Jimin gondterhelten állt egy kisebb pódiumon, míg édesanyja, édesapja, Taehyung és Seokjin mind előtte ültek egy-egy széken, miközben őt kémlelték.
-Szerintem ne legyen hófehér. Amúgy is világos a bőröd, egybeolvadnál a ruhával és elvesznél benne.- mondta Taehyung, hunyorítva méregetve legjobb barátját. A többiek bólogattak.
-Szerintem is. És nem tetszik, ha valami ennyire fényes.- mondta Jimin halkan, a tükörben nézegetve a felvett menyasszonyi ruhát. Szerette, ha valami csillog, de ez kimondottan sok volt.- Lehetne valami nagyon halvány rózsaszínben?- fordult az árus felé, aki meghajolva visszakísérte őt az öltözőbe.
Jimin egész nap próbált. Vagy tizennyolc ruhát kellett felvennie és levennie, míg nem sikerült dönteniük. A menyasszonyi ruha hosszú volt, földig érő. Szoknya része mintha több fátyolrétegből állna, rajta apró levelek és virágok vezetnek végig, felsőrésze pedig kiemelte Jimin karcsú testalkatát. Az omega az anyukájával választott egy ruhához illő fátylat, Seokjin segített neki a cipővel, Taehyung pedig combfixeket mutogatott neki. Jimin édesapja az omegákra hagyta az egészet, ő csak elégedetten figyelte egy szem fiát. Büszke volt rá.
-Rendben kisfiam, már minden megvan. Mi ezt kifizetjük apáddal, Seokjin pedig elvisz titeket enni és vásárolni. Nála a kártyám.- mosolygott az alacsony nő izgatottan, mire Jimin ajkaira is egy mosoly húzódott. Így, hogy Jungkookkal már többször is volt emberek között, nem félt besétálni egy plázába vagy hasonlók.
-Gyere, veszünk pár szexi cuccot, hogy a drága alfád eldobja az agyát, ahányszor hazajön munkából.- ragadta őt karon legjobb barátja, majd Jin után siettek, aki az éppen leparkoló fekete autó hátsó ajtaját nyitotta ki nekik.
-Neked is... vannak szexi dolgaid?- kérdezte Jimin félénken, amint beszállt az egyik hátsó ülésre, majd arrébb csúszott, hogy Taehyung is mellé férjen.
-Perszehogy. Szerinted miért szexelek Yeongminnel minden nap?- vont vállat a fiú, mire Jimin elborzadva kapta rá tekintetét.- Ne már, ne nézz így, csak vicceltem!- nevetett fel Taehyung, de barátjának így is kellett néhány másodperc, amíg rendezte vonásait.
Az egyeztetések, pontosítások, fizetések és rendelések végeztével végre elérkezett a nagy nap. Jimin tűkön ülve figyelte, amint Seokjin a sminkjén ügyködik, legjobb barátja pedig a kezét szorongatva figyeli. Az édesanyja a konyhában volt, apukája pedig már a helyszínen.
-Félek, hogy Jungkook mit fog szólni a ruhára. Meg igazából, ő maga is hiányzik.- mondta halkan, kissé lebiggyesztve ajkait.
-Ne aggódj, hanyatt fog vágódni a szépségedtől.- mosolyodott el Taehyung.- De ne nyivákolj már, hiszen tegnap láttad! Sőt, elmondásod szerint, nagyon sokat ölelkeztetek.- forgatott szemet, Jin pedig halkan felnevetett. Aztán ismét csend telepedett a szobára, Jimin agya pedig pörögni kezdett.
-Tae?- pillantott barátjára, mire az kérdőn felé kapta fejét.- Ez a... jelölés... milyen?- kérdezte, barátja pedig elmosolyodva bátorítóan megsimogatta vállát.
-Igazából... egy nagyon furcsa érzés. Először kellemetlen, aztán ilyen bizsergető, ami átjárja az egész tested. Érzed, amint összekapcsolódtok, eggyé váltok. A szex után a második legjobb dolog, amit valaha átéltem.- bólogatott folyamatosan, Jimin pedig elpirulva elfordult tőle.
-Hogy tudsz te állandóan ilyeneken gondolkodni?- kérdezte felháborodottan az alacsony omega, majd barátjára pillantva egyszerre nevettek fel. Taehyung csak vállat vont, majd megrázta a fejét.
-A lényeg az, hogy nem kell félned. Igen, ott a rizikó, hogy csak számunkra szól ez egész életre és hivatalosan is alárendeljük magunkat az alfánknak, de... Jungkook jó embernek tűnik. Szóval nincs mitől félned.- mondta őszintén Taehyung, Seokjin pedig ebben a pillanatban fejezte be Jimin sminkjét.
YOU ARE READING
LITTLE HEART [jikook] × mprg. ✔︎
FanfictionLITTLE HEART [JIKOOK] × mprg. "Azt akarom, hogy szerelmesem legyen, de nem férjem, olyan szerelmesem, aki beéri szívem birtoklásával, és holtomiglan szeret." -Madeleine de Scudéry Egy történet, melyben Jimin omegaként egy előre eltervezett házasságb...