Chapter 05

1.4K 83 7
                                    

A részben felnőtt tartalom olvasható, így akinek ez problémát jelent, ezt a részt kihagyhassa.

Jimin reggel amint felkelt, majdnem vissza is zuhant az ágyába, ha Jungkook nem kapja őt el. Alig bírt állva maradni, folyamatosan dülöngélt és elszundított, így az alfa inkább az autóba ültetve őt hagyta, hogy pihenjen, amíg ő bepakolt. Legközelebb már csak a reptérnél ébresztette őt fel. Jimin már kissé éberebb volt, de még így is szüksége volt Jungkookra, hogy figyeljen, ugyanis ha az omegán múlik, lekésik a gépüket. Az alfa nem hibáztatta Jimint. Érezte tegnap este a fiú nyugtalalnságát, ígyhát ő maga próbált hamar elaludni, hogy másnap kézben tarthassa a dolgokat. Igazából meg nagyon aranyosnak találta szerelmét, hogy pufi arccal és szemekkel, laposakat pislogva, félig neki dőlve nézelődik. Biztos volt benne, hogy az utat végigalusszák mindketten, így már csak addig kellett észnél lennie, amíg fel nem szállnak.

Amint Jungkook helyet foglalt, Jimin mellé huppanva csatolta be magát és az alfa vállára hajtva fejét el is aludt. Az út során egyetlen kisebb légörvény volt csak, ami kissé megrázta a gépet, de Jimin ezt is végigaludta. Aztán leszállás előtt mindketten felébredtek az utasok mocorgására, ígyhát nem próbálkoztak többé a visszaalvással.

A sziget meseszép volt, nem beszélve a szálláshelyükről. Jimin szó szerint nyitott szájjal nézte végig a saját kis bungallószerű, nádtetős házukat. Odáig volt a természethez stílusban és színekben közel álló belső térért, a teraszos medencékért, napágyakért és a tengerpartra vezető kis ösvényért. Tetszett neki a konyha, a nappali, a fürdőszoba hatalmas káddal és a kedvence, az üvegfalas hálószoba, melyet rózsaszirmokból kirakott két darab szív díszített. Az ágyra pillantva a ma bekövetkező első együtt töltött estéjük jutott az eszébe, amitől azonnal kellemes görcsbe rándult hasa.

-Kipróbáljuk a medencét? Aztán ráérünk kipakolni.- mosolyodott el Jungkook, közben Jimin mögé lépve ölelte át derekát, arcát az omega nyakhajlatába fúrva.

-Oké. Megyek és átöltözök.- mosolyodott el szélesen Jimin, majd megfordulva egy csókot nyomott az alfa ajkaira. Nevetve bontakozott ki az erős karok közül, majd bőröndjéből kivéve fehér nadrág-szoknya fürdőruháját a hálószobába futott. Pár perccel később zavartan nyitotta ki az ajtót, úgy állt a már fürdőalsóban feszítő Jungkook elé. Még jobban elpirult, amint az alfa meztelen felsőtestére pillantott. A tetoválások a karján megbolondították lunáját, nem beszélve kockás hasáról és izmos mellkasáról. Szótlanul álltak egymással szemben, ugyanis az alfa szintén elveszett Jimin szépségében. Kiszáradt ajkait megnyalva vezette tekintetét Jimin formás lábairól az aranyos szoknyájára, majd karcsú derekára és mellkasára. Jimin bőre világos volt az alfáéhoz képest

-Gyere, angyalkám, ússzunk egyet.- mosolyodott el Jungkook, majd megfogva a zavartan álldogáló Jimin kezét a terasz felé indultak, hogy megmártózzanak.

-De Jungkookie... én nem tudok úszni.- motyogta a fiatalabb, felpillantva a megtorpanó alfára.

-Semmi baj, pici.- húzta őt közelebb magához Jungkook, majd ajkaira puszilt.- Majd én megtanítalak.

Jimin bólintott, majd hagyta, hogy az alfa a medencébe vezesse. A víz kellemes hőmérsékletű volt, Jimin pedig halkan felkuncogva fröcskölte a vizet Jungkookra. Az alfa nevetve viszonozta, majd elkapva Jimin derekát szorosan magához húzta őt. Az omega a férfi dereka köré fonva lábait karolta át az alfa nyakát, majd összeérintve orrukat hagyta, hogy Jungkook a combjainál fogva megtartsa őt.

-Annyira gyönyörű vagy.- suttogta az alfa, majd kezeit Jimin kerek fenekére vezetve hajolt lassan az ajkaira. Óvatosan becézgették egymás ajkait, közben szorosan egymáshoz simulva. Jimin a hűsítő vízben érezte az alfa testének melegét, lunája pedig a farkas után nyújtózkodva csalogatta jobban magához. Jungkook érezte, amint Jimin egyre jobban préselődik hozzá, közben csókuk elmélyül és egyre szenvedélyesebb lesz. Mindketten tudták, hogy ha tovább folytatják, nem lesz ebből úszni tanulás. Nem akarták elsietni, mindketten a tökéletes első alkalmat tartották prioritásnak. Jungkook azt akarta, hogy Jimin jól és biztonságban érezze magát.

LITTLE HEART [jikook] × mprg. ✔︎حيث تعيش القصص. اكتشف الآن