Tekintve, hogy Jimin a tegnapi apró csók miatt nem sokat aludt, rettenetesen fáradt volt, mikor felkelt. Seokjin készségesen kikészítette ruháit és kávét is csinált neki, amíg a bejárónő elé nem tette a reggelijét.
-Össze kell szedned magad, így nem mehetsz a randira.- ingatta fejét a béta, Jiminnel szemben helyet foglalva a nagy ebédlőasztalnál.
-Tudom, de állandóan a csók jár a fejemben.- sóhajtott az omega, zavarában ajkába harapva.
-Nem mondom, hogy nem lepődtem meg, amikor tegnap este ezt elmondtad, de azért picit le vagyok nyűgözve, amiért ennyire udvarias és finoman bánik veled. Mellesleg... szerintem ne kattogj ezen, csak feleslegesen bepánikoltatod magad és annyira izgulni fogsz, hogy nem fogsz bírni megszólalni.- mondta Seokjin, közben nézte, amint Jimin szépen lassan nekiáll enni.
-Igazad van. Nem szabad elrontanom, hogy engem vegyen el.- bólogatott, de a béta megrázta a fejét.
-Nem, kiscsibe. Biztosan el fog téged venni. Itt az a lényeg, hogy önmagadat add. Egy kapcsolatot az őszinteségre kell alapozni. Ezen bukik vagy áll minden.
-Értem. Szóval adjam önmagam. Azt hiszem, tegnap is őszinte voltam vele mindennel kapcsolatban. Csak nagyon zavarban voltam. De olyan jó volt.- temette arcát apró kezei mögé, a béta pedig halkan felnevetett.
-Akkor nincs miért aggódni, kedvel téged és ez a fontos.- mosolygott bíztatóan Seokjin.- Ha befejezted, zuhanyozz le és vedd fel az elkészített ruhákat.
-Igenis!- kezdett Jimin ismét enni, majd mikor befejezte, azt tette, amire a dajkája megkérte. Két órán belül készült el teljesen. Szerencsére Jin már ismerte annyira Jimint, hogy tudta, mit venne fel magától, így az omega nem lepődött meg, mikor egyik kedvenc szettje fogadta őt a szobájában. A babakék kötött pulcsi és a szélesszárú fehér farmer tökéletesen ölelték körbe karcsú alakját. Jimin elégedett volt. Tetszett neki, amit látott, és biztos volt benne, hogy Jeongguknak is tetszeni fog.
-Ez a Jeon gyerek térdre fog borulni, ha meglát.-szólalt meg Jin, majd belépett a szobába, maga mögött behúzva az ajtót.
-Nem tudom... De jó érzésem van a mai randival kapcsolatban. Talán közelebb kerülünk egymáshoz.- mondta az omega, lassan Seokjin felé fordulva.
-Remélem jól fogod magad érezni. Szeretném, ha ez neked összejönne. Jó téged boldognak látni, tegnap pedig csak úgy ragyogtál. Jó hatással van rád ez a Jeongguk.- mosolyodott el óvatosan a béta, majd Jimin elé lépve megigazította az omega haját.
-Köszönöm.- mosolyodott el hálásan Jimin, felpillantva dajkájára.
Az omega egész nap be volt zsongva, csakúgy, mint első randijuk előtt. Nem evett sokat, mivel délután már eléggé görcsben állt gyomra. Percenként nézett az órára, a találkozó előtt egy órával pedig a nappaliban járkált fel-alá. Valahol azt olvasta, hogy egy randi előtt az ember fél. Teljes mértékben egyet értett ezzel, hiszen most is félt, nem beszélve a tegnapi randijukról. Viszont ezzel egyetemben várta is. Várta, hogy az alfa ismét a kezébe fogja az ő kis kezét, hogy átkarolja, hogy megdícsérje, hogy újra megcsókolja.Jimin a gondolatra elpirult. Éppen visszapörgette magában a tegnap este történteket, mikor csengettek. Erre várt. Az ajtóhoz szaladva nyitotta azt ki. Szinte azonnal megérezte az alfa kellemes eukaliptusz illatát. Még szerencse, hogy a szülei nincsenek otthon, hiszen már a konyhaajtóban leskelődtek volna.
-Szia.- köszönt Jeongguk, majd a kezében tartott fehér rózsát Jiminnek nyújtotta.
-Szia...- pirult el Jimin, majd elvéve a rózsát megszagolta azt.- Köszönöm.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
LITTLE HEART [jikook] × mprg. ✔︎
ФанфикLITTLE HEART [JIKOOK] × mprg. "Azt akarom, hogy szerelmesem legyen, de nem férjem, olyan szerelmesem, aki beéri szívem birtoklásával, és holtomiglan szeret." -Madeleine de Scudéry Egy történet, melyben Jimin omegaként egy előre eltervezett házasságb...