Bölüm 11 - USJ~İFŞA

249 19 21
                                    


TAHMİN EDİLEBİLECEĞİ ÜZERE BU BÖLÜM DE VAHŞET-KAN-KATLİAM VE HER ŞEYİ İÇERİR!

BU ARADA ALL MİGHT HİÇBİR ZAMAN O DEV YARAYI ALMADI VE HASTALANMADI. HALA BİR PRO HERO VE LOV OFA'NIN ONDA OLDUĞUNU BİLMİYOR. UA'DE ÖĞRETMENLİK YAPMIYOR. İZUKU ZATEN ONUN FANI DEĞİL. BU KİTAPTAKİ USJ SALDIRISININ HEDEFİ 1-A SINIFI ÇÜNKÜ İLERİDE ÇOK GÜÇLÜ SÜPER KAHRAMANLAR OLACAKLAR. son.

Uyarıldınız...

...

İzu: Şimdi biraz daha antrenman yapmalıyım... Yarın, sınıftakiler beni görecek öyle mi? "Katliam Meleği Shadow". Bir dakika ben az önce önemsedim mi??? Galiba bana gerçekten iyi gelecekler huh?

...


İzuku POV :

2 saatlik uykumdan uyandım ve bunu

2 saatlik uykumdan uyandım ve bunu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giydim.

Okula doğru yola çıktım. Direkt olarak gölgeleri kullanarak okulun bahçesindeki büyük kemerin altına ışınlandım. Hemen solumda sohbet eden Bakusquad birden çığlık atmaya başladı. Tam Katsuki quirkiyle yüzümüpatlatacaktı ki gölgemin içine girip geri çıktım. Çıktığımda Katsuki'nin yüzü bembeyazdı.

İzu: AHAHHHAHHAHHA!!! SEN KORKTUN MUUUU!! YAAAA ÇOK İYİYDİ KEŞKE VİDEOYA ALSAYDIM! KİMSE ÇEKMİYORDU DEĞİL Mİ?!

Katsuki: KES SESİNİ BE! BİRDEN YANIMDA BELİRDİN NE YAPAYIM?!

Mina ve Denki gülmekten yere yatmıştı, onların yanında da Kirishima

Kiri: BROOOO!!! ÇOK HARİKAYDI ! İLK KEZ KATSUKİ'Yİ BU KADAR BEYAZ GÖRÜYORUM ASAHSJASJASJH!! (evet random güldü:?)

İzu: Hadi biraz çabuk olalım. USJ'e gideceğiz bugün.

Denki: O BUGÜN MÜYDÜ?!

İ: Mal. Aşırı mal. ( Dumb, dumb as hell)

Mina: Öyle deme abisi öğrenecek o da yavaş yavaş.

Denki: :,((

Katsuki: HADİ O ZAMAN! İLERİİİİİİİİ

Kiri: Sakin ol bro.

...

...

...

3rd POV

Herkes otobüsün önünde Aizawa'yı bekliyordu.

Ochako: Sen neden ninja gibi giyiniyorsun Shadow?

İzu: Çünkü ben bir ninjayım.

demedi tabii ki

İzu: Sen neden pasta gibi giyiniyorsun pembe yanak?

Assasin (Suikastçi) DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin