Tanıtım-OKUMAZSANIZ HİKAYE ANLAŞILMAZ!

506 31 20
                                    


Bu kitapta İzuku'nun quirki var. Hem de üç tane. Şimdi quirklere bir bakalım:

1-The Aura of Emotions

Adından da anlaşılabileceği gibi İzuku ne hissederse etrafındakilere de bu duyguyu yoğun bir şekilde hissettirebiliyor. Etrafındaki kişilerin duygularını da kontrol edebiliyor. (Birisini kendine aşık yapmak gibi değil, korkudan titretmek gibi.) İzuku sinirlendiğinde bunu etrafa hissettirdiğinde çevresindeki nesneler titremeye ve kımıldamaya başlayabilir. Bu öfkenin seviyesine bağlı. 

Fazla kullanımın sonuçları: Çok az miktarda baş ağrısı. (Bunun drawback'i zayıf çünkü etrafındakilere fiziksel zarar vermiyor.)

2-Shadow

Gölgeler sayesinde etrafı gözetleyebilir, gölgelerin içine girebilir ve bir gölgeden diğerine (arada ışık olsa bile) ışınlanabilir.

Fazla kullanım sonuçları: Işığa karşı hassaslık, kaslarda ağrı.

3-Weapon Maker

Herhangi bir elementi şekillendirip bir silaha dönüştürebilir. Bir bıçak veya keskin nişancı gibi silahlar olabilir.


Katsuki ve İzuku uzun süre arkadaş değillerdi. Sadece 8 yaşındayken 6 aylık bir arkadaşlıkları oldu. En iyi arkadaşlardı çünkü İzuku'nun quirki vardı.


SİZİ SIKTIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM!!! BU TANITIM HİKAYENİN ANLAŞILMASI İÇİN GEREKLİYDİ. KEYİFLİ OKUMALAR.

Assasin (Suikastçi) DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin