  Ecemse umursamadan " Derse geç kaldım görüşürüz ." Deyip Emirin bir şey söylemesini beklemden çıktı.

Emir niye bu kadar sinirlendiği bilemeden yanında duran sıralardan birine sert bir tekme savurdu. Halbuki Savaşın bunu sırf onu kışkırtmak için yaptığını biliyordu ve bundan kızmıştı. Oda  Savaşı dövebilmek için bahane arıyordu zaten.

Emir Ecemin üstünü hatırlayınca koşarak çıktı ve koridorun sonunda gördüğü Eceme doğru devam ettiki . Savaşın onun kolunu tutup çektiğini gördü. Halbuki yüzü hala kanlar içindeydi doğru düzgün temizlenmemişti bile ama Ecemin yanında bitmişti.

Savaş " Bak Ecem kötü bir niyetim yok sadece üstünü kirlettim ondan sana bir buluz almak istiyorum bu kadar." Dedi Eceyi ikna etmeye çalışan bir sesle .

Ecem bıkmış bir sesle " Aman ne kadar da önemli bir konu üstüm kirlenmiş. Neden anlamıyorsun beyninde sorunmu var ? Senden tek isteğim benden uzak durman. " deyip kolunu ondan kurtardı. Hala ses tonu aynıydı .

Emir vakit kaybetmeden Ecemin elini tutup Savaşa " Uzak dur sevgilimden yoksa az önceki gibi yırtamazsın. " dedi.

Sonra Ecemle ilerleyip dışarı çıktılar. Ecem elini Emirden kuratrıp " Bir kız için kavga eden liseli ergenler gibisiniz.  " dedi Ecem .

ULAŞILMAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin