Tekrar merhaba! Fazla uzatmadan bölüme başlıyorum, keyifli okumalar!
3rd Pov :
Aizawa: Evet Nezu, kendin anlatırsın diye bekliyordum ama artık sabrım kalmadı. Bizi Shadow ile ilgili bilgilendirecek misin?
Nezu: Tabii ki Aizawa, öğrencin hakkında bilgi sahibi olmak senin hakkın. Aslında Shadow burada okumak için bulunmuyor.
Midnight: Ne için geliyor peki?
Nezu: Yeni bir görevi var. Burada sadece dikkat çekmemek için bulunuyor. Okula gitmeyen 15 yaşında bir çocuk değişik olurdu değil mi? Burada öğretmek için de bulunacak.
Aizawa: Kime? O çocuk da mı öğretmen olacak?
Nezu: Tabii ki hayır. Tekrar ediyorum, dikkat çekmemek için burada. Bir öğretmen çocuk fazlasıyla göze batar.
Aizawa: O zaman ne öğretecek?
Nezu: 1-A sınıfı onun davranışlarından bir şeyler öğrenebilir diye düşünüyordum aslında.
Midnight Aizawa'ya filtre kahvesini uzatırken konuşmaya başladı,
Midnight: Hakkında bildiklerimiz bu kadar mı?
Nezu: Çocuğun asıl kimliği bilinmiyor.Ancak burada yazan bilgiye göreee, bir bakalııııııım- Ç-ÇOCUK 5 YAŞINDAN BERİ EĞİTİM GÖRÜYORMUŞ!
Midnight şaşırmıştı ancak Aizawa sadece sessizce küfür etti.
Aizawa: Çocuk daha 5 yaşında. Nasıl bir cani böyle bir şey yapabilir?!
Midnight: Ailesine ne olmuş peki? Kayıp başvurusu falan yok mu?
Nezu: Söylediğim gibi, çocuğun soyu ile ilgili bir bilgimiz yok. Ailesiyle ilgili olan tek bilgi Shadow ile görüşmelerinin yasaklandığı ve 10 yıldır hiç görüşmedikleri...
Aizawa: "derin derin iç çeker" İşte yeni bir problem çocuk... Bakugo'dan bile beter olacak muhtemelen, hatta kesinlikle.
Midnight: Bakugo'yu göreli sadece 2 hafta oldu! Ayrıca Shadow'u tam olarak görmedin bile, hem Bakugo neden problem çocuk oldu ki?
Aizawa: 1-Bakugo'yu görür görmez onun bir problem çocuk olduğunu anlamıştım, 2- Shadow'un yayınladığı videoyu unuttun galiba Nemuri?(Midnight) Çocuğun ne tarz bir çocuk olduğunu hepimizin anladığını varsayıyorum.
Midnight bir eliyle ağzını, bir eliyle karnını tutmuş ve kusma isteğini bastırmaya çalışıyordu. Videoyu hatırlamış ve içi kalkmıştı.
Midnight: Zavallı çocuk, neler yaşadı, neler gördü kim bilir!
Nezu: Ben bilirim!
Aizawa: Komik değildi Nezu.
Nezu: Hayır hayır! Gerçekten bilirim. Bir bakalıııım... Günde antrenman dışında sadece 3 saati kalıyormuş. Bu saatleri de genelde başka işlerle harcıyorlarmış. Neredeyse her türlü silah hakkında bilgisi varmış ve quirklerini fazlasıyla iyi kontrol ediyormuş.
Midnight mama mode on: NE! ONUN SADECE BİR ÇOCUK OLDUĞUNUN FARKINDALAR MIYMIŞ?!
Nezu: Daha bitmedi. Kahramanlar arasında aşırı sert eğitimiyle bilinen Kardeşlik'te bugüne kadarki en ağır, sert, yoğun, hızlandırılmış ve disiplinli eğitimi almış. 10 yıllık eğitimini tamamlamış. Ve sizin de bildiğiniz gibi şu anki görevi bitince UA'e katılacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assasin (Suikastçi) Deku
FanfictieFarkındalığın beraberinde getirdiği çökme hissi... İzuku Midoriya, genç yaştan beri bir suikastçi olmak için çok ağır şartlarda ve sıkı bir denetimle eğitiliyor. On beş yaşına gelince eğitimini tamamlayan İzuku, şimdi UA Lisesi'ne gidiyor. Bakalım n...