(Medyada Emre ve Ceren )EMREDEN:
" Sıçayım lan . "
" Ne bu ?"" Hey kalk senin telefonun çalıyor ." Duyduğum tiz sesle yanı başımda duran telefona uzanmaya çalıştım ilk seferde alamasamda ikincisinde uzanıp aldım bakmadan açıp kulağıma dayadım .
" Lan piç neden açmıyorsun tlefonu ?" Diye bağıran tabiki Topraktı . Onun sesiyle yatakta oturur pozisyona gelmiştim . Üstümdeki pikede belime kadar inmişti .
" Emre " diye bağıran Toprağın sesiyle ona cevap vermeyi unuttuğumu hatırlayıp " Ne oldu abi yav . Rüyanda benimi gördün sabahın köründe arıyorsun ?" Diye sordum alayla .
" Ne sabahı it . Saat bir . Kalk Emirlerin evine gel seni bekliyoruz. " Deyip hemen kapattı yüzüme .
Bende yüzüne kapanan telefonun ekranına baktım harbiden saat bir di .
Hem yerde duran pantolonuma uzanıp beklemeden giyindim . Ardından yataktan doğrulup kapının önünde duran tişörtümüde alıp üstüme geçirdim ." Nereye gidiyorsun kahvaltı beraber yapmayacakmıyız?" Diye soran sarışın kıza döndüm .
Yataktan hafif doğrulmuştu pikeyide göğsünün üstüne kadar çekmişti . Çok içmiştim heralde otele ne zaman geldiğimi bile hatırlamıyorum . Hıh kendi kendini becertmiş resmen . Tiksinen bakışlarımı kadından çekip odadan çıktım.
Beklemeden asansörlere ilerledim gelen asansöre girdim . Asansör durduğunda hızla inip çıkışa gittim . Kapıda valeden arabayı istedim kısa bir süre sonra gelen arabayla hemen arabaya binip beklemeden çalıştırdım . Emirin evi bir saatlik uzaktaydı . Bu sırada şarkı açtım bu yol bitmezdi yoksa .
Dün Ceren salağına sinirlenip o kadar içmiştim . Dün Yağmurdan sonra Mert'te kalkmıştı bir süre sonra Deniz , Toprak ve Emirde kalkmıştı. Cerende kendine yeni bir kahve almak için ayaklandı bana sorunca bende onayladım o kahveleri aldığı sırada hemen arkamda oturan çocuğun konuştuklarını duymuş ama umursamamıştım . Çünkü Cerenden bahsettiklerini bilmiyordum . Sandelye sesiyle çocuğun kalktığını anlamıştım o kalktıktan kısa bir süre sonra Cerenin cığlığını işittim başımı hemen kaldırıp o yöne baktım arkamda konuşan şerefsiz bilerek ona çarpmış . Bende yerimden kalkıp oraya doğru adımladım . Ceren saf saf özür diliyordu . Çocukta sorun yok tabi bankada bir kahve sözü verirsen ama bu kez kendim içerim . Dedi sırıtarak. Bende vardiğım gibi yakasından tutup yumruğu geçirdim suratına . Attığım yumrukla yere düşmüştü .
Ceren ise önüme geçip ne yapıyorsun diye bana çemkirmiş sonrada o ite numarasını verip özür dilemişti . Deli ediyor beni . Saflığı ,iyimserliği, hepsi sinir bozucu .
Vardığımı anlayınca düşüncelerinden hızla sıyrılıp kapıdan geçip arabayı park ettim .
Sonra hiç beklemeden arabadan çıkıp kapıya ilerledim . Kapıyı hizmetliler sen biri açtı hoşgeldin deyip Emirlerin bahçede havuz başında oturduğunu söyledi .
Adımlarımı hemen bahçeye yönlerdirdim. Kapıdan geçtiğinde şezlonglar da oturmuş olan bizimkileri gördüm . Bu gün hava güzeldi ondan burdaydılar heralde .
Beklemeden yanlarına geçip oturdum .
Mert " İyi akşamlar bro " dedi alayla.Bende " Bir kezde biz geç kalkalım dedik hep senmi geç kalkacan ?" Diye karşılık verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZIMSIN
Fiksi Remaja# Bir Mafya ve Umursamaz bir kız. # Tek ortak yanları Aşka olan inançsızlıkları. Gözlerini kapatıp başını geriye eğerek sakinleşmeye çalıştı . Yumruk yaptığı ellerini gevşetti . Karşısında ki kıza bakmadan ""GÖKYÜZÜ GİBİSİN , ULAŞILMAZ ... " ...