Park Jimin az ágyára kiterített halványrózsaszín szettje előtt állt. Szeretett csinosan öltözködni. Szerette a rózsaszínt, hiszen szeretnie kellett, szerette a szoknyákat, hiszen szeretnie kellett őket, szerette, hogy ő egy omega, hiszen ezt is szeretnie kellett. Ma pedig először találkozik azzal az alfával aki, ha minden jól alakul, két hónap múlva elveszi őt. Nem Jimin megy hozzá. Az alfa veszi őt el. Nagyot sóhajtva nyúlt a fogashoz, majd a selyemblúzt és a finom A szabású szoknyát felemelve indult gardróbjába, hogy átöltözzön. Seokjin, a dajkája már várta. Jin egy béta volt és igazán anyáskodó, így Jimin szülei úgy gondolták, tökéletes lesz fiuk mellé. Kedvessége sosem hozta kellemetlen helyzetbe a fiatal omegát, emellett a bétának bármikor elpanaszolhatta minden gondját-baját.
Jimin élete megtervezett volt. Semmibe sem volt beleszólása, alárendelte magát a szülei akaratának, mellesleg édesanyja barátnőjének fián kívül nem ismert vele egyidős ifjú omegát. Alfát pedig végképp nem. Jimin egyke volt. Nem voltak testvérei, ami nem is lett volna probléma, de mivel édesanyja másodlagos nemét örökölve omega lett, a család kissé nehezebb helyzetbe került. A szülei természetesen számoltak ezzel és ezt sem bízták a véletlenre. Már évek óta eldöntötték, hogy kihez adják hozzá egyetlen fiuk. Tizenkilencedik életévét betöltve elérte azt a kort, hogy bemutathassák őt potenciális jövendőbelijének, remélve, hogy az alfának kedvére való lesz a fiú. Mert egy omega nem választhat. Egy alfa viszont igen. A farkas dominál, a luna pedig fejet hajt neki. Jimin szülei mindig azt mondogatták, hogy a házasság fontos. Az utódok fontosak. A pénz fontos. Ígyhát Jimin mindaddig ebben a hitben élt, míg dajkája titokban egy mesét nem olvasott neki lefekvés előtt. A szerelem fogalma megdobogtatta a hétéves omega szívét, ám attól a naptól kezdve az élete egyre csak nehezebb lett. Hiába volt elhalmozva drága cipőkkel, ruhákkal, ékszerekkel, ő szerelmet akart a szigorú társadalmi szabályok mellett, míg a szülei férjet kerestek fiuknak. Aztán Jimin beletörődött. Elfogadta sorsát, tanult és gyakorolt, hogy tökéletes omega vállhasson belőle. Olyan, akit a Jeon's vállalat örököse elvenne.
-Készen is vagy.- bólintott Seokjin, majd letéve a szemfestékpalettát megfordította Jimint a székben, hogy megnézhesse magát a sminktükörben. Natúr sminkje kihangsúlyozta őzikebarna szemeit, ajkai még dúsabbnak hatottak a szájfénynek köszönhetően, mellesleg természetes eperillatú illatfelhő lengte őt körbe.- tetszik?
-Igen. Köszönöm.- mosolyodott el az omega, majd visszafordulva dajkája felé felállt és magastalpú cipőjét felhúzva egészalakos tükre elé állt.- Hogy festek?
-Gyönyörű vagy, mint mindig. Tetszeni fogsz annak a fiúnak.- bólintott a béta, lassan pakolászva a már nem használatos festékeket, ecseteket.
-Ő nem egy fiú...- szólalt meg Jimin, tekintetét magán legeltetve. A fehér selyemblúz lágyan ölelte körbe vállait, karjait, mellkasát és karcsú derekát. A babarózsaszín szoknya épp elég rövid volt ahhoz, hogy látszódjanak tejfehér combjai. A szettjét egy kissé magasabb fehér zokni és az időközben felvett platformos, szoknyájához illő rózsaszín cipője tette teljessé. Szintén rózsaszín tincsei tökéletesre vágva, beállítva pihentek feje tetején. Elégedett volt a látvánnyal. Annyira...babás volt.
-Bocsánat. A tökéletes, erős, férfias vállalatörökösnek is tetszeni fogsz.- forgatott szemet mosolyogva Jin, majd Jimin elé lépve fogta meg apró kezét.- Nem kell aggódnod. Szerintem annyira elcsavarod majd a fejét, hogy amint meglát, féltérdre ereszkedik előtted.- mondta halkan kuncogva, Jimin ajkaira ezzel halvány mosolyt varázsolva.
-Remélem így lesz. Nem akarok csalódást okozni anyáméknak.- vont vállat az omega, kissé lebiggyesztve ajkait.
-Nem fogsz, Jimin. Ha azt a bolond Taehyungot is elvette az a gazdag fickó, téged is el fog az ifjabbik Jeon.- lépett Jin hátrébb, hogy befejezze a pakolást.
ESTÁS LEYENDO
LITTLE HEART [jikook] × mprg. ✔︎
FanficLITTLE HEART [JIKOOK] × mprg. "Azt akarom, hogy szerelmesem legyen, de nem férjem, olyan szerelmesem, aki beéri szívem birtoklásával, és holtomiglan szeret." -Madeleine de Scudéry Egy történet, melyben Jimin omegaként egy előre eltervezett házasságb...