Chapter 08

1.6K 89 19
                                    

Jimin aggódva nézegette a kezében tartott teszteket. Miután Jungkook és Taehyung is megkérdezte tőle, hogy miért használ kávés tusfürdőt, muszáj volt biztosra mennie. Gyanús volt neki az egész, hiszen sosem használt epresen kívül más illatút, ígyhát másnap reggel, miután az alfa dolgozni indult, Taehyunghoz indult, útközben megállva egy patikában.

-Bármi is legyen, mindannyian melletted állunk.- fogott kezére a már kissé pocakos omega.

-Tudom.- suttogta Jimin, majd nagy levegőt véve a fürdőszobába lépett, hogy megtudja az eredményeket. Tíz percet várt, majd megdörzsölve arcát a mosdókagyló szélére helyezett tesztekre pillantott.

-Na?- kopogtatott Taehyung, majd lassan lenyomva a kilincset bedugta fejét, hogy barátjára pillantson. Nem kellett a teszteket látnia ahhoz, hogy tudja az eredményt, hiszen Jimin őszinte mosolya mindent elmondott. Jimin kisbabát vár. Az omega szinte azonnal az eperillatú nyakába borult.- Annyira boldog vagyok! Gratulálok Jiminie!

Jimin csak szorosan ölelve legjobb barátja nyakát mosolygott. Nem tudta, hogy mit érez pontosan. Egyszerre volt rettenetesen boldog és kétségekkel teli.

-Mi van, ha Jungkook nem fog neki örülni? Hiszen azt beszéltük, hogy nem sietjük el a dolgokat.- mondta halkan Jimin, lassan elengedve Taehyungot.

-Szivem... Biztos vagyok benne, hogy örülni fog neki. Ha jól tudom, több, mint egy hónap eltelt már azóta, mellesleg szerintem mélyen legbelül ő igenis kész az apaságra. Rettenetesen szeret téged, ez neki csak ajándék.- mosolygott rá bíztatóan barátja, ezzel kissé lenyugtatva Jimint. Természetesen még mindig aggódott, de már nem érezte magát rosszul.- Mellesleg... együtt fogunk szülni!- nevetett Taehyung, mire Jimin ajkai is mosollyá görbültek.

-És együtt fogunk a játszótérre járni a kicsikkel és együtt visszük majd őket oviba és iskolába is?- kérdezte kuncogva az alacsonyabb.

-Természetesen!- bólogatott Tahyung.

Ezek után még órákig a babázás és annak mellékágai volt a téma, de Jimin sem kerülhette tovább a dolgot, végül rákérdezett arra, amivel kapcsolatban teljesen tanácstalan volt.

-Hogyan mondjam el Jungkooknak?- kérdezte zavartan.

-Szerintem gyanús lenne neki, ha valami nagy meglepit találnál ki. Ha engem kérdezel, legyen kis egyszerű, tudod... például filmezés közben vagy valami, hogy majd maga az ajándék hozza a hangulatot.- ötletelt a barackillatú omega, de mivel ez Jiminnek is tetszett, ebben maradtak.

Az omega izgatottan indult haza. Nem akarta teljesen hétköznapi dologként bejelenteni Jungkooknak a jóhírt, ígyhát visszaérve a Jeon rezidenciára pihenőt adva a személyzetnek állt neki főzni. Tudta, hogy az alfa imádja a főztjeit, mégsem kérte őt soha arra, hogy a konyhában álljon órákig. Becsülte a férfiban, hogy ennyire vigyáz rá, óvja és szereti őt. Jungkook bőven túlszárnyalta az általa elképzelt férjet, ígyhát panaszra semmi oka nem volt, legalábbis eddig.

Jimin mindent tökéletesre akart, mégsem akart idő előtt lebukni, ígyhát megfőzve az alfa kedvencét egyszerűen megterített, készített teát és felsőjét az alfa egyik ingére cserélve az ebédlőasztalhoz ült. Nem sokkal később Jungkook is megérkezett. Fáradtan, mégis mosolyogva lépett be a nyitott konyhába, szinte azonnal az omega elé lépve vonva őt karjai közé.

-Minden rendben, Kook?- kérdezte kuncogva Jimin, piros arcát a férfi eukaliptusz illatú mellkasába fúrva. Hiányzott neki ez az illat.

-Persze, csak hiányzott az omegám.- mosolyodott el Jungkook, szorosan magához ölelve Jimin apró termetét. Orrát az omega nyakába fúrva elmosolyodott.

LITTLE HEART [jikook] × mprg. ✔︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang